Du kan stemme på EN forside af de fire herunder.
Afstemningen varer til søndag den 22. maj cirka kl. 22.
Blake & Mortimer Det Gule Mærke

Linda og Valentin Herskernes Fugle

Tintin Den Sorte Ø

Bone The One Volume:

Ja, du har tid til diverse undersøgelser og god overvejelse af mange aspekterD@niel skrev:Det bliver sværere og sværere, jeg er glad for, at jeg har en uge.
Jeg synes om alle de fire forsider dog finder jeg de tre øverste klart bedst, men endte med at vælge Det Gule Mærke og jeg kan slet ikke genkende din vurdering. Mit valg stod mellem Den Sorte Ø og Det Gule Mærke, begge perfekte forsider.lolsen skrev:Hvorfor stemmer folk på Det Gule Mærke?
For mig at se er det en gabende kedelig og ekstremt ligetil forside (to personer op ad en væk, med et enkelt grafitti-tegn i baggrunden, ikke videre inspirerende), der hverken formår at skabe spænding, mystik eller på anden måde drage mig nærmere end at jeg tænker: "Nå okay, videre i stakken, for den der?... Ke-De-Lig".
Bone er i det mindste flot at se på (mere end hvad jeg umiddelbart kan siges at synes om Det Gule Mærke), dertil kommer at man nærmest kan mærke skoven med dens dragende mystik og løfter om eventyr, dette ellers realistiske scenarie kombineret med den underlige skabning en Bone nu er, rent visuelt, står i skarp kontrast til hverandre, hvilket selvfølgeligt pådutter at en undersøgelse og afdækning straks må i gang sættes, for der er tydeligvis noget på færde her.
Vel, jeg vil si at som de andre finalistene er den rett og slett en god komposisjon. Den bygger på en sterk kontrast: På den ene siden de mørke, ruvende klippene, på den andre den gyldne skogen som nærmest drukner i blendende sollys. Den mørke siden er vagt truende: man leter i skyggene etter monstre, og stenene halvt antyder ansikter, men det er ikke noe konkret å peke på. Den lyse siden antyder nesten himmelriket. De to delene er i harmonisk balanse (også på grunn av fargene), men skillet mellom dem er organisk og dynamisk, ikke kjedelig.Berti Stravonsky skrev:Jeg vil gerne anerkende folks valg, sørme. Men jeg kan altså ikke forstå at Bone er med i opløbet. Hvad er det, som jeg ikke kan se eller forstå ved den forside? Mig siger den nemlig intet. Er I venlige at hjælpe med et par ord?
Siden du spørger:Berti Stravonsky skrev: Til jer som ikke har stemt på disse > why the hell not?