Er det mon slut med Saxo's pluspriser?
- Antaeus
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø
Re: Er det mon slut med Saxo's pluspriser?
At Saxo agerer som de gør betyder at jeg venter på at jeg kan foretage mine køb. Førhen købte jeg når jeg havde lyst fordi de altid var billige og endda ofte billigst på almindelige dage.
Jeg køber også stadig nogle i Faraos, som jeg nyder at komme i.
På de gode dage sparer man stadig rigtig mange penge på Saxo Plus, hvis man køber en del tegneserier.
Købet af halvanden omnibus købt på en god dag og så er et årsabonnement indtjent.
Jeg køber også stadig nogle i Faraos, som jeg nyder at komme i.
På de gode dage sparer man stadig rigtig mange penge på Saxo Plus, hvis man køber en del tegneserier.
Købet af halvanden omnibus købt på en god dag og så er et årsabonnement indtjent.
- Karl-E.
- Brugerniveau 4
- Geografisk sted: Lidt nord for Horsens
Saxo har åbenbart ændret brugerfladen på hjemmesiden. Ud over de sidste tre kan jeg nu ikke se mine ordre - Hvilket er problematisk da jeg har en del forudbestillinger.
Er det også hvad I oplever?
Karl-Erik Thomsen
"Always be yourself! - Unless you can be a pirate. Then always be a pirate!"
- Antaeus
- Brugerniveau 7
Karl-E. skrev:Saxo har åbenbart ændret brugerfladen på hjemmesiden. Ud over de sidste tre kan jeg nu ikke se mine ordre - Hvilket er problematisk da jeg har en del forudbestillinger.
De må lige have ændret den.
Under "Mit Saxo" er der en undermenu der hedder "Mine ordrer", her kan jeg stadig se mine forudbestillinger.
Da det nye design kom på i går, var der mange mærkværdigheder de første timer, men en del blev rettet, så jeg håber at alt kommer på plads, hvis vi giver dem nogle dage.
Umiddelbart ser det ud til at jeg kan se alle mine ordrer. Også dem fra tidligere år, uden at jeg behøver vælge det pågældende år, som vi skulle tidligere. I hvert fald på computer. Jeg tror der kan være forskel på, om du ser på en computer eller en tablet/tlf.
Til gengæld oplever jeg er sindssyg fejl, som jeg håber, at de hurtigt får rettet:
Tidligere oplevede vi, at der var en pris på "hovedsøgningen" men en anden pris, når man klikkede sig ind på bogen (du ved, hvad jeg mener). Den er nu taget til et nyt niveau. Prisen kan nu finde på først at ændre sig efter, at at du har lagt bogen i din kurv. Det er virkelig langt ude. Vanvid. Hvis det bliver ved, bliver vi allesammen nødt til at skrive til dem. En ting er af priserne ændrer sig før bestilling, men at man først kan se den rigtige pris, når man skal betale... Galskab.
Umiddelbart ser det ud til at jeg kan se alle mine ordrer. Også dem fra tidligere år, uden at jeg behøver vælge det pågældende år, som vi skulle tidligere. I hvert fald på computer. Jeg tror der kan være forskel på, om du ser på en computer eller en tablet/tlf.
Til gengæld oplever jeg er sindssyg fejl, som jeg håber, at de hurtigt får rettet:
Tidligere oplevede vi, at der var en pris på "hovedsøgningen" men en anden pris, når man klikkede sig ind på bogen (du ved, hvad jeg mener). Den er nu taget til et nyt niveau. Prisen kan nu finde på først at ændre sig efter, at at du har lagt bogen i din kurv. Det er virkelig langt ude. Vanvid. Hvis det bliver ved, bliver vi allesammen nødt til at skrive til dem. En ting er af priserne ændrer sig før bestilling, men at man først kan se den rigtige pris, når man skal betale... Galskab.
Et andet problem er at man ikke kan se plus-prisen, førend man går ind på den enkelte titel!
Complete Crepax som boxset er desuden blevet 300kr. dyrere, mens de enkelte bind har samme priser som før :( ...
Jeg er ikke fan af det nye design...
Complete Crepax som boxset er desuden blevet 300kr. dyrere, mens de enkelte bind har samme priser som før :( ...
Jeg kan ikke finde min huskeliste ... med over 200 bøger ... og de har jo for et stykke tid siden "gemt" deres live chatfunktion ... og nu tror jeg den er helt væk. Er det den her måde de gør klar til at Amazon kommer ind i Norden? Lige nu er jeg helt op i det røde felt!
- Antaeus
- Brugerniveau 7
Jeg kan godt se plus-priserne når søgningen kommer frem.lolsen skrev:Et andet problem er at man ikke kan se plus-prisen, førend man går ind på den enkelte titel!
Complete Crepax som boxset er desuden blevet 300kr. dyrere, mens de enkelte bind har samme priser som før...
Jeg skal ikke have Complete Crepax, men jeg testede lige Amazon uk markedplace og via Book Depository kunne jeg købe den til 773 kr. inkl. forsendelse.
Hvordan mon de regner ud at man sparer 18% ved at give 209,95 kr. for Gammelpot 6?
Nå, men pyt jeg ser ellers ikke på de spareprocenter, men udelukkende den faktuelle pris. Jeg ved udmærket godt når det er et godt køb eller ej.
... Nå nu fandt jeg chatfunktionen ... så nu vil jeg skrige af dem!
- Antaeus
- Brugerniveau 7
Hvis den ikke er der kan det være Saxo kan finde den for dig.Johansen skrev:Jeg kan ikke finde min huskeliste ... med over 200 bøger ... og de har jo for et stykke tid siden "gemt" deres live chatfunktion ... og nu tror jeg den er helt væk. Er det den her måde de gør klar til at Amazon kommer ind i Norden? Lige nu er jeg helt op i det røde felt!
Jeg kan huske at jeg nævnte at jeg ikke kunne slette i min ønskeliste, men det ville de godt gøre manuelt for mig, som jeg dog ikke bad om, jeg synes hellere de skulle få den til at fungere.
- Antaeus
- Brugerniveau 7
Hov, min ønskeliste er også væk, der var også ret mange fremtidige bestillinger inde.
- Antaeus
- Brugerniveau 7
Jeg kan ikke se nogen chatfunktion.Johansen skrev:... Nå nu fandt jeg chatfunktionen ... så nu vil jeg skrige af dem!
Hvor har de gemt den?
Abonnement
Jeg har alle dage betalt 49 kr. per måned. For nye abonnementer steg det til 69 kr. men dem som havde det til 49 kr. fik lov til at beholde det. Men går jeg ind og tjekker står jeg nu til 69 kr., det bliver spændende at se om de også har valgt at hæve det.
Antaeus, TