RW udgivelser

Noname
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2471
Tilmeldt: 24. aug 2007, 17:33

Re: RW udgivelser

Indlæg af Noname »

Michael G. Nielsen skrev:Watchmen er med ekstra materiale og på 504 sider.
Flg. udgivelser er oversat og tekstet på dansk: Batman 4, Detective 4, Action Comics 3, Arkham City, Batman & Robin 3 og Suiciders. Så det kommer vel ...
Bare lidt underligt at Batman Detective Comics 4, Batman & Robin 3, Action Comics 3+4 og Suiciders 1 er udkommet i Finland og Holland...
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: RW udgivelser

Indlæg af Robin »

I tråden "Copenhagen Comics 2017: sdu giraffen" nævnes, at "RW sender ikke noget, er lange i spyttet og svære at få klare aftaler med".

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Noname
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2471
Tilmeldt: 24. aug 2007, 17:33

Re: RW udgivelser

Indlæg af Noname »

Robin skrev:I tråden "Copenhagen Comics 2017: sdu giraffen" nævnes, at "RW sender ikke noget, er lange i spyttet og svære at få klare aftaler med".

mvh.
...men de sender til Holland og Finland ??
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: RW udgivelser

Indlæg af Robin »

Kan hænde, det er noget svært juridisk noget, når der skal skiftes partnere, eller det bare går langsomt, når der skal skiftes samarbejdspartnere. Det er ikke sket i de to andre nævnte lande, vist, altså skift?!

mvh
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
henrik
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 231
Tilmeldt: 11. nov 2004, 21:18
Geografisk sted: sydsjælland

Re: RW udgivelser

Indlæg af henrik »

Jeg tror det er slut, der kommer ikke mere desværre.
Noname
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2471
Tilmeldt: 24. aug 2007, 17:33

Re: RW udgivelser

Indlæg af Noname »

Robin skrev:Kan hænde, det er noget svært juridisk noget, når der skal skiftes partnere, eller det bare går langsomt, når der skal skiftes samarbejdspartnere. Det er ikke sket i de to andre nævnte lande, vist, altså skift?!

mvh
Nej, fordi RW har deres egen afdeling i Holland og Finland, det er kun i Danmark der er et ekstra forlag involveret.

Så vidt jeg har forstået er Batman 4, Detective Comics 4, Action Comics 3, Arkham City, Batman & Robin 3 og Suiciders 1 oversat til dansk, men det er kun Batman 4 og Arkham City der endnu ikke er udgivet i Finland og Holland, og da der er tale om samtryk så...

Desuden er Preacher, Batman Evolution og Suicide Squad bogserierne samt diverse oneshots også blevet sprunget over.

Der er selvfølgelig en mulighed for at de manglende bøger er blevet trykt og ligger i Italien, men jeg tvivler nu på RW tør at ligge inde med så meget.

Selv om jeg tager JA-hatten og de positive briller på har jeg svært ved at se andet end en afvikling. Der er Batman 4 og Arkham City tilbage, og det kan selvfølgelig være de udkommer, men så tror jeg også det er slut - alt peger i den retning. RW's danske hjemmeside og facebookside er heller ikke blevet opdateret i evigheder.

Jeg kan heller ikke forestille mig salget af de seneste bøger som Fahrenheit har distribueret har været særligt godt, da Fahrenheit jo har været så venlig at gøre nul reklame for dem, så det er nok begrænset hvor mange der har opdaget de er udkommet.

Men ellers må det vel være muligt at få udgivelsesprogrammet for Danmark for 2017, vi er i marts måned, så det meste burde vel være på plads ?

Her er Finlands 2017 program:

Batman 5
Batman: Detective Comics 5
Batman & Robin 4
Justice League 4
Justice League 5
Preacher Deluxe 5
Sandman Deluxe 6
Suicide Squad 2
Wonder Woman: Earth One 1
Harley Quinn 1
Superman: Action Comics 4
Batman: Evolution 2
Batman – Noel & Deathblow: After the Fire
Batman: DK III
Suiciders 2
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: RW udgivelser

Indlæg af Robin »

Noname skrev:
Robin skrev:Kan hænde, det er noget svært juridisk noget, når der skal skiftes partnere, eller det bare går langsomt, når der skal skiftes samarbejdspartnere. Det er ikke sket i de to andre nævnte lande, vist, altså skift?!

mvh
Nej, fordi RW har deres egen afdeling i Holland og Finland, det er kun i Danmark der er et ekstra forlag involveret.

RW's danske hjemmeside og facebookside er heller ikke blevet opdateret i evigheder.

Jeg kan heller ikke forestille mig salget af de seneste bøger som Fahrenheit har distribueret har været særligt godt, da Fahrenheit jo har været så venlig at gøre nul reklame for dem, så det er nok begrænset hvor mange der har opdaget de er udkommet.
Så giver det da også meget god mening, når RW har deres egen afdeling i de to nævnte lande, at der så ingen problemer er. I modsætning til i Danmark, hvor der skulle skiftes samarbejdspartner, og den nye samarbejdspartner, Fahrenheit, ikke kan få kontrakter og aftaler på plads, hvis det altså er tilfældet. På de udgivelser, der er kommet, står der jo også stadig ZOOM, så det forlag står vel for distributionen stadigvæk. Vi kan jo kun gætte. Det kan godt være, at udgivelsesprogrammet, så desværre stopper, men det er mit indtryk, at det er RW, der "nøler".

