Vinderen i Ekstrabladets konkurrence
Re: vinderen i ekstra bladets konkurrence
Tak for det, WeirdSpace og Svend. Så kommer der en fortsættelse på fredag.
...Og jeg har heller ikke hørt noget, Anteus og Vobo. Jeg har sendt en mail til en af dommerne for at få lidt feedback. Det kan I jo også gøre. Ellers kan man jo godt komme til at vente i lang tid på svar. Da det sidste Ekstra Bladet skrev i lørdags var:
"...vi vender muligvis tilbage til nogle af jer for at se, om vi kan finde ud af noget sammen."
I dag er der heller ikke nogen opfølgning på konkurrencen. Vinderstriben er der selvfølgelig, men det er også det...
...Og jeg har heller ikke hørt noget, Anteus og Vobo. Jeg har sendt en mail til en af dommerne for at få lidt feedback. Det kan I jo også gøre. Ellers kan man jo godt komme til at vente i lang tid på svar. Da det sidste Ekstra Bladet skrev i lørdags var:
"...vi vender muligvis tilbage til nogle af jer for at se, om vi kan finde ud af noget sammen."
I dag er der heller ikke nogen opfølgning på konkurrencen. Vinderstriben er der selvfølgelig, men det er også det...
Vinderstriben i Ekstra Bladets konkurrence debuterede jo i dag. Har I set den?
- BladTegner.dk
- Brugerniveau 1
- Geografisk sted: Kjøwenhawn
- Kontakt:
Nårh, Dan, har du bemærket mit fraværDan R. Knudsen skrev:Og hør Bladtegner - det er da længe siden vi har set noget til dig på de her kanter - hvudden skær’n?

Det er længe siden, indrømmet, jeg har desværre haft mega-mega-mega-travlt i mit "civile" erhverv (som ikke er det der tegne-noget, som jeg også laver...).
Men mon ikke jeg er tilbage nu...i do think so.
Jeg forsøgte faktisk også at finde tid til at lave et bidrag til EB's konkurrence, men måtte erkende, at jeg ikke havde overskudet til det...jeg fik produceret et par striber og et GENIALT univers...men, igen, mit "civile" erhverv fylder det meste for tiden.
Jeg er glædeligt spændt over det faktum at Blækfabrikken har overtaget seriejournalen, og er sgu spændt på at se sitet når du/I sender det live...hvis I skal ha' lavet noget flash-animation, siger I bare til

hold jer muntre!
Mange hilsner
BladTegner.dk
Illustration / web-design / Flash-programmering
http://www.bladtegner.dk
BladTegner.dk
- Dan R. Knudsen
- Administrator
- Geografisk sted: 8270 Højbjerg
- Kontakt:
I fald vi kommer til at nyde godt af dit selskab på tilbagevenden basis har jeg lige opdateret din avatar - såen en broken link fætter er så degraderende...
Dan R. Knudsen
http://www.danrknudsen.dk
Tags: Aarhus, Højbjerg, tegner, illustrator, tegneserier, speeddrawing, speed drawing, tegnede film, film med hånd der tegner
Tags: Aarhus, Højbjerg, tegner, illustrator, tegneserier, speeddrawing, speed drawing, tegnede film, film med hånd der tegner
- BladTegner.dk
- Brugerniveau 1
- Geografisk sted: Kjøwenhawn
- Kontakt:
Se, dét er god kommunal serviceDan R. Knudsen skrev:I fald vi kommer til at nyde godt af dit selskab på tilbagevenden basis har jeg lige opdateret din avatar - såen en broken link fætter er så degraderende...

