Hvilke tegneserie er du sikker på andre ikke har i samlingen
- Erling Søby
- Brugerniveau 4
Re: Hvilke tegneserie er du sikker på andre ikke har i samli
Jeg kan ikke lige gennemskue hvordan jeg lægger billeder ud fra en iPad, men hvis du vil gøre det for mig kan du sende mig en mail på ers@kum.dk. Så sender jeg et par stykker til dig med forside og indhold fra albummet.
"Did you miss me?"
- Jim Moriarty
- Jim Moriarty
En stor tak til Erling for at dele billeder og oplysninger om Hajsøen.
Både billeder og oplysende tekst er nu lagt på ComicWiki.
Både billeder og oplysende tekst er nu lagt på ComicWiki.
"...for mange stavefejl hæmmer læsningen. De får dygtige læsere til at se fejl i stedet for indhold, og de skader den skrivendes troværdighed."
(Citatet er fra en kollega, som ikke er interesseret i at få sit navn bekendtgjort her.)
(Citatet er fra en kollega, som ikke er interesseret i at få sit navn bekendtgjort her.)
Jeg må se lidt mere efter. En sådan udgave vil jeg gerne betale for i den høje endeErling Søby skrev:Jeg købte den (piratudgaven af Tintin og hajsøen) hos en af standene ved en hjemlig tegneseriefestival. Det blev ikke oplyst hvor den kom fra, og jeg spurgte heller ikke.
Jeg har dog hørt, at den såvel som andre danske Tintin-piratudgivelser undertiden skulle være til at finde i Den Blå Avis, så det er en mulighed du kan prøve. Du skal dog nok regne med at prisen ligger i den ret høje ende.

- Dan R. Knudsen
- Administrator
- Geografisk sted: 8270 Højbjerg
- Kontakt:
Eller også VAR der LSD på - og du har bare aldrig opdaget at du aldrig kom ned igenGoogaMooga skrev:Jeg ejer et eks. undergrundsbladet El Perfecto Comics, som er notorisk for i tidernes morgen at have fået dryppet LSD på indersiden af omslaget, på en sort prik, som man så skulle slikke på, hvis man ellers turde. Jeg prøvede så, men der skete ikke noget. Syren var nok tørret ud, eller slikket ren for år tilbage.

Dan R. Knudsen
http://www.danrknudsen.dk
Tags: Aarhus, Højbjerg, tegner, illustrator, tegneserier, speeddrawing, speed drawing, tegnede film, film med hånd der tegner
http://www.danrknudsen.dk
Tags: Aarhus, Højbjerg, tegner, illustrator, tegneserier, speeddrawing, speed drawing, tegnede film, film med hånd der tegner
- GoogaMooga
- Brugerniveau 7
Se, det ville jo forklare mange ting...Dan R. Knudsen skrev:Eller også VAR der LSD på - og du har bare aldrig opdaget at du aldrig kom ned igenGoogaMooga skrev:Jeg ejer et eks. undergrundsbladet El Perfecto Comics, som er notorisk for i tidernes morgen at have fået dryppet LSD på indersiden af omslaget, på en sort prik, som man så skulle slikke på, hvis man ellers turde. Jeg prøvede så, men der skete ikke noget. Syren var nok tørret ud, eller slikket ren for år tilbage.

"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
-
- Brugerniveau 2
- Geografisk sted: Et kloster nær Randers
Jeg genopliver denne gamle tråd ( et eksempel på at der er langt mellem snapsene i disse tider ) , men jeg er nu den lykkelige ejer af : Knold og Tot til Lands og til Vands ! Og dem er der vist ikke mange af ! Har prøvet at oploade billeder , men de er for store får jeg at vide!
- Antaeus
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø
Du kan reducere størrelsen her.Camelspotter skrev:Jeg genopliver denne gamle tråd ( et eksempel på at der er langt mellem snapsene i disse tider ) , men jeg er nu den lykkelige ejer af : Knold og Tot til Lands og til Vands ! Og dem er der vist ikke mange af ! Har prøvet at oploade billeder , men de er for store får jeg at vide!
De må højest være 800 x 800
http://www.imageoptimizer.net/Pages/Home.aspx
-
- Brugerniveau 2
Camelspotter skrev:Jeg genopliver denne gamle tråd ( et eksempel på at der er langt mellem snapsene i disse tider ) , men jeg er nu den lykkelige ejer af : Knold og Tot til Lands og til Vands ! Og dem er der vist ikke mange af ! Har prøvet at oploade billeder , men de er for store får jeg at vide!
- Vedhæftede filer
-
- Optimized-IMG_2900.JPG (209.37 KiB) Vist 2603 gange
- Berti Stravonsky
- Administrator
- Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
- Kontakt:
Fedt. Den har jeg vist to af.Camelspotter skrev:Camelspotter skrev:Jeg genopliver denne gamle tråd ( et eksempel på at der er langt mellem snapsene i disse tider ) , men jeg er nu den lykkelige ejer af : Knold og Tot til Lands og til Vands ! Og dem er der vist ikke mange af ! Har prøvet at oploade billeder , men de er for store får jeg at vide!
Den mangler jeg.
Til gengæld har jeg Vampyr nr.1 med autograf af Mike Ploog.
Og et Tarzanalbum med Johny Weissmullers.
Til gengæld har jeg Vampyr nr.1 med autograf af Mike Ploog.
Og et Tarzanalbum med Johny Weissmullers.
- GoogaMooga
- Brugerniveau 7
Den er ligefrem pæn - dog kan vi ikke se kanterne.Camelspotter skrev:Camelspotter skrev:Jeg genopliver denne gamle tråd ( et eksempel på at der er langt mellem snapsene i disse tider ) , men jeg er nu den lykkelige ejer af : Knold og Tot til Lands og til Vands ! Og dem er der vist ikke mange af ! Har prøvet at oploade billeder , men de er for store får jeg at vide!
mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
-
- Brugerniveau 2
Interessant Berti : jeg har nemlig lige konstateret at der åbenbart findes 2 varianter af 1. oplaget!Berti Stravonsky skrev:Fedt. Den har jeg vist to af.Camelspotter skrev:Camelspotter skrev:Jeg genopliver denne gamle tråd ( et eksempel på at der er langt mellem snapsene i disse tider ) , men jeg er nu den lykkelige ejer af : Knold og Tot til Lands og til Vands ! Og dem er der vist ikke mange af ! Har prøvet at oploade billeder , men de er for store får jeg at vide!
Har du begge varianter?

- Antaeus
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø
Jeg har næppe nogle tegneserier andre ikke har i samlingen, men her er et par stykker som formentlig forholdsvis få danskere har valgt at købe.
Wulf the Briton

Frank Bellamy's Complete Swift Stories
380 s, 29,7 x 22 cm, 200 copies, leather slipcase, HC, s/h, £125

[/quote]
Heros the Spartan Heart of Empire i nummereret slipcase af Bryan Talbot
Wulf the Briton

Frank Bellamy's Complete Swift Stories
380 s, 29,7 x 22 cm, 200 copies, leather slipcase, HC, s/h, £125

Heros the Spartan Heart of Empire i nummereret slipcase af Bryan Talbot
- GoogaMooga
- Brugerniveau 7
Jeg har Swift og Heros, og hvis jeg husker ret, var det mig, der tippede dig om dem.