Scififilmnerd skrev:Det er da et ganske nyttigt initiativ.
Takker. Håber, nogen kan bruge det til noget.
Hvis du så ovenikøbet uddybede det med, hvilke amerikanske hæfter, der indgår i de individuelle danske udgivelser, så ville det bare være helt perfekt.
ARGH!

The pain, the pain...
Tanken strejfede mig faktisk på et tidspunkt, men i forhold til hvor hvor meget dansk materiale der egentlig er udgivet efterhånden, så ville det tage mindst en uge at gå det hele igennem og kryds-referere osv. Desuden har jeg heller ikke rigtig haft fingeren på pulsen med de amerikanske serier de sidste 5-6 år, så jeg ville ikke kunne sige, hvad de nyere danske blade indeholdt. Morten plejer faktisk at være ganske god til at nævne indholdet - hvis bare man prikker til ham en gang imellem...
Hvis det er for krævende, så ville det også være en stor hjælp, hvis du i det mindste udbyggede indekset med scan af forsiderne på de danske hæfter. Visuelle påmindelser kunne utvilvsomt sætte gang i min hukommelse.

Jeg begyndte faktisk på det på et tidspunkt (er der nogen, der kan huske Marvelklubben Explorer, der eksisterede på nettet for en 4-5 år siden?), men nåede ikke ret langt, inden at min site blev slettet uden advarsel. Rigtige mænd tager jo ikke backup, så jeg havde ikke så stor entusiasme med at starte forfra igen... Men scanne ca. 2.000 forsider ind?!? Du må da gerne starte for mig...
Min liste er egentlig mest tænkt som værende den tekst-fil den er. Så kan folk have den liggende på deres egne maskiner, skrive den ud etc. P.t. har jeg så mange andre real-life projekter, at jeg ikke synes jeg har overskud til at starte en ny Marvel-side op, eller for den sags skyld at scanne ting ind.
Men det kunne da blive et fedt kollektivt projekt, hvis folk rundt omkring kunne hjælpe med at scanne covers ind! Det ville jeg da gerne lægge web-space til.
Hmmm... det skal jeg lige tænke lidt over... ville der være interesse for det? Sådan et slags Dansk Marvel covers arkiv?