On line katalog over Tintin reklamer og andet...

Brugeravatar
Karl-E.
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 25. maj 2012, 15:34
Geografisk sted: Lidt nord for Horsens

Re: On line katalog over Tintin reklamer og andet...

Indlæg af Karl-E. »

Antaeus skrev:
Karl-E. skrev:
Antaeus skrev:Ikke mere reboot helvede, Karl Erik og andre :mrgreen:
Når tråde bliver glemte og/eller for lange er det på sin plads!
At du så bliver tvær og i ren og skær trods lige pludselig forsøger at genopliver de gamle er sæføli' noget rod. - Nå men du blir' vel go' igen på et tidspunkt. :wink: :lol:

Reboots styrer! :mrgreen:
Der er rigtig meget værdi i at kigge på de gamle tråde. Fx denne her hvor der er meget guld som man kan kigge tilbage på.
Der er ingen grund til den skal den gå tabt ved at starte en ny når det er så let at tage den gamle op.
Tja, jeg ser det som du er tvær og starter nye tråde op som vi allerede har og i trods kalder dem reboot :lol:
Ud over "Ugens Gang" som jeg ganske rigtigt har rebootet i et forsøg på at få noget i gang igen, mener jeg da ikke at jeg har startet nye tråde op som vi har i forvejen!?
Men hvis det er folk/dig så meget imod, skal jeg da gerne afholde mig fra at poste yderligere i den tråd og lade reboot-tråden lide samme skæbne som den gamle.

Men ærligt talt synes jeg ikke vi har brug for politifolk der prøver at tage magten over hvilke tråde der er i orden og hvilke der ikke er! Det ender sgu' da med at det kun er afstemninger der er tilladt!

Nå, men det her har jo ikke en ski' med Tintin at gøre, så hvis dette skal diskuteres yderligere kan vi enten tage den via PM eller starte en ny tråd op (nå, nej det må man nok ikke)
Karl-Erik Thomsen

"Always be yourself! - Unless you can be a pirate. Then always be a pirate!"
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: On line katalog over Tintin reklamer og andet...

Indlæg af Antaeus »

Ud over "Ugens Gang" som jeg ganske rigtigt har rebootet i et forsøg på at få noget i gang igen, mener jeg da ikke at jeg har startet nye tråde op som vi har i forvejen!?
Men hvis det er folk/dig så meget imod, skal jeg da gerne afholde mig fra at poste yderligere i den tråd og lade reboot-tråden lide samme skæbne som den gamle.

Men ærligt talt synes jeg ikke vi har brug for politifolk der prøver at tage magten over hvilke tråde der er i orden og hvilke der ikke er! Det ender sgu' da med at det kun er afstemninger der er tilladt!

Nå, men det her har jo ikke en ski' med Tintin at gøre, så hvis dette skal diskuteres yderligere kan vi enten tage den via PM eller starte en ny tråd op (nå, nej det må man nok ikke)

Ugens gang døde og jeg og andre har taget den op.

Men du startede en reboot af Ugens Gang i ren provokation, mens der lige var blevet postet en del nye indlæg i den gamle ugens gang. Det er jo lidt latterligt og hvad det har med politi at gøre må findes i dit hoved.

Men, det er jo fuldstændig ligegyldigt. Nogle gange er det bare ærgerligt at lade tråde dø og tage en ny op. Især sådan en som Tintin tråden.

Det kan godt være det kun er mig der synes det er sjovt at se hvad folk har læst tilbage i tiden og hvad de synes om det. Jeg forstår reboot af tråde der er døde, men ikke af tråde der kører.

Nå, ikke mere fra mig om det.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
Erling Søby
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1838
Tilmeldt: 19. aug 2008, 13:31

Re: On line katalog over Tintin reklamer og andet...

Indlæg af Erling Søby »

Benadikt:
Har du mulighed for at lægge et billede af Thermozeros forside (evt. også andre billeder) på ComicWiki eller sende dem til mig?
Jeg kan sende dig Thermozero og softcoverudgaven af Alfabet-kunsten. Det bliver i løbet af næste uge, når jeg får adgang til en scanner.
"Did you miss me?"
- Jim Moriarty
Brugeravatar
benadikt
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2378
Tilmeldt: 5. jul 2005, 14:54
Geografisk sted: Færøerne

Re: On line katalog over Tintin reklamer og andet...

Indlæg af benadikt »

Erling Søby skrev:Jeg kan sende dig Thermozero og softcoverudgaven af Alfabet-kunsten. Det bliver i løbet af næste uge, når jeg får adgang til en scanner.
Fint!
"...for mange stavefejl hæmmer læsningen. De får dygtige læsere til at se fejl i stedet for indhold, og de skader den skrivendes troværdighed."
(Citatet er fra en kollega, som ikke er interesseret i at få sit navn bekendtgjort her.)
Jakobsen
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 570
Tilmeldt: 23. mar 2009, 14:02

Re: On line katalog over Tintin reklamer og andet...

Indlæg af Jakobsen »

Kan godt forstå den reboot ting der, men skal vi ikke tage den over i den nye tråd hvor der er billeder - ser ud til at billederne er smeltet i denne tråd. Forsiderne er også over i Tintin tråden nu.. :D
Besvar