Jo men det har man altid som plusmedlem.Robin skrev:Så er der fri fragt.
mvh.
Er det mon slut med Saxo's pluspriser?
Re: Er det mon slut med Saxo's pluspriser?
Så var det ikke info til dig, men til nogle andre
mvh.

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Det kan du ha' ret i - tænkte bare at når titlen på tråden drejer sig om Saxo's pluspriser at det gav sig selv.Robin skrev:Så var det ikke info til dig, men til nogle andre![]()
mvh.
Men godt du gør opmærksom på det - det gælder om at holde øje med Saxo, de skifter priser som vinden blæser.
Lige nu koster de seneste Gammelpot langt over salgsprisen fra Cobolt!?
Uden plusmedlemskab koster Uhyret ved Tågesøen 255,44kr.
Som plusmedlem koster den "kun" 209,95 kr.
Hos Cobolt kan man få den for 198 kr.
DET har jeg alligevel aldrig oplevet før!
- Antaeus
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø
Jeg har set det nogle gange og normalprisen ved Gammelpot er en af de ekstreme hvor det er gældende.Lars S skrev:Lige nu koster de seneste Gammelpot langt over salgsprisen fra Cobolt!?
Når der så er billigdag så mener jeg at den kunne fås til 139 kr.
Man skal så lige huske at via Saxo Plus er der fri forsendelse, det er der kun når man bestiller for over et bestemt beløb hos Cobolt.
Korrekt - men Gammelpot kan jo købes andre steder så man ikke nødvendigvis skal ha' den sendt.Antaeus skrev:
Man skal så lige huske at via Saxo Plus er der fri forsendelse, det er der kun når man bestiller for over et bestemt beløb hos Cobolt.
Sjovt nok er det ikke alle Gammelpot der koster kassen - nogle af dem koster 129 kr. hos Saxo.
- Antaeus
- Brugerniveau 7
Ja, de første tre Gammelpot fås til 130 kr., mens de nyeste står til for Saxo Plus vanvittige 210 kr.Lars S skrev:Korrekt - men Gammelpot kan jo købes andre steder så man ikke nødvendigvis skal ha' den sendt.Antaeus skrev:
Sjovt nok er det ikke alle Gammelpot der koster kassen - nogle af dem koster 129 kr. hos Saxo.
Der var påskeæg fra Saxo i indboksen i dag! Premiummedlemskab sat ned til 79,-. Var det noget? Kan det betale sig?
mvh.
mvh.
- Antaeus
- Brugerniveau 7
Det er ved at være rigtig lang tid siden at der var billigdag på Saxo, især for danske tegneserier.
Jeg har holdt øje et stykke tid nu da der begynder at være en hel del jeg gerne vil bestille.
Jeg har holdt øje et stykke tid nu da der begynder at være en hel del jeg gerne vil bestille.
Det var den 13. februar og før det den 2. januar, så ja den må godt snart komme.Antaeus skrev:Det er ved at være rigtig lang tid siden at der var billigdag på Saxo, især for danske tegneserier.
Det kan alligevel godt betale sig at holde øje med enkelte titler. Fx har den seneste Superman Golden Age Omnibus altid kostet 760 kr, men de sidste par dage er den sænket til 480 kr.
Det bliver i øvrigt spændende nu, hvor Amazon snart etableres i Skandinavien. Hvis de er bare nogenlunde konkurrencedygtige med Saxo, så gider jeg ikke Saxo mere. De er ikke længere så interessante, som de var engang. Så ved jeg godt, at Amazon er kendt for skatteundgåelse, men det er ikke rigtigt noget, jeg går op i.
I forhold til skatteundgåelse er Saxo vist ikke meget bedre end Amazon. Saxo har flyttede salg af flere af deres ting til momsfrie Luxembourg.
Hvorfor er de ikke længere så interessante, OG jo flere, der undgår at betale skat, jo mere skal du jo så betale, eller......?! Ikke for at være polemisk, blot for at forstå.D@niel skrev:............ så gider jeg ikke Saxo mere. De er ikke længere så interessante, som de var engang. Så ved jeg godt, at Amazon er kendt for skatteundgåelse, men det er ikke rigtigt noget, jeg går op i.
mvh.
Ja, jeg ved godt, at Saxo ikke er bedre.
Saxo er ikke længere så interessante, fordi de gode priser er meget sjældne, hvorimod de var ganske almindelige for et par år siden. Hvis jeg kun sparer 5-10%, så lægger jeg hellere pengene hos fysiske butikker som Fantask og Faraos.
Og ups, jeg diskuterer normalt ikke politik på nettet og da slet ikke på serieland, men lad mig bare sige, at svindlere har fået lov til at trække gud ved hvor mange milliarder ud af vores skattesystem på grund af manglende kontrol. Samtidigt er landet ved at gå i stå, fordi parterne ikke kan blive enige om fordelingen af en milliard (formodentligt langt mindre nu efter de seneste dages forhandlinger). Nej, jeg er ikke imponeret af den måde vores penge forvaltes på, og jeg er slet ikke sikker på, at pengene administreres bedre hos Skat, end de gør i lommerne på Amazons ejere. Sorry.
Saxo er ikke længere så interessante, fordi de gode priser er meget sjældne, hvorimod de var ganske almindelige for et par år siden. Hvis jeg kun sparer 5-10%, så lægger jeg hellere pengene hos fysiske butikker som Fantask og Faraos.
Og ups, jeg diskuterer normalt ikke politik på nettet og da slet ikke på serieland, men lad mig bare sige, at svindlere har fået lov til at trække gud ved hvor mange milliarder ud af vores skattesystem på grund af manglende kontrol. Samtidigt er landet ved at gå i stå, fordi parterne ikke kan blive enige om fordelingen af en milliard (formodentligt langt mindre nu efter de seneste dages forhandlinger). Nej, jeg er ikke imponeret af den måde vores penge forvaltes på, og jeg er slet ikke sikker på, at pengene administreres bedre hos Skat, end de gør i lommerne på Amazons ejere. Sorry.
Tak for svar. Det var pænt af dig at bryde et princip. Jeg er ikke ude efter en diskussion, men ville godt lige forstå lidt bedre. Jeg er på linie med dig i det meste, betaler min skat med glæde og prøver at undgå firmaer, der prøver at unddrage sig det.
mvh.
mvh.
Jeg betaler også selv med glæde og er i bund og grund godt tilfreds med vores system. I hvert fald principperne der ligger bag. Men må indrømme, at jeg ikke overvejer mine køb i den retning.Robin skrev:Tak for svar. Det var pænt af dig at bryde et princip. Jeg er ikke ude efter en diskussion, men ville godt lige forstå lidt bedre. Jeg er på linie med dig i det meste, betaler min skat med glæde og prøver at undgå firmaer, der prøver at unddrage sig det.
mvh.