Jamen så er der jo keine Kuhe am Eis. Så kan i slentre ned på kajen og vente der....ELLER I kan være heldige, at Strandlyst i Brogade har åbent til en lille morgenpils...It's a nice place....I like it.Antaeus skrev:Vi skulle gerne nå toget fra Odense kl. 09:08 og være i Svendborg kl. 09:49.
Men det er da altid noget, at man stadig kan nå det hvis toget før ikke når Odense til tiden.
Og nul pladsbilletter i de fynske toge![]()
Og vi kan jo lige se om vi ikke kan mødes på perronen i Odense. Tager i en rød hat på med fjer i og stribet jakkesæt så jeg kan kende jer?
SSSS2005DK
- Peter Becher Damkjær
- Brugerniveau 5
- Geografisk sted: Svendborg
Re: En Odenseaners bekendelser
There's always one who drinks too much but far more drink too little.
- Dan R. Knudsen
- Administrator
- Geografisk sted: 8270 Højbjerg
- Kontakt:
How Antaeus...jeg vil alligevel godt med ra Svendborg til Odense søndag aften....familien gad ikke pløje de Fynske landdeveje...
Dan R. Knudsen
http://www.danrknudsen.dk
Tags: Aarhus, Højbjerg, tegner, illustrator, tegneserier, speeddrawing, speed drawing, tegnede film, film med hånd der tegner
Tags: Aarhus, Højbjerg, tegner, illustrator, tegneserier, speeddrawing, speed drawing, tegnede film, film med hånd der tegner
- Peter Becher Damkjær
- Brugerniveau 5
OK. Først en håndsoprækning og en endleig tilbagemelding om, hvor man over natter. Jeg vil gerne have en oversigt over, hvor mange, jeg skal have boende på nas.
Og dernæst.....Det Berti har ventet på....MADEN LØRDAG AFTEN!!!
Jeg har på alles vegne bestilt bord til os på Restaurant Mumm, der for den skide beskedne pris af 198,- (pr.næse, og lad være med at klynk tøser, det ER billigt for så god mad) vil servere:
Forret: Røget lakseroulade m. urtecreme
Hovedret: Braiseret kalveinderlår med kartofler og flødesauce
Dessert: Rom-marineret brombær på nøddebund m. æblesorbet
Namme-NAM!
Og dernæst.....Det Berti har ventet på....MADEN LØRDAG AFTEN!!!
Jeg har på alles vegne bestilt bord til os på Restaurant Mumm, der for den skide beskedne pris af 198,- (pr.næse, og lad være med at klynk tøser, det ER billigt for så god mad) vil servere:
Forret: Røget lakseroulade m. urtecreme
Hovedret: Braiseret kalveinderlår med kartofler og flødesauce
Dessert: Rom-marineret brombær på nøddebund m. æblesorbet
Namme-NAM!
- Berti Stravonsky
- Administrator
- Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
- Kontakt:
Ka' ikke li' laks :-(
Jeg skænker hermed min forret til Thomas Schrøder og årsagen er denne :
Vedkommende har i meeeeeeeeeeeeeeget lang tid IKKE været skydeskive, og det skal han belønnes for. Men - og der er jo altid et med. Hvis Schrøder bare én gang inden lørdag morgen bli'r udsat for kritik, så tilfalder forretten den person med det mest syrede outfit. Det være sig en lilla vest, et gult slips eller sokker i sandaler.
Eneste undtagelse er hvide sportsstrømper i sorte eller brune sko, der i sig selv diskvalificerer alt.
Jeg vil - for ikke at virke partisk - lade D-Cay være overdommer.
Vedkommende har i meeeeeeeeeeeeeeget lang tid IKKE været skydeskive, og det skal han belønnes for. Men - og der er jo altid et med. Hvis Schrøder bare én gang inden lørdag morgen bli'r udsat for kritik, så tilfalder forretten den person med det mest syrede outfit. Det være sig en lilla vest, et gult slips eller sokker i sandaler.
Eneste undtagelse er hvide sportsstrømper i sorte eller brune sko, der i sig selv diskvalificerer alt.
Jeg vil - for ikke at virke partisk - lade D-Cay være overdommer.
Jeg overnatter hos Per Pedersen mellem fredag og lørdag, og hos dig Peter Pedersen natten mellem lørdag og søndag, ja.Peter Becher skrev:OK. Først en håndsoprækning og en endleig tilbagemelding om, hvor man over natter. Jeg vil gerne have en oversigt over, hvor mange, jeg skal have boende på nas.
Den der menu - har vi betstilt den til alle, eller er det bare et eksempel fra menukortet? Ikke fordi jeg ikke gider ha' det, slet ikke, jeg vil bare gerne vide det.
