for meget af det gode? 8 superhelte film i 2017

Debat om tegneserie-relaterede film, tv-serier, tegnefilm mm.
Besvar
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7

for meget af det gode? 8 superhelte film i 2017

Indlæg af GoogaMooga »

kunne de så endda hjælpe på salget af hæfter og genoptryk, men de lader til at leve deres eget liv uafhængigt af kilden. jeg faldt i søvn til amazing spider-man. gider dem ikke rigtig...

fra https://movies.yahoo.com/news/superhero ... 14343.html
While much has been written about 2015 as a perfect storm of tentpoles, including sequels to “Star Wars,” “The Avengers,” “Mission: Impossible,” “The Hunger Games,” “Jurassic Park,” “Fast & Furious” and “Terminator,” 2017 is shaping up to become a showdown of superhero movies.

Disney’s Marvel Studios, Warner Bros.’ DC Entertainment and 20th Century Fox so far have plans to release seven films featuring comicbook-based crime fighters combined that year, a record. Sony is developing an eighth that has not yet been dated.

And they’re not expected to be small titles, either.

Marvel alone has three planned for prime dates in 2017 (out in May, July and November), DC has dated two (in June and November), Fox has sequels planned for “The Wolverine” and “Fantastic Four,” while Sony is developing a Spider-Man spinoff revolving around a female heroine.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
superboy
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3

Re: for meget af det gode? 8 superhelte film i 2017

Indlæg af superboy »

Det kan aldri bli for mye av det gode. Men det blir litt kjedelig når de lager den samme filmen om igjen. Neste år får vi en reboot av Fantastic Four. Det hadde vært bedre med en helt ny Fantastic Four. Opprinnelsen til Fantastic Four kan jo alle.
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7

Indlæg af GoogaMooga »

jeg har det med, at film er film og tegneserier er tegneserier, og jeg kan som regel ikke lide filmatiseringer af tegneserier. der går noget af det fantastiske tabt, og superhelte kommer let til at se lidt latterlige ud. derimod har jeg ikke noget imod, når romaner bliver gjort til film eller tegneserier.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Geografisk sted: Bathulen

Indlæg af Robin »

superboy skrev:Det kan aldri bli for mye av det gode. Men det blir litt kjedelig når de lager den samme filmen om igjen. Neste år får vi en reboot av Fantastic Four. Det hadde vært bedre med en helt ny Fantastic Four. Opprinnelsen til Fantastic Four kan jo alle.
ENIG!ENIG!ENIG! Jeg er enig!

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Besvar