Dansk 24-timers marathon 2010
Re: Dansk 24-timers marathon 2010
Side 4, hvilket er under halvdelen af hvad jeg burde været nået til.
- Vedhæftede filer
-
- 24hc_s04.jpg (102.79 KiB) Vist 4869 gange
Er spændt på, om Nøhrs lækre streg kan bruges på noget andet end bare noget pc der bagefter kan skylles ned i et wc?
I am an artist. People expect me to be insane.
What is your excuse?
What is your excuse?
God kontrast mellem sort og hvid! Det ser altså godt ud...Preben skrev:Side 4, hvilket er under halvdelen af hvad jeg burde været nået til.
What is your excuse?
What is your excuse?
Uanset fremdriften, jeg er ret godt tilfreds med hvordan Håvard er kommet til at se udPreben skrev:Side 4, hvilket er under halvdelen af hvad jeg burde været nået til.

Takker! Fordelen ved at tegne på computer er at det er lettere at lægge sorte flader ind. Det er lidt bevidst at jeg lader hovedpersonen få sort tøj. Så kan jeg spare lidt på stregerne der og forhåbentlig indhente noget af det forsømte.VoBo skrev:God kontrast mellem sort og hvid! Det ser altså godt ud...Preben skrev:Side 4, hvilket er under halvdelen af hvad jeg burde været nået til.
@Phoenixx: Det ser helt vildt godt ud. Jeg håber at du kan holde til at lave lige så mange detaljer når vi har passeret midnat.

Ja, han er ikke faldet helt skidt ud. Velsagtens en blanding af Leonard Cohen og den virkelige HP.verszou skrev:Uanset fremdriften, jeg er ret godt tilfreds med hvordan Håvard er kommet til at se udPreben skrev:Side 4, hvilket er under halvdelen af hvad jeg burde været nået til.
Der hvor han står med øldåsen i hånden, det er da en fed balance mellem sort og hvid, men det er måske bare mig?
(og det var til Preben)
(og det var til Preben)
What is your excuse?
What is your excuse?
Jeg så lidt John Cale i ham også, men det kan være fordi jeg lige har set ham med "Paris 1919" på YoutubePreben skrev:Ja, han er ikke faldet helt skidt ud. Velsagtens en blanding af Leonard Cohen og den virkelige HP.verszou skrev:Uanset fremdriften, jeg er ret godt tilfreds med hvordan Håvard er kommet til at se udPreben skrev:Side 4, hvilket er under halvdelen af hvad jeg burde været nået til.
http://www.youtube.com/watch?v=_3ueIweuUvo
- Jan Erik Hedberg
- Brugerniveau 5
- Geografisk sted: Back home in good ol' Hornbaek
Hold kæft, hvor er det storslående, folkens!!
Keep up the good work!

Keep up the good work!

med venlig hilsen Jan Erik
Det har du ret i. Det er noget af det som Kim Larsen og Cav Bøgelund er rigtig gode til at lave. Og nu hvor jeg har et værktøj der er til at finde ud af, ville jeg lige prøve det selv.VoBo skrev:Der hvor han står med øldåsen i hånden, det er da en fed balance mellem sort og hvid, men det er måske bare mig?
(og det var til Preben)

Sørme! Det ligner da til forveksling.verszou skrev:Jeg så lidt John Cale i ham også, men det kan være fordi jeg lige har set ham med "Paris 1919" på Youtube
http://www.youtube.com/watch?v=_3ueIweuUvo
- Jan Erik Hedberg
- Brugerniveau 5
- Geografisk sted: Back home in good ol' Hornbaek
Thopman skrev:
Scans...?Familien kom ikke afsted før ca. kl. 12, så jeg er rimelig bagud.
4 færdige sider so far...
med venlig hilsen Jan Erik
- Berti Stravonsky
- Administrator
- Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
- Kontakt:
- Christian Aarestrup
- Brugerniveau 6
- Geografisk sted: Nordsjælland
Det er svært ikke at være det...Berti stravonsky skrev:Jeg er bare så vild med Nøhr...
God vind, alle sammen - nu er der kun det værste tilbage! Jeg er sikker på, at vi får alle mand med hjem i live.
CAa
Life is what happens to you while you're hoping for something else
Life is what happens to you while you're hoping for something else
Du gør mig ganske rødmende. Tak.Berti stravonsky skrev:Jeg er bare så vild med Nøhr...
Pyha - nu vil jeg gå systematisk til værks - dvs. først rentegne hele baduljen, så tekste, derefter smide farver på.
Der kommer altså til at gå noget tid før jeg opdaterer igen.
- Vedhæftede filer
-
- 05.gif (87.5 KiB) Vist 4762 gange