Som titlen måske antyder, så går jeg i disse dage og kraftigt overvejer at sælge min højt elskede tegneserie samling. Så er mit spørgsmål til jer: ved I om man kan få afsat en hel samling på én gang? Jeg må indrømme at jeg ikke rigtig orker at sælge enkeltvis på QXL f.eks.
Min samling består af mere eller mindre komplette første udgaver der generelt også er pæne. Der er bla:
asterix (albums+ samlede udgaver+ luxusudgaver fra Wangels Forlag), lucky luke, splint & co, vakse viggo, smølferne, henrik og hagbart, gammelpot, steen og stoffer i kronologisk samling, guldbøger, linda & valentin, ridder goodwill, blåfrakkerne, sammy, iznogood, (lidt) corto maltese, akira, adeles ekstraordinære eventyr, spirit, dragonball, agent 327 osv osv
Og amerikanske TPB'S (der er til det seneste nye nummer pr 28 feb):
Walking dead, fables, jack of fables, the goon, plastic man+ diverse andre Kyle Baker bøger, gotham central, en masse Alan Moore, complete BONE, cerebus 1+2, usagi yojimbo (til og med nummer 18), Urusawas Pluto og en masse andet jeg ikke lige kan huske på stående fod (er først hjemme senere i dag

Så som man måske kan læse er det en pænt stor samling. Jeg regner selvfølgelig ikke med at man bare sådan kan afsætte sådan en stor samling,men ville alligevel lige høre eksperterne

Tak på forhånd!