Tak skal De ha'

Mange hilsner
BladTegner.dk
BladTegner.dk
Så! Da, daaa! Den næste Gorm. Enjoy!
Det var egentlig ikke meningen at tage patent på at vise striber, der har været med i Ekstra Bladets konkurrence. Er der ikke andre, der har lyst ? De er vel tegnet for at blive læst. Hvad med dig Bladtegner - må vi ikke se dine?
Siden sidst har jeg snakket med et par af dommerne, og var glad for at høre, at flere i dommerpanelet havde Gorm med i den sidste bunke, hvor der var en 10-15 andre striber. De havde flere pæne ting at sige, men begge sagde også, at Gorm faldt på, at den ikke passede til Ekstra's profil. Ekstra er jo et tillæg til Ekstra Bladet, som har en blødere/kvindelig læserprofil, og der passer Gorm nok ikke. Så... Det var egentlig mig, der ikke havde lavet mit hjemmearbejde ordentligt. Man kommer jo ikke udenom at avisstriber er til på grund af læserne.
Det er sikkert den rigtige vinder, der er fundet. Nu har jeg ikke set dagens stribe, og det er svært at udtale sig på baggrund af en enkelt stribe, men jeg synes ”Den kiosk” virker lovende. Den er teknisk velfunderet, og det er et klogt træk at vælge en kiosk som ramme for en serie. Vi trænger til en serie, som inviterer indvandrerne indenfor i tegneserieuniverset – og til at se flere historier om indvandrere og hverdagsliv, kulturmøder mm.. Ellers får vi jo et skævvredet billede, da medierne har en tendens til kun at fortælle om ghettoproblemer og indvandrerbander.
Nå, men er der ikke andre, der vil vise deres striber. Kom kæk!
Siden sidst har jeg snakket med et par af dommerne, og var glad for at høre, at flere i dommerpanelet havde Gorm med i den sidste bunke, hvor der var en 10-15 andre striber. De havde flere pæne ting at sige, men begge sagde også, at Gorm faldt på, at den ikke passede til Ekstra's profil. Ekstra er jo et tillæg til Ekstra Bladet, som har en blødere/kvindelig læserprofil, og der passer Gorm nok ikke. Så... Det var egentlig mig, der ikke havde lavet mit hjemmearbejde ordentligt. Man kommer jo ikke udenom at avisstriber er til på grund af læserne.
Det er sikkert den rigtige vinder, der er fundet. Nu har jeg ikke set dagens stribe, og det er svært at udtale sig på baggrund af en enkelt stribe, men jeg synes ”Den kiosk” virker lovende. Den er teknisk velfunderet, og det er et klogt træk at vælge en kiosk som ramme for en serie. Vi trænger til en serie, som inviterer indvandrerne indenfor i tegneserieuniverset – og til at se flere historier om indvandrere og hverdagsliv, kulturmøder mm.. Ellers får vi jo et skævvredet billede, da medierne har en tendens til kun at fortælle om ghettoproblemer og indvandrerbander.
Nå, men er der ikke andre, der vil vise deres striber. Kom kæk!
- Dan R. Knudsen
- Administrator
- Geografisk sted: 8270 Højbjerg
- Kontakt:
Svend og jeg havde egentligt tænkt på at sende Flush2 ind - men det med den kvindelige vinkel slog lissom det projekt ihjel...såee...der erdesværre ikke så meget at flashe...
Dan R. Knudsen
I am an artist. People expect me to be insane.
What is your excuse?
What is your excuse?
Tak for den, VoBo!
- Frank Madsen
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Og så var der den om den pædofile pingvin, der hed Pille...VoBo skrev:

Sjovt at se, hvad I fik lavet til konkurrencen.
Selv tak, pep!
What is your excuse?
What is your excuse?
Re: Vinderen i Ekstrabladets konkurrence
Og endnu en Gorm! Er I stadig med?
Jeg kan godt li' striben som sådan, men jeg har det lidt svært med selve figuren Gorm rent tegningsmæssigt. Jeg synes ikke han lever op til din sædvanlige standard som i Im Beruf eller de andre figurer der omgiver Gorm i selve striben..... alt omkring ham er fint, men han falder udenfor. Men det er måske kun mig? Jeg ville nok give Gorm en make over på en eller anden måde.
What is your excuse?
What is your excuse?
- WeirdSpace
- Brugerniveau 2
- Geografisk sted: Foran en computer
- Kontakt:
Også i den gradPeterpep skrev:Og endnu en Gorm! Er I stadig med?

Michael Pilgaard, fanboy at large
WeirdSpace, et sært sted siden 2003
WeirdSpace, et sært sted siden 2003