Bogmessen i Forum er jo lige om hjørnet...

Debat om tegneseriefestivaler, tips om byttemarkeder, udsalg og gode tegneserietilbud mm.
Besvar
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Bogmessen i Forum er jo lige om hjørnet...

Indlæg af Berti Stravonsky »

Er der noget at komme efter, rent tegneseriemæssigt udover Faraos og deres spændende kæmpestand?

Og kommer I forbi til en øl og en sludder?
Brugeravatar
Steffen Jensen
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Geografisk sted: Laaaaangt ude på landet.....

Re: Bogmessen i Forum er jo lige om hjørnet...

Indlæg af Steffen Jensen »

Er der øl i farvandet, så er jeg der :wink:
Brugeravatar
Mrjonesbond
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Mrjonesbond »

Hvornår er det er?
Brugeravatar
Tegnemus
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Geografisk sted: Kalundborg
Kontakt:

Indlæg af Tegnemus »

Mrjonesbond skrev:Hvornår er det er?
http://www.bogforum.dk/
We Have Met The Enemy and He Is Us
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Indlæg af Frank Madsen »

Aben Maler, stand 006
Faraos Cigarer, stand 004
Forlaget Fahrenheit, stand 040
Forlaget Hovedland, stand 034
Lindhardt og Ringhof, stand 084
Forlaget Politisk Revy, stand 036
Thaning og Appel, stand 011
Wisby & Wilkens, stand 028

Programmet for de enkelte dage:

http://www.bogforum.dk/program/fredag
http://www.bogforum.dk/program/loerdag
http://www.bogforum.dk/program/soendag
http://www.bogforum.dk/program/for-boern

Forum Copenhagen
Julius Thomsens Plads 1
DK-1925 Frederiksberg C

Fredag 12. november kl. 10-19
Lørdag 13. november kl. 10-18
Søndag 14. november kl. 10-18

Voksen 100 kr.
Børn 4-12 år 50 kr.
Studiebillet fredag 60 kr.

Bus: 2A, 3A, 29, 67, 68, 250S
Metro: M1 til Forum St.
Nærmeste S-tog: Vesterport St.
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Kontakt:

Ja, jeg glæder mig.

Kommer du, Frank?
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Kontakt:

Indlæg af Frank Madsen »

Berti stravonsky skrev:Ja, jeg glæder mig.

Kommer du, Frank?
Ja da.
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Kontakt:

Indlæg af Frank Madsen »

Lindhardt og Ringhof: Peter Madsen og Valhalla

Lørdag 10:30 – 10:50 Peter Madsen og Sissel Bøe fortæller om ”Troldeliv 6: Sov godt, Pajko!”.
Søndag 11:30 – 11:50 Peter Madsen i samtale med Søren Vinterberg om arbejdet med den samlede ”Valhalla”.

Mød Sussi Bech

Sussi Bech signerer sin nye bog "Spøgelser i Rundetårn" på Alvildas stand lørdag kl. 11.00.

Mød Oscar K., Teddy H. Kristiansen, Lilja Scherfig og Otto Dickmeiss på Bogforum

"Så nærmer weekenden sig og dermed årets store bogfest, Bogforum. Også i år er Fahrenheit til stede, og som altid er det på Stand 40. Kom og se vores messetilbud med nedsatte priser på alle titler.
Lørdag kl. 15 kan du møde Oscar K. og Teddy Kristiansen, som er aktuelle med "Gensyn med Heisenberg". Første oplag er udsolgt, men frygt ikke, et nyt er på vej! Vi fejrer bogens flotte modtagelse med vin og snacks på Fahrenheits stand lørdag eftermiddag sammen med Ole og Teddy!
Kl. 16 samme dag får Fahrenheit besøg af Lilja Scherfig og Otto Dickmeiss, der er aktuelle med "Peter og postbudet"… en historie om længsel, håb og venskab skrevet. Smukt skrevet af Lilja og fantastisk illustreret af Otto. Bogen udkommer på Bogforum, så vi fortsætter festen med at hylde Peter, postbudet, Lilja og Otto!

Med venlig hilsen
Forlaget Fahrenheit"

Aben maler: Scott Pilgrim, 676ere og Stejl Fart

"Torsdag udkommer 676-kollektionen med hæfter af Peter Kielland, Ina Korneliussen, Henrik Drescher og Jens Blendstrup & Rikke Villadsen. Det er hæfte nr. 25-28, de sidste, der kommer, og en fremragende og vanligt varieret kvartet at slutte med.
Fredag udkommer så sjette og sidste (alle disse afslutninger!) bind i serien om Canadas fremmeste slacker: Scott Pilgrims stjernestund.
Alle Aben malers 49 (!) udgivelser kan fås på Bogforum, fredag 12. – søndag 14. november, 10-19, 10-18, 10-18. Aben maler er i år flyttet tilbage til forreste parket (hvor vi var i 2005) på stand 6, to pladser fra Faraos Cigarer.
Lad ikke Bogforum blive løbet over ende af midaldrende kvinder ved navn Kirsten – kom og råb på tegneserier!
Kom måske særligt lørdag fra kl 13, hvor Christoffer Zieler sidder klar, spændstig & charmerende, til at signere eksemplarer af Stejl fart."

