Jeg ville ønske at der var nogle eksempler på indholdet.Jakobsen skrev:Så er Rødhætte udkommet - og i sidste måned kom Tankespil, Forlaget Fabel har sat gang i udgivelserne. De er på vej ud til butikkerne og på mandag forventes de ude - men du kan jo altid bestille direkte fra forlaget. Til efteråret kommer den fantastiske Arminius af danske Jacob Thybo, den er intet mindre end fantastisk! Også Adamson er på vej, en samling striber og hele den fantastiske historie bag serien som i 1935 tog en usædvanlig drejning, som først nu er blevet opdaget.
http://forlaget-fabel.dk/lille-roede-haette/
Hotte nye tegneserie udgivelser i Danmark
Re: Hotte nye tegneserie udgivelser i Danmark
Kærlighed og dødsfjender ... https://www.facebook.com/rur.poli/posts/800873023335259
- Erling Søby
- Brugerniveau 4
Michael (om Bernard Prince):
Det lyder godt nok - det svarer vel til de 13 belgiske albums (hvor første album er de to halvlange historier). Så bliver det ikke fire bind, hvis alt går godt, heraf ét med fire historier (albums)?jeg tænker belgisk album 4-5-6 og der er en kort historie i mellem vi også skal have med så det første bind bliver nok 160 sider. Så ser vi hvordan salget går og hvis ellers det fungerer kører vi løs med de første udgivelser og stopper når vi kommer til Donovans udgivelser.
"Did you miss me?"
- Jim Moriarty
- Jim Moriarty
Ja, ERLING, det bør vel blive 4 bind og lidt varieret sidetal alt efter hvordan de korte historier skal sættes ind.
Midt februar er planen for første bog.
Midt februar er planen for første bog.
Hvornår finder næste Copenhagen Comics så sted?Michael G. Nielsen skrev: ....at vi gik ud fra Copenhagen Comics skulle afholdes i juni som vanligt. Men sommerperioden er slet ikke noget dårligt tidspunkt at sende meget ud på, og derfor holdt vi også bare fast i de planlagte udgivelser da tegneseriemessen blev flyttet.
https://www.youtube.com/watch?v=22ys5FmgmLARudi skrev:Jeg ville ønske at der var nogle eksempler på indholdet.Jakobsen skrev:Så er Rødhætte udkommet - og i sidste måned kom Tankespil, Forlaget Fabel har sat gang i udgivelserne. De er på vej ud til butikkerne og på mandag forventes de ude - men du kan jo altid bestille direkte fra forlaget. Til efteråret kommer den fantastiske Arminius af danske Jacob Thybo, den er intet mindre end fantastisk! Også Adamson er på vej, en samling striber og hele den fantastiske historie bag serien som i 1935 tog en usædvanlig drejning, som først nu er blevet opdaget.
http://forlaget-fabel.dk/lille-roede-haette/
Art Bubble er i hvertfald i Rundetårn i november, med kendte gæster!dernice skrev:Hvornår finder næste Copenhagen Comics så sted?Michael G. Nielsen skrev: ....at vi gik ud fra Copenhagen Comics skulle afholdes i juni som vanligt. Men sommerperioden er slet ikke noget dårligt tidspunkt at sende meget ud på, og derfor holdt vi også bare fast i de planlagte udgivelser da tegneseriemessen blev flyttet.

[/quote]
Det bliver vel tre historier i et hc album med få siders ekstramateriale som med Red Kelly samlealbum.
Jeg håber de får ændret konceptet og bringer helsides forsider. I Red Kelly blev vi fuldstændig snydt for forsider. Det er fine album til prisen.[/quote]
Westerns er ikke lige min favorit genre, Red Kelly kommer derfor ikke ind i samlingen. Men derfor er det da ærgerligt med forsiderne alligevel.
Jeg håber de gamle Bernard Prince forsider kommer med i den nye HC. Bare de gamle forsider er med inde i bogen vil jeg blive glad, for de nye forsider er ret kedelige for at sige det pænt. De er nederst på siden i linket.
http://comicwiki.dk/wiki/Bernard_Prince
Det bliver vel tre historier i et hc album med få siders ekstramateriale som med Red Kelly samlealbum.
Jeg håber de får ændret konceptet og bringer helsides forsider. I Red Kelly blev vi fuldstændig snydt for forsider. Det er fine album til prisen.[/quote]
Westerns er ikke lige min favorit genre, Red Kelly kommer derfor ikke ind i samlingen. Men derfor er det da ærgerligt med forsiderne alligevel.
Jeg håber de gamle Bernard Prince forsider kommer med i den nye HC. Bare de gamle forsider er med inde i bogen vil jeg blive glad, for de nye forsider er ret kedelige for at sige det pænt. De er nederst på siden i linket.
http://comicwiki.dk/wiki/Bernard_Prince
jango skrev:
Jeg håber de får ændret konceptet og bringer helsides forsider. I Red Kelly blev vi fuldstændig snydt for forsider. Det er fine album til prisen.
Jeg tilslutter mig gerne ønsket om forsider - var selv lidt forundret og skuffet over de manglende forsider i Red Kelly.
- Antaeus
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø
Det bliver vel tre historier i et hc album med få siders ekstramateriale som med Red Kelly samlealbum.jango skrev:
http://comicwiki.dk/wiki/Bernard_Prince[/quote]
Ja, de gamle forsider er noget bedre end de nye.
Det bliver vel tre historier i et hc album med få siders ekstramateriale som med Red Kelly samlealbum.jango skrev:
http://comicwiki.dk/wiki/Bernard_Prince[/quote]
Jeg er helt enig. I det hele taget siger Hermanns nye stil mig absolut intet. Bernard Prince anno 1970 er til gengæld lige i skabet.
Red Kelly: Forsiderne er på bagsiden og inde på side 3.
I bog 2 viser vi forsiderne i stor størrelse.
Mht. Bernard Prince bliver opbygning som Allan Falk, altså nogle sider af Thierry og så 3 album historier + evt. korte.
Det bliver samme koncept på Bob Morane og vores xxxx-serie som endnu ikke kan nævnes.
I bog 2 viser vi forsiderne i stor størrelse.
Mht. Bernard Prince bliver opbygning som Allan Falk, altså nogle sider af Thierry og så 3 album historier + evt. korte.
Det bliver samme koncept på Bob Morane og vores xxxx-serie som endnu ikke kan nævnes.
Det er måske ikke lige en euro-klassiker, men er der nogen der ved, hvad der sker med 'Store mand'/'Rubber and Blanket-stories', som Aben maler annoncerede i efteråret, men der siden hen har været absolut tavshed om?
Fredag d. 2. juni!
-Har været smittet med tegneserier siden jeg var ni! :-)
- GoogaMooga
- Brugerniveau 7
Ser godt ud, måske endnu en vinder?
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Ja for f.... hvad sker der lige for den!! Havde glemt alt om den - håber virkelig at den kommer.Gimli skrev:Det er måske ikke lige en euro-klassiker, men er der nogen der ved, hvad der sker med 'Store mand'/'Rubber and Blanket-stories', som Aben maler annoncerede i efteråret, men der siden hen har været absolut tavshed om?
Iznogood vender tilbage som bogserie fra Zoom. 15. februar udkommer første bog.