Forhåbentlig er Carlsen hurtigere til at sende anmeldereksemplarer ud i fremtiden.Thomas S skrev:Jamen, den er nu skrevet og afsendt til overstyrmanden. Den er kun 1 side lang, klinisk renset for fornærmende fyndord og helt uden overskrifter og billedtekster, der skaffer mig forlag på nakken (men Frank har seføli ikke haft fingrene i den endnu). Så må vi håbe den er brugbar, nu hvor Seriejournalen er det sidste medie i hele verden til at få anmeldt Persepolis.
For Helvede, Cav! Vi var unge... og fulde!Cav skrev:Nu er det ikke for at puste til den i forvejen lidt spændte stemning mellem de 2 boards (gæt selv hvilke 2 jeg taler om), men den der tegning af "Allan Haverholm på Mars", kunne i ikke godt ha' sparet jer for at uploade den? Det virker helt urimeligt umodent og bidrager ikke ligefrem til at dulme den før omtalte spændte stemning. Jeg blev sgu lidt ked af den da jeg så den må jeg indrømme
Frank Madsen skrev:Jeg synes, der må noget struktur på SSSS2005DK-debatten:
HVAD GJORDE VI RIGTIGT, HVAD FUNGEREDE IKKE, HVAD KAN VI GØRE BEDRE I 2006 OG HVEM HAR FORTRUDT, AT DE IKKE TOG MED?
Lad os se nogle indlæg og hænder...
Jeg ærgrer mig over, at jeg aldrig nåede ud at lege med det gevær i beruset tilstand. Men jeg er også en bonderøv.Sneglen skrev:Jeg synes, der må noget struktur på SSSS2005DK-debatten:
HVAD GJORDE VI RIGTIGT, HVAD FUNGEREDE IKKE, HVAD KAN VI GØRE BEDRE I 2006 OG HVEM HAR FORTRUDT, AT DE IKKE TOG MED?
Nogle af os yngre end andre, andre fuldere end nogle... Men under alle omstændigheder støtter jeg op om, at Matthomas Caverholm naturligvis skal med næste gang. Om de så vil det eller ej.Frank Madsen skrev: For Helvede, Cav! Vi var unge... og fulde!
Jeg er som sagt lidt ærgerlig over, at jeg missede mit idol Jørgen Leth.Frank Madsen skrev:Jeg synes, der må noget struktur på SSSS2005DK-debatten:
Protester fra Dan, måske. Men materialet giver mig ret. De Tintin-album, jeg lige har bladret i, har snøller fra 1½ til 3½ snullerundter (men ikke 4, sjovt nok). Mine 2½ er et gennemsnit.Thomas S skrev:Og var der ikke noget med, at din impro-snølle vakte protester? Der skulle være fire snullerundt på en snølle og din har kun 2½. Det synes jeg skal med for fuldstændighedens skyld.
Jeg bøjer mig for empirien (Dan er også bare en kværulant).Frank Madsen skrev: Protester fra Dan, måske. Men materialet giver mig ret. De Tintin-album, jeg lige har bladret i, har snøller fra 1½ til 3½ snullerundter (men ikke 4, sjovt nok). Mine 2½ er et gennemsnit.
Jeg vil være storempir istedet for storempiren...Thomas S skrev:Jeg bøjer mig for empirien (Dan er også bare en kværulant).
Jeg har svært ved at se, at teksten "Allan Haverholm på Mars" kan være sårende. Det var mig, der tilføjede den til allersidst, dels fordi der ikke var mere plads til at tegne noget, dels fordi figurens skæg lignede Allans. Det er en sjov association, ikke en ondskabsfuldhed. Ellers havde jeg nok ikke lagt den ud til almen beskuelse, men netop holdt den for mig selv. SSSS2005DK var i det hele taget et af de træf i tegneseriekredse, hvor jeg har oplevet mindst moren sig på ikke-tilstedeværendes bekostning.Cav skrev:Lad mig lige starte med at sige at hvis økonomien tillader det, tager jeg såmænd gerne med på SSSS2006DK, det lader til at i har haft en fin tur.![]()
Det er såmænd også fint nok at ha' et par billige grin på andres bekostning, den slags hører med i festligt lag. Jeg blev bare sådan lidt ked af at det skulle offentligtgøres. Jeg synes skulle ha' holdt det for jer selv.
Nej, sådan er det bare. Men det var endnu mere førende, dengang Emil Aarestrups tipoldebarn var fast gæst.Christian Aarestrup skrev:og så bemærker jeg mig, at avisnotitsen udnæver SJ til landets førende tegneserieforum. skrev I selv teksten eller hvad?