Wisby og Wilkens: Mød Rasmus Julius, Ida Gantriis, Freddy Milton, Lars Jakobsen m.fl.

"12/11-14/11 er vi i Bogforum og ser frem til besøg. På standen kan du møde: Rasmus Julius, Ida Gantriis, Susanna Hartmann, Freddy Milton, Lars Jakobsen og Kirsten Ahlburg - og vi har fine messetilbud!"

Hovedland: Køb den nye Niels Roland: Tid til eftertanke

"Kloge hoveder 2 - Striber fra Weekendavisen

Blev vi først smartere end chimpanserne, da vore forfædre i Afrika begyndte at spise fisk?
Ville vi nogen sinde have udviklet vore store hjerner, hvis ikke Minna og Gunnar allerede for 1,9 mio. år siden havde fyldt sig med Omega 3-fedstyrer?
Og betyder det, at det moderne menneske nu er så smart, at vi kan forudse og håndtere trusler mod vores tilværelse, som f.eks: Finanskriser? Vulkanudbrud? Jordskælv? Pandemier? Skovflåter? Politisk korrekthed?

Hvis ikke – er det måske: TID TIL EFTERTANKE!!!

Kloge Hoveder startede i Weekendavisens tillæg Ideer i 2005, og har siden starten været tegnet og skrevet af Niels Roland. Emnerne er hentet fra videnskabens verden – oftest med udgangs-punkt i de artikler Ideers redaktør udvælger. I en blanding af videnskabelige facts og skæve indfaldsvinkler – ofte med sidespring til aktuelle emner - bruger Kloge Hoveder stribeformen på en ny og overraskende måde, der bringer læseren rundt i mange af videnssamfundets forsk-ningsnicher."
klogehoveder2.jpg
klogehoveder2.jpg (50.54 KiB) Vist 4584 gange
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Brugeravatar
Steffen Jensen
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Geografisk sted: Laaaaangt ude på landet.....

Indlæg af Steffen Jensen »

Nogen der har nogen erfaringer mht. hvad dag der er bedst at besøge bogmessen i Forum ?? Og jeg tænker på hvilken dag er der færrest besøgende.
Brugeravatar
Poul Petersen
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1

Indlæg af Poul Petersen »

Sir Steff skrev:Og jeg tænker på hvilken dag er der færrest besøgende.
Fredag midt på dagen, når folk flest stadig er på arbejde. Der plejer at være trængsel både lørdag og søndag, men det er jo også en del af gedemarkedets charme. :wink:
"I swear a comic has to be the most time-consumingly costly hobby ever. Crack is probably cheaper and with more benefits." - Amber Williams
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Kontakt:

Der ER mange mennesker i dag lørdag, og søndag bliver nok ikke meget anderledes.

Kan man klare lidt puffen og skubben, så anbefaler jeg, at man drøner afsted.

Jeg er hjemme for en kort bemærkning, og bringer jer denne live update.

Susi Bech sidder i Alvildas stand og signerer og tegner. Hvis du har tøser, så BØR du kigge forbi. Jeg fik en sludder, et kram og 2 ekstremt flotte akvareller til mine piger.

Mødte Ida, Frank, JE og alle vennerne fra Faraos, fra Aben Maler, fra Fahrenheit og Rudiurban, som står nede hos Lindhardt & Ringhoff.

Fedt at se dem alle sammen igen, men man har dårligt tid til at hyggechatte, da der er så meget man skal nå.

Stridbøgerne er på tilbud, og jeg fik en jeg ikke havde, og en signering og en tegning. Det er jeg glad for. Han er pisse sød.

Hov - hvis det er julegaver du skal have, så stop hos Paw og FAHRENHEIT. Der kan du få KÆMPERABAT. Og vi taler om kvalitetsudgivelser som Min fjerne barndomsby, En dyne af sne og den slags. Afgjort og abbsolut KANON.

Skal du afsted og ser køen udenfor, så tag luft ind og gå venstre om køen. Helt bagerst kan du nemlig komme ind uden at skulle stå i flere minutter (der føles som timer)...

Hos FARAOS er der også go'e tilbud. På helt klassiske album er der kræs. Blueberry og Yakari f.eks. 10 styks for 200 kroner.

Så afsted.
John Jazz

Indlæg af John Jazz »

Berti stravonsky skrev:
Stridbøgerne er på tilbud, og jeg fik en jeg ikke havde, og en signering og en tegning. Det er jeg glad for. Han er pisse sød.
Var STRID på bogmessen!!!!! Han var ikke på komiks.dk men tager ind til det tosseri...?
Mærkeligt det har da ikke stået nogen steder. Så skulle jeg være taget derind alligevel...

Synes dog også bogmessens program har været et rod, umuligt at finde rundt i og åbenbart også MEGET mangelfuldt...
Kunne have været rart med oplysninger på deres hjemmeside om ALLE dem, der kom på messen.
Brugeravatar
Jan Erik Hedberg
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Geografisk sted: Back home in good ol' Hornbaek

Indlæg af Jan Erik Hedberg »

Ville gerne ha' haft en dedikation af Ted Sorensen - men han døde i sidste uge (så'nåed rod)
med venlig hilsen Jan Erik
Besvar