Bogfest i Ridehuset i Århus 24/9: Mød tegnerne
- Peder Riis
- Brugerniveau 2
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Re: Bogfest i Ridehuset i Århus 24/9: Mød tegnerne
Øh, just for the record, så hedder jeg ikke Claus til fornavn 

Age of Peder -Eller kaos!
- Svend Amstrup Jeppesen
- Brugerniveau 4
- Geografisk sted: Hinnerup. DK
Claus-Peder Riis. Det lyder da meget godt?
Pas på! Det her blir nok morsomt, men også farligt!
http://svendamstrupjeppesen.net63.net/
https://www.facebook.com/pages/Flush-Ro ... 0156390595
http://svendamstrupjeppesen.net63.net/
https://www.facebook.com/pages/Flush-Ro ... 0156390595
- Frank Madsen
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Så så, Bent Amstrup! Nu skal du ikke komme for godt i gang...Bent Amstrup Jeppesen skrev:Claus-Peder Riis. Det lyder da meget godt?

Og undskyld til Peder.

- Frank Madsen
- Brugerniveau 7
- Kontakt:
Her kommer den sidste stak billeder og så følger nogle videoer lige om straks:
Tore Sæderup, Peder Riis og Tatiana Goldberg fra Det Flydende Vatikan. T. Nøhr Dan R. Knudsen Jr. (Magnus), T. Nøhr og Frank Madsen Jr. (Thomas) holder stolene varme i Blækfabrikkens ende... ...mens kvinderne rotter sig sammen i den anden: Ida Holst, Sussi Bech og Tatiana Goldberg signerer kæmpetegninger Dan R. Knudsen og Svend Amstrup betragter Rasmus Julius, der demonstrerer hvor længe man kan holde vejret med den nye iPad Ideas app slået til "Im-po-nerende!" Jysk selvtilfredshed, når den er værst... Rasmus Julius of "Ø-kuller" og "På Dybt Vand" fame... "Tegner I, karle..?" [to be continued...]
Tore Sæderup, Peder Riis og Tatiana Goldberg fra Det Flydende Vatikan. T. Nøhr Dan R. Knudsen Jr. (Magnus), T. Nøhr og Frank Madsen Jr. (Thomas) holder stolene varme i Blækfabrikkens ende... ...mens kvinderne rotter sig sammen i den anden: Ida Holst, Sussi Bech og Tatiana Goldberg signerer kæmpetegninger Dan R. Knudsen og Svend Amstrup betragter Rasmus Julius, der demonstrerer hvor længe man kan holde vejret med den nye iPad Ideas app slået til "Im-po-nerende!" Jysk selvtilfredshed, når den er værst... Rasmus Julius of "Ø-kuller" og "På Dybt Vand" fame... "Tegner I, karle..?" [to be continued...]
Var der nogen gæster?
- Frank Madsen
- Brugerniveau 7
- Kontakt:
Videoer fra Ridehuset:
Rasmus Julius tegner på iPad...
Tegnerne signerer...
Nøhr og den kommende generation...
Rasmus Julius tegner på iPad...
Tegnerne signerer...
Nøhr og den kommende generation...
- Frank Madsen
- Brugerniveau 7
- Kontakt:
Ikke overvældende, men billederne er også taget før og efter signeringen, der både bød på besøg af en overstrømmende "Eks Libris" fan, en sød lille pige, der havde læst alle Nofret albummene og et par rare bedsteforældre, der købte julegaver til børnebørnene. Og der var til benzin+bro tur/retur, så alt i alt var det en fin tur - kun med det minus, at min lædermappe blev spist af en hund under middagen om aftenen.Thomas S skrev:Var der nogen gæster?
Årets bogfest var ufatteligt tyndt befolket i år - Karsten fra Fyns Antikvariat sagde at gennemstrømningen var det halve af sidste års ditto.
Her kunne man så indsætte en længere kvæuleren om hvordan "de onge mennsker ægge entraserer sig for det tajnede medium mere" thi computerspil og lignende har stjålet deres opmærksomhed.
Men det vil jeg ikke gøre, fordi det er løgn og gammelmandssnak, fuld af had og ikke nok kaffe.
Faktisk skyldes det et meteornedslag lige lidt nord for Aarhus, der gav en stor mængde folk underlige
mutantegenskaber, som de derpå måtte ud og afprøve - mange er blevet citeret for at have sagt:
"Med disse ekstraordinære evner må jeg bekæmpe ondskab i verden" (ca. 50 %) og "De lo ad mig på akademiet, men jeg skal lære dem skal jeg... de sagde jeg var sindsyg... SINDSYG? Jeg?..." osv. (også ca. 50%).
Ja, vi huske alle akademiets krumspring og falbelader. Ens stærke trang til at sætte ild på offentlige bygninger og skabe groteske livsformer hvormed man kan overtage verden osv. osv.
Det var vidst et sidespring...
Det var rigtig hyggelig, maden var god og selskabet brilliant.
Tak for i aften, to kolde fra kassen...
Hep hey.
Her kunne man så indsætte en længere kvæuleren om hvordan "de onge mennsker ægge entraserer sig for det tajnede medium mere" thi computerspil og lignende har stjålet deres opmærksomhed.
Men det vil jeg ikke gøre, fordi det er løgn og gammelmandssnak, fuld af had og ikke nok kaffe.
Faktisk skyldes det et meteornedslag lige lidt nord for Aarhus, der gav en stor mængde folk underlige
mutantegenskaber, som de derpå måtte ud og afprøve - mange er blevet citeret for at have sagt:
"Med disse ekstraordinære evner må jeg bekæmpe ondskab i verden" (ca. 50 %) og "De lo ad mig på akademiet, men jeg skal lære dem skal jeg... de sagde jeg var sindsyg... SINDSYG? Jeg?..." osv. (også ca. 50%).
Ja, vi huske alle akademiets krumspring og falbelader. Ens stærke trang til at sætte ild på offentlige bygninger og skabe groteske livsformer hvormed man kan overtage verden osv. osv.
Det var vidst et sidespring...
Det var rigtig hyggelig, maden var god og selskabet brilliant.
Tak for i aften, to kolde fra kassen...
Hep hey.
- Frank Madsen
- Brugerniveau 7
- Kontakt:
Nøhr er bare fuld af had, fordi han ikke var inviteret med.Nøhr skrev:Årets bogfest var ufatteligt tyndt befolket i år - Karsten fra Fyns Antikvariat sagde at gennemstrømningen var det halve af sidste års ditto.
I øvrigt jamrede Karsten jo allerede over besøgstallet sidste år, så det må have været virkelig slemt i år. Vores salg var dog bedre end sidste år, så jeg lagde rigtig mærke til, at der var lidt dødt ovre i Blækfabrikkens ende.

- Jan Erik Hedberg
- Brugerniveau 5
- Geografisk sted: Back home in good ol' Hornbaek
Tak for billeddoku'en...
I er no'en glade ansigter!
I er no'en glade ansigter!
med venlig hilsen Jan Erik
- Tatiana Goldberg
- Brugerniveau 3
- Geografisk sted: Hvidovre
Vatikanet solgte også godt - der røg 16 tegneserier på 2 timer (+ 8 til Stribeladen). I betragtning af, at vi solgte 7 tegneserier (hvoraf 5 var til folk vi kendte) på 2 fulde dage på Nørrebros markedsdage, så må det siges, at have været en rigtig god dag i Århus.Frank Madsen skrev:Nøhr er bare fuld af had, fordi han ikke var inviteret med.Nøhr skrev:Årets bogfest var ufatteligt tyndt befolket i år - Karsten fra Fyns Antikvariat sagde at gennemstrømningen var det halve af sidste års ditto.
I øvrigt jamrede Karsten jo allerede over besøgstallet sidste år, så det må have været virkelig slemt i år. Vores salg var dog bedre end sidste år, så jeg lagde rigtig mærke til, at der var lidt dødt ovre i Blækfabrikkens ende.
Læs Kijara: http://www.kijara.com/
Følg Kijara på Facebook: http://www.facebook.com/pages/Kijara-co ... 025?ref=hl
Følg Kijara på Facebook: http://www.facebook.com/pages/Kijara-co ... 025?ref=hl
- Frank Madsen
- Brugerniveau 7
- Kontakt:
Der skulle have stået: "...lagde IKKE rigtig mærke til..."Frank Madsen skrev:Nøhr skrev:...så jeg lagde rigtig mærke til, at der var lidt dødt ovre i Blækfabrikkens ende.
I øvrigt var der afbud fra Thierry og Jens Julius, ærgerligt nok.
Jamen det var jeg da, omend først cirka to dage før alting løw a' stablen.Frank Madsen skrev:Nøhr er bare fuld af had, fordi han ikke var inviteret med.
Desuden har du stavet fejl, jeg er fuld a mad, ikke had.