Det er go'e bedler vi her ser. Der på fin vis dækker, hvad vi oplevede. Det kan dog stadig ærge mig, at de er uden lyd. Jeg lægger et digi-foto af avis-noten ind senere i dag, og understreger overfor Søren, Lars, og A.C. at det ikke er af ond vilje, I har fået nogle underlige efternavne. Det' kun for sjov...og fordi jeg ikke kunne huske de rigtige.
P.
There's always one who drinks too much but far more drink too little.
Og også undskyld til Berti....KAN jeg dog ingenting!!!
Nå ski' hul i'et. Jeg gi'r en omgange kvajebajere næste gang vi ses.
Til mit forsvar vil så lige sige, at jeg var temmelig vissen, da jeg skulle skrive navnene, og at I andre allerde sad og morede jer ovre i anlægget. Så ikke bare var jeg besoffen, jeg arbejdede også under et ekstremt tidspres.
There's always one who drinks too much but far more drink too little.
Peter Becher skrev:Og også undskyld til Berti....KAN jeg dog ingenting!!!
Nå ski' hul i'et. Jeg gi'r en omgange kvajebajere næste gang vi ses.
Til mit forsvar vil så lige sige, at jeg var temmelig vissen, da jeg skulle skrive navnene, og at I andre allerde sad og morede jer ovre i anlægget. Så ikke bare var jeg besoffen, jeg arbejdede også under et ekstremt tidspres.
Det går nok. Jeg er glad når mit efternavn IKKE er Hovskisnovski
Peter Becher skrev:Der er 3 (tre) Ilse-film og 1 (en) Greta-film...alle med Dyanne Thorne.
1, 3, 5... whatever.
Peter Becher skrev:ABBA og Arrival deler prisen som de bedste Abba-album...Voulez-Vous er et disko-pumpet skod-album.
%§¤&!! Elendige nihilist! "Greatest Hits" fra 1975 er det bedste, efterfulgt af "Super Trouper" fra 1980. "Arrival" er også godt. "Voulez-Vous" er i øvrigt fra 1979 og ikke 1977, som jeg sagde - jeg havde glemt "The (gab!) Album", der kilede sig ind i 1977, og havde den dér patetiske mini-musical på B-siden.
Senest rettet af Frank Madsen 27. sep 2005, 18:14, rettet i alt 1 gang.
Frank Madsen skrev: jeg havde glemt "The (gab!) Album", der kilede sig ind i 1977.
Abba-The Album havde sgudda Take A Change On Me, som er fjong, for slet ikke at tale om Thank You For The Music, der slår alle rekorder når det kommer til super-pladder-sakkarin-sentimal-men-på-den-fede-måde musik. Selv nihilist!
Ole Damgaard skrev: Se nu hellere at få anmeldt Perse-police. Jeg har jo lovet at vente med at købe den, til jeg har læst dine guddommelige ord.
Jamen, den er nu skrevet og afsendt til overstyrmanden. Den er kun 1 side lang, klinisk renset for fornærmende fyndord og helt uden overskrifter og billedtekster, der skaffer mig forlag på nakken (men Frank har seføli ikke haft fingrene i den endnu). Så må vi håbe den er brugbar, nu hvor Seriejournalen er det sidste medie i hele verden til at få anmeldt Persepolis.