Peter Becher skrev:Sjovt nok, kan jeg ikke huske noget som helst fra den weekend. De billeder er sgu' lavet på en eller anden computer. Ren manipulation...undtagen billedet af D'Cay på cyklen.
Den var ellers god med Becher. Vi var 9 mænd og taxien ville kun have 4 med af gangen. Becher tager den første taxi med 3 af os andre og siger hvordan grejer vi den. Pludselig udbryder han -jeg kører da bare med taxien tilbage og tager cyklen med!
Hmmmm.. udbryder flere i kor, det løser vist ikke helt problemet. Så står vi 6 mand og én cykel. Så med mindre i vil køre to på cyklen så.......
Men den smarte Becher fandt så på, at vi kunne sende cyklen med taxien uden ham som oppasser og vupti...... nu skulle vi så bare lige have fundet en der ville benytte cyklen - D-Cay
Jeg fralægger mig ethvert ansavr for mine umotoriske bevægelser på det billede hvor Anteus er i fare for at blive slået ned... - og så er jeg stolt over rosen for billedet af køretøj i fart. Det er åbenbart ret fuldautomatisk det kamera.
Mht. billedet uden mennesker - det er ikke søndag morgen, med D-Cay på vej til bageren - det er søndag eftermiddag, med AC på vej fra banken til... ja hvor var det nu jeg skulle hen - jeg havde lidt probelemer med at finde rundt i de ærøskøbingske gader, men et billede skulle der lige tages.
Hver gang, jeg ser på billedet af D'Cay til cykels, hører jeg "Raindrops keep fallin' on my head" for mit indre ører...Men så kigger jeg nærmere og kan se, at det slet ikke er Paul Newman, der triller afsted, blot en tarvelig efterligning.
There's always one who drinks too much but far more drink too little.
Peter Becher skrev:Hver gang, jeg ser på billedet af D'Cay til cykels, hører jeg "Raindrops keep fallin' on my head" for mit indre ører...Men så kigger jeg nærmere og kan se, at det slet ikke er Paul Newman, der triller afsted, blot en tarvelig efterligning.
og mig gi'r det associationer til Apocalypse Now, mest den scene hvor de ofrer en ko.
Peter Becher skrev:Hver gang, jeg ser på billedet af D'Cay til cykels, hører jeg "Raindrops keep fallin' on my head" for mit indre ører...Men så kigger jeg nærmere og kan se, at det slet ikke er Paul Newman, der triller afsted, blot en tarvelig efterligning.
og mig gi'r det associationer til Apocalypse Now, mest den scene hvor de ofrer en ko.
Nej, nu må du lige styre dig. Jeg var til afskedskoncert med Dionne Warwick, og hun skulle selvfølgelig også synge Bacharachs "Raindrops Keep Fallin' on My Head". Tror I ikke, der var en idiot bagved mig, der insisterede på at fløjte med under hele sangen! Det var en meget intens afsked, og da hun tog "the final bow", kunne jeg slet ikke se ud af øjnene for bar tårer. Jeg endte med at forlade Falconer teatret med hovedpine, så intenst var det. Er man Bacharach fan eller hvad?
GoogaMooga skrev: Er man Bacharach fan eller hvad?
Oh YEAH! "Raindrops" er fantastisk, men også "Walk on by", "Always something there to remind me" og "Do you know the way to San Jose" er altså oppe og bimle med den HELT store bjælde hos undertegnede. Min absolutte favorit er imidlertid "Say a little prayer", sunget af enten Dionne Warwick eller Aretha Franklin, begge versioner er helt åbenlyst hvad Gud havde i tankerne da han opfandt musik.
Jeg kommer netop ude fra Søby Bodega, og må desværre fortælle, at man på dette skønne sted er holdt op med at servere fadøl. Til gengæld koster øllerne på flaske stadig det samme: 17,- sølle kroner for en iskold Hof.
Jeg kommer netop ude fra Søby Bodega, og må desværre fortælle, at man på dette skønne sted er holdt op med at servere fadøl. Til gengæld koster øllerne på flaske stadig det samme: 17,- sølle kroner for en iskold Hof.
Ærø spøger stadig hos gamle Berti. Og flere (som indtil videre ønsker absolut anonymitet) har allerede spurgt til SSSS2006, og om Ærø påny bli'r destinationen?
Hvad si'r du Becher? Kan Ærø holde til endnu en flok tosser, og kan Ærø klare et gensyn?
Lad det være sagt:
Vi har kun ridset svagt i overfladen på det forkromede overflødighedshorn af oplevelser, der i daglig tale går under navnet Ærø.
Jojo, vi har da oplevet Dunkær Kro, Søby Bodega og Arrebo, men vi mangler fortsat at udsætte vore kollektive kroppe for både Landbogården, Restaurant Minde i Marstal og ikke mindst Vindeballe Kro, hvor den fløjelsbeklædte væg er hævet fra kitch til kunst.
Jeg vil naturligvis ikke arbejde hernede til den tid, men vil sikkert stadig råde over overnatningsmuligheder for de fattigste, så ret beset ville intet være til hinder for, at vi også i 2006 henlagde vores træf til denne skønne ø.
P.
Peter Becher skrev:Lad det være sagt:
Vi har kun ridset svagt i overfladen på det forkromede overflødighedshorn af oplevelser, der i daglig tale går under navnet Ærø.
Jojo, vi har da oplevet Dunkær Kro, Søby Bodega og Arrebo, men vi mangler fortsat at udsætte vore kollektive kroppe for både Landbogården, Restaurant Minde i Marstal og ikke mindst Vindeballe Kro, hvor den fløjelsbeklædte væg er hævet fra kitch til kunst.
Jeg vil naturligvis ikke arbejde hernede til den tid, men vil sikkert stadig råde over overnatningsmuligheder for de fattigste, så ret beset ville intet være til hinder for, at vi også i 2006 henlagde vores træf til denne skønne ø.
P.
Well, then count me in. Og til følge flere af mine kammersjukker, der indtil videre vil forblive anonyme, og altså de store ubekendte. Jeg mener at en ø må være at foretrække, og fravælger på forhånd på Fyn, Sjælland og Anholt.
Og tager allerede nu imod væddemål på at Schrøder deltager? I hope so.