- Antaeus
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø
Ok, men du må selv sørge for billet.D-Cay skrev:How Antaeus...jeg vil alligevel godt med ra Svendborg til Odense søndag aften....familien gad ikke pløje de Fynske landdeveje...
Og pladsbilletter var der jo ikke noget af. Jævnfør Bechers tidl. mail.
- Dan R. Knudsen
- Administrator
- Kontakt:

Dan R. Knudsen
- Peter Becher Damkjær
- Brugerniveau 5
Der er intet bestilt andet end et bord til ni (eller er vi ti?). Men retten var lørdagens tilbuds-sammensæting.Thomas S skrev:Jeg overnatter hos Per Pedersen mellem fredag og lørdag, og hos dig Peter Pedersen natten mellem lørdag og søndag, ja.Peter Becher skrev:OK. Først en håndsoprækning og en endleig tilbagemelding om, hvor man over natter. Jeg vil gerne have en oversigt over, hvor mange, jeg skal have boende på nas.
Den der menu - har vi betstilt den til alle, eller er det bare et eksempel fra menukortet? Ikke fordi jeg ikke gider ha' det, slet ikke, jeg vil bare gerne vide det.
Ellers ser menukortet fra denne udmærkede ræstorang så'n ud:
FORRETTER:
Dagens Suppe kr. 48,-
Røget Lakseroulade osv... kr. 54,-
HOVEDRETTER:
Oksemørbrad m. grøntsager, ovnstegte kartow'ler & chromagnon-sauce (det hedder den sef'øli' slet ikke men det ligner, og er i virkeligheden et fint ord (and get a load of this): "tomatiseret bernaisesauce) kr. 184,-
Kalvefilet m. grøntsager, frisk pasta & gorgonzolasauce kr. 174,-
Smørdampet laks m. urter i hvidvinssauce & kartofler kr. 148,-
HUSETS SPECIALITET (min 2 cuv.)
Marineret teriyakisteak serveret m. grøntsager, dagen kartoffel & hvidløgssmør kr. 174,-
DESSERTER:
Chokolademarcipankage m. is & frugtpuré kr. 48,-
Rommarineret osv.... kr. 48,-
Også er det altid muligt at få noget fisk af en art, men jeg fornemmer lissom af både Bertis og Thomas S' indlæg, at netop denne spise er et problem.
- Dan R. Knudsen
- Administrator
- Kontakt:
Nå nej....og i øvrigt så vil jeg da med Berti sige: UHA hvor jeg glæder mig!!Antaeus skrev:Ok, men du må selv sørge for billet.D-Cay skrev:How Antaeus...jeg vil alligevel godt med ra Svendborg til Odense søndag aften....familien gad ikke pløje de Fynske landdeveje...
Og pladsbilletter var der jo ikke noget af. Jævnfør Bechers tidl. mail.
Dan R. Knudsen
- AC
- Brugerniveau 2
- Geografisk sted: Vildbjerg, Vestjylland
- Kontakt:
Peter = Gilleballetofte?
Har jeg fanget tiøren? Er det der Peter bor? Jeg vil gerne låne ca. 1 m2 gulvplads til mig selv og en sovepose.
- Peter Becher Damkjær
- Brugerniveau 5
Re: Peter = Gilleballetofte?
Det er lige det, det er.
Men så lad os lige få den håndsoprækning. Hvor mange REGNER med at skulle låne en kvadratmeter? Indtil videre har jeg:
Thomas S.
The Artist Formerly Known as Supermule
AC
Schøder
D'Cay
Men så lad os lige få den håndsoprækning. Hvor mange REGNER med at skulle låne en kvadratmeter? Indtil videre har jeg:
Thomas S.
AC
Schøder
D'Cay
-
- Brugerniveau 5
- Geografisk sted: ny york
Jeg håber der her refereres til 1/2m gange 2m og ikke 1m gange 1m, men hvis ikke så glæder jeg mig overmåde meget til at se billederne!AC skrev: Jeg vil gerne låne ca. 1 m2 gulvplads til mig selv og en sovepose.
Nå, jeg tegner videre.
Nu er vi lige i gang med at lægge gulvplanen, men som det ser ud nu, lade det til, at det er lettets at give folk en plads i mellemgang, hvor hver kan får et areal, på 9 meter og 10 cm på den ene led og 11 centimeter på den anden. Så -kom slank!henrik rehr skrev:Jeg håber der her refereres til 1/2m gange 2m og ikke 1m gange 1m, men hvis ikke så glæder jeg mig overmåde meget til at se billederne!AC skrev: Jeg vil gerne låne ca. 1 m2 gulvplads til mig selv og en sovepose.
- Thomas Schrøder
- Brugerniveau 3
Re: Namedropping
Jeg hedder ikke Schøder, men Støder!Peter Becher skrev:Det er lige det, det er.
Thomas S.
AC
Schøder
D'Cay