Thomas S skrev:Skal vi seriøst gå de ti kilometer fra fyret til Stærmose - bare for at se en gård, min oldefar ejede? Jeg er beæret, men jeg tror ikke helt på underholdningsværdien.
Du må ha spist små blå søm. Hvis BusOle svigter os regner jeg med at vi kaan nøjes med et kompas og så bukke tre gange i den rigtige retning.
Antaeus skrev:Jeg tager bare toget så skal D-cay ikke køre alene.
Jeg er beæret - har du en pladsbestillig? Så vil jeg se om jeg kan få plads i nærheden.
Og Gaw Damn Berti - det næste bliver vel at du kun drikker Amarone Della Valpollicella 84.
Thomas S skrev:Skal vi seriøst gå de ti kilometer fra fyret til Stærmose - bare for at se en gård, min oldefar ejede? Jeg er beæret, men jeg tror ikke helt på underholdningsværdien.
Du må ha spist små blå søm. Hvis BusOle svigter os regner jeg med at vi kaan nøjes med et kompas og så bukke tre gange i den rigtige retning.
Antaeus skrev:Jeg tager bare toget så skal D-cay ikke køre alene.
Jeg er beæret - har du en pladsbestillig? Så vil jeg se om jeg kan få plads i nærheden.
Og Gaw Damn Berti - det næste bliver vel at du kun drikker Amarone Della Valpollicella 84.
Hvor stiger du på?
Jeg bestiller bare to pladsbilletter, får et reserveringsnummer til dig, som jeg sender og så kan du selv hente pladsbilletten.
Der kører et tog hjem igen kl. 19.26 søndag. Skal du med det? - d.v.s. pladsbilletbestilling her også? http://www.dsb.dk/Rejseplan/bin/query.e ... m&OK#focus
Thomas S skrev:
I øvrigt: Ved du, om der er nogle gamle danske hønsehunde på øen? Der er nemlig sådan, at racen gennem mange år blev avlet af min familie på øen, og da racen sådan set var ved at uddø i forrige århundrede, var det min oldefar, Christian Bansen fra Stærmose, der i 1939 påbegyndte genoplivningen hunderacen udfra den resterende bestand på Ærø. Det kunne være sjovt, hvis jeg kunne se en hønsehund på Ærø.
Hvad med ølhunden? Den er jeg altså mere interesseret i
Ole Damgaard skrev:The plot thickens. Bilen klarer maksimalt tre personer inkl. fører - og så kommer man hinanden ved...
AC rakte hånden op først. Hvem er den næste (og sidste)?
Antaeus og jeg tager toget - Right Andy?
Iøvrigt fortæller Becher at der er tykt med vejarbejde mellem Odense og Svendborg så man skal påregne 1 time til den strækning...mod normalt en halv...
Jeg tager også toget fra Odense til Svendborg, så skal vi ikke mødes i Odense? Så kan jeg jo fortælle anekdoter fra dengang, jeg boede i Odense (dette kan dog stoppes ved påhældning af øl i undertegnedes gane).
A word of advice: Når I står af futtoget i Svendhår (hvis altså I tager 9.38-afgangen fra O'nse), så LØB ned til færgen. I er nemlig i Svendhår kl 10.20, og færgen lægger fra kl 10.30. Det KAN sagtens nåes, men på denne måde er I da klar over, at det er en god idé at have det lange ben forrest.
Run Schrøder. Run!
There's always one who drinks too much but far more drink too little.
Antaeus skrev:Hvor stiger du på?
Jeg bestiller bare to pladsbilletter, får et reserveringsnummer til dig, som jeg sender og så kan du selv hente pladsbilletten.
Der kører et tog hjem igen kl. 19.26 søndag. Skal du med det? - d.v.s. pladsbilletbestilling her også? http://www.dsb.dk/Rejseplan/bin/query.e ... m&OK#focus
Jeg hopper på i Odense om lørdagen men regner med at familien henter mig Svendborg om Søndagen...
Thomas Schrøder skrev:Jeg tager også toget fra Odense til Svendborg, så skal vi ikke mødes i Odense? Så kan jeg jo fortælle anekdoter fra dengang, jeg boede i Odense (dette kan dog stoppes ved påhældning af øl i undertegnedes gane).
Mødes vi ikke bare på toget...det er vel tideligt på morgenen til anekdoter - msåke skal vi ha tre paldsbiletter fra Onc til Svend...
Peter Becher skrev:A word of advice: Når I står af futtoget i Svendhår (hvis altså I tager 9.38-afgangen fra O'nse), så LØB ned til færgen. I er nemlig i Svendhår kl 10.20, og færgen lægger fra kl 10.30. Det KAN sagtens nåes, men på denne måde er I da klar over, at det er en god idé at have det lange ben forrest.
Run Schrøder. Run!
HVIS vi mod forventning ikke når frem til tiden holder I vel færgen tilbage....
Peter Becher skrev:A word of advice: Når I står af futtoget i Svendhår (hvis altså I tager 9.38-afgangen fra O'nse), så LØB ned til færgen. I er nemlig i Svendhår kl 10.20, og færgen lægger fra kl 10.30. Det KAN sagtens nåes, men på denne måde er I da klar over, at det er en god idé at have det lange ben forrest.
Run Schrøder. Run!
Vi skulle gerne nå toget fra Odense kl. 09:08 og være i Svendborg kl. 09:49.
Men det er da altid noget, at man stadig kan nå det hvis toget før ikke når Odense til tiden.
Og nul pladsbilletter i de fynske toge
Og vi kan jo lige se om vi ikke kan mødes på perronen i Odense. Tager i en rød hat på med fjer i og stribet jakkesæt så jeg kan kende jer?
Antaeus skrev:Tager i en rød hat på med fjer i og stribet jakkesæt så jeg kan kende jer?
Hva mæ en SSSS2005DK-t-shirt i stedet? Og som tidligere nævnt er jeg små 2 meter høj, bruger en str. 48 og har øjenbryn som en mellemstor minkstola...der er ikke så mange af os...