Mht. RW's hjemmeside, så ville jeg heller ikke opdatere noget som helst, hvis aftaler ikke var på plads, og jeg dermed kom til at arbejde for ingenting. Svarene blæser i superheltekappen!

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Michael G. Nielsen

Re: RW udgivelser

Indlæg af Michael G. Nielsen »

Zoom har ikke været involveret i superheltene siden juni 2016.
Batman Earth One bog 1-2 samt Watchmen er produceret længe før det, jeg ved ikke hvorfor de først er udsendt så sent, men kontakten med RW er i dag hos Fahrenheit.

RW har i øvrigt ikke eget forlag i Finland men samarbejder med et finsk forlag.

Jeg håber naturligvis Batman 4, Detective 4 og mange af de andre bøger der er både oversat og layoutet udkommer. Og at der kommer flere. :D
Noname
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2471
Tilmeldt: 24. aug 2007, 17:33

Re: RW udgivelser

Indlæg af Noname »

Michael G. Nielsen skrev:Zoom har ikke været involveret i superheltene siden juni 2016.
Batman Earth One bog 1-2 samt Watchmen er produceret længe før det, jeg ved ikke hvorfor de først er udsendt så sent, men kontakten med RW er i dag hos Fahrenheit.

RW har i øvrigt ikke eget forlag i Finland men samarbejder med et finsk forlag.

Jeg håber naturligvis Batman 4, Detective 4 og mange af de andre bøger der er både oversat og layoutet udkommer. Og at der kommer flere. :D
Så må vi jo gå ud fra at de manglende danske bøger også er produceret og ligger i Italien ? ...ellers kan jeg ikke lige se hvordan serierne skal kunne fortsætte i DK da de jo skal samtrykkes, og de er jo blevet trykt og udgivet til de andre lande.

Robin skrev:Svarene blæser i superheltekappen!
Jeg tror vi lader dem blæse der :lol: Jeg har også rigeligt at gøre med at følge med i alle de danske euro-serier, og så læser jeg Conan og Star Wars fra Marvel i de norske udgivelser :)
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: RW udgivelser

Indlæg af Robin »

Noname skrev:
Michael G. Nielsen skrev:Zoom har ikke været involveret i superheltene siden juni 2016.
Batman Earth One bog 1-2 samt Watchmen er produceret længe før det, jeg ved ikke hvorfor de først er udsendt så sent, men kontakten med RW er i dag hos Fahrenheit.

RW har i øvrigt ikke eget forlag i Finland men samarbejder med et finsk forlag.

Jeg håber naturligvis Batman 4, Detective 4 og mange af de andre bøger der er både oversat og layoutet udkommer. Og at der kommer flere. :D
Så må vi jo gå ud fra at de manglende danske bøger også er produceret og ligger i Italien ? ...ellers kan jeg ikke lige se hvordan serierne skal kunne fortsætte i DK da de jo skal samtrykkes, og de er jo blevet trykt og udgivet til de andre lande.

Robin skrev:Svarene blæser i superheltekappen!
Jeg tror vi lader dem blæse der :lol: Jeg har også rigeligt at gøre med at følge med i alle de danske euro-serier, og så læser jeg Conan og Star Wars fra Marvel i de norske udgivelser :)
Det gør vi. Måske sker der noget, når vi mindst venter det. Men hov, du læser vel den danske Captain America, der liger er kommet fra Gfloy?

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Noname
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2471
Tilmeldt: 24. aug 2007, 17:33

Re: RW udgivelser

Indlæg af Noname »

Robin skrev:Det gør vi. Måske sker der noget, når vi mindst venter det. Men hov, du læser vel den danske Captain America, der liger er kommet fra Gfloy?

mvh.
Den ligger klar til afhentning sammen med Saga 6, så skal snart i gang med disse 8)
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: RW udgivelser

Indlæg af Robin »

God fornøjelse!

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Gimli
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2234
Tilmeldt: 11. sep 2016, 17:31

Re: RW udgivelser

Indlæg af Gimli »

På saxo er der annonceret 3 udgivelser fra RW. De står til salg fra 24. April. (Art bubble?). Det er
Batman og Robin
Batman detektiver storis's
Suiciders
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: RW udgivelser

Indlæg af Robin »

Ja, man har lige "sneget" en Batman bog på markedet i al ubemærkethed, også kommer de tre du nævner måske også. Du mener formodentlig Detective COMICS, IKKE Storis's, vel?

mvh
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Gimli
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2234
Tilmeldt: 11. sep 2016, 17:31

Re: RW udgivelser

Indlæg af Gimli »

Robin skrev:Ja, man har lige "sneget" en Batman bog på markedet i al ubemærkethed, også kommer de tre du nævner måske også. Du mener formodentlig Detective COMICS, IKKE Storis's, vel?

mvh

Ja. Beklager mine mange fejl i diverse titler med videre. Det hænger sammen med at jeg oftest går på nettet med ipad. Der er det lidt vanskeligt at springe rundt mellem flere internetsider, så dovenskaben betyder, at der slipper en del af den slags fejl igennem.
Besvar