One Piece

Henry

One Piece

Indlæg af Henry »

Nogen One Piece fans her :?:
Hvis der er nogen der bare elsker One Piece så kom til mig :!:
Jeg ved alt hvad man ska' vide om One Piece, hvor gamle personerne er, osv.
Jeg har osse 1000 billeder, ligefra personerne til VivixRuffy og ZorroxNami....
Kontakt mig: henriette@danbonet.dk
Eller svar i indlægget....

-------------------------------------------------------------------------------------
henriette@danbonet.dk

www.1-piece.angelcities.com
toke

One Piece

Indlæg af toke »

har set mange one piece bøger og hørt de er gode, men har aldrig læst en, hvad handler det om
Henry

Re: One Piece

Indlæg af Henry »

toke skrev:har set mange one piece bøger og hørt de er gode, men har aldrig læst en, hvad handler det om
Hvad det handler om?

En dreng ved navn Ruffy der er 17år ville gerne være pirat, han skal bare finde et mandskab, først finde han sværdkæmperen Zorro, 19år, og så tyven Nami, 18år, og så skytten Lysop 17år, og kokken Sanji 19år, Chopper doctor 15år elg/menneske, og til sidst Nico Robin oppe i tyverne meget ældre end de andre, du kan læse/spørger om mere på min side: www.1-piece.angelcities.com, der mangler ikke meget på den mere.
Henry

Indlæg af Henry »

Her er nogle billeder fra min hjemmeside: www.1-piece.angelcities.com

Eller her kan du se billeder fra min hjemmeside: http://www.1-piece.angelcities.com/billeder.html
Kinu
Kontakt:

Indlæg af Kinu »

Hey, hvor gammel er Ace egentlig??? *har altid gerne villed vide det* Vivi/Ruffy og Nami/Zoro?? Ej, hvad med os arme yaoi folk?? Besides, Go Nami/Sanji og Nami/Usupp :wink:
Nemurenai yoru wo shiranai yatsu wa tsuyoku wa narenai Sore ga ruuru sa
Henry

Indlæg af Henry »

Kinu skrev:Hey, hvor gammel er Ace egentlig??? *har altid gerne villed vide det* Vivi/Ruffy og Nami/Zoro?? Ej, hvad med os arme yaoi folk?? Besides, Go Nami/Sanji og Nami/Usupp :wink:
Lysop/Usopp x Nami, nej, nu må jeg le! :lol: Lysop har jo også Kaya, og Sanji forelsker sig jo i alle smukke piger! :D

Hmm, Ace tja, jeg ved faktisk ikke hvor gammel han er men imellem 19 -22 år vil jeg tro......hans alder er aldrig blevet nævnt :)
Kinu
Kontakt:

Indlæg af Kinu »

Henry skrev: Lysop/Usopp x Nami, nej, nu må jeg le! :lol: Lysop har jo også Kaya, og Sanji forelsker sig jo i alle smukke piger! :D

Hmm, Ace tja, jeg ved faktisk ikke hvor gammel han er men imellem 19 -22 år vil jeg tro......hans alder er aldrig blevet nævnt :)
Hvad er katakanaen for Usopps navn anyways? Kalder ham Usopp. Kan meget godt lide det sådan^^ Og hvis skriver det som det udtales, skulle jeg også til at kalde Ruffy for Luffy (-.-) Kan meget godt lide de danske navne... Bortset fra Bø... Det tog ligesom det fede ud af 'Bibbidi bobbedi, bu' :roll:

Ja men Zoro/Nami??? *forstår ikke* Som jeg sagde, jeg er Yaoi fan^^ For det meste ivært fald :wink:

He, det mente jeg heller ikke. Har op til kapitel 300 og noget, 10 stykker, og har ikke set det nevnt, men det står i guide bøgerne. Troede du måske havde en af dem^^
Henry

Indlæg af Henry »

Kinu skrev:
Henry skrev: Lysop/Usopp x Nami, nej, nu må jeg le! :lol: Lysop har jo også Kaya, og Sanji forelsker sig jo i alle smukke piger! :D

Hvad er katakanaen for Usopps navn anyways? Kalder ham Usopp. Kan meget godt lide det sådan^^ Og hvis skriver det som det udtales, skulle jeg også til at kalde Ruffy for Luffy (-.-) Kan meget godt lide de danske navne... Bortset fra Bø... Det tog ligesom det fede ud af 'Bibbidi bobbedi, bu' :roll:

Ja men Zoro/Nami??? *forstår ikke* Som jeg sagde, jeg er Yaoi fan^^ For det meste ivært fald :wink:

He, det mente jeg heller ikke. Har op til kapitel 300 og noget, 10 stykker, og har ikke set det nevnt, men det står i guide bøgerne. Troede du måske havde en af dem^^
Hvad er Yaoi?
Nej jeg tror ikke at jeg kender den, jeg ser anime på RTL 2
Kinu
Kontakt:

Indlæg af Kinu »

Henry skrev: Hvad er Yaoi?
Ah, ok^^ Jeg har kun set nogle få afsnit af One Piece anime, og det var de japanske. Jeg er manga læser. Plejede at abonere på WSJ for nogle år siden... Nu får jeg det viaf en ven i Japan^^ Anyways, alle manga serier får guide bøger på et eller andet tispunkt, og one Piece har 4 indtil videre så vidt jeg husker.

Hvad Yaoi er??? Uha, øhh... Det er den del af manga/anime som som regel bliver fjernet fra den amerikanske udgave :wink: Hmm... Jeg tror jeg har en side eller noget, der kan vise dig det

http://www.sea.sannet.ne.jp/ciely/air/illust/ill.html uh, på eget ansvar ;) Ej, det er ikke slemt *kawaiiiii*
Henry

Indlæg af Henry »

Kinu skrev:
Henry skrev: Hvad er Yaoi?
Ah, ok^^ Jeg har kun set nogle få afsnit af One Piece anime, og det var de japanske. Jeg er manga læser. Plejede at abonere på WSJ for nogle år siden... Nu får jeg det viaf en ven i Japan^^ Anyways, alle manga serier får guide bøger på et eller andet tispunkt, og one Piece har 4 indtil videre så vidt jeg husker.

Hvad Yaoi er??? Uha, øhh... Det er den del af manga/anime som som regel bliver fjernet fra den amerikanske udgave :wink: Hmm... Jeg tror jeg har en side eller noget, der kan vise dig det

http://www.sea.sannet.ne.jp/ciely/air/illust/ill.html uh, på eget ansvar ;) Ej, det er ikke slemt *kawaiiiii*

Nååå, ok tak! :D
zorroXruffy :?
Kinu
Kontakt:

Indlæg af Kinu »

*griner* De er da søde XD Og så Sanji/Nami eller Usupp/Nami... Ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre af chopper og Robin O_o
Henry

ZXN *IN LOVE*

Indlæg af Henry »

Kinu skrev:*griner* De er da søde XD Og så Sanji/Nami eller Usupp/Nami... Ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre af chopper og Robin O_o
Non non!
LysopXKaya
SanjiXmany womens O : )
ZorroXNami
RuffyXVivi

OUI!

Hmmm, Chopper og Robin, tja, jeg har jo set afnittene, og jeg vil sige, måske, ChopperXRobin............
Kinu
Kontakt:

Re: ZXN *IN LOVE*

Indlæg af Kinu »

Henry skrev:
Non non!
LysopXKaya
ZorroXNami
RuffyXVivi

OUI!

Hmmm, Chopper og Robin, tja, jeg har jo set afnittene, og jeg vil sige, måske, ChopperXRobin............
Maa, men Vivi forlader dem jo? Hvorfor Zorro/Nami egentlig?

ChopperxRobin?? Now that is just scary :shock:
Henry

Indlæg af Henry »

Kinu skrev:
Henry skrev:
Non non!
LysopXKaya
ZorroXNami
RuffyXVivi

OUI!

Ja, RuffyX nobody
ViviX kan ikke huske hvad han hedder?

Jo, øhm, i Alabasta var det dem der var sammen, og det er det altid!
De skændes tit, og hvad er det man siger?
:roll:
manga-ka

Indlæg af manga-ka »

Henry skrev:
Kinu skrev:
Henry skrev:
Non non!
LysopXKaya
ZorroXNami
RuffyXVivi

OUI!

Ja, RuffyX nobody
ViviX kan ikke huske hvad han hedder?

Jo, øhm, i Alabasta var det dem der var sammen, og det er det altid!
De skændes tit, og hvad er det man siger?
:roll:
Tror du ikke det kunne være Lord Peruh, måske? Det er i hvert fald tit at han kommer op at skændes med Vivi
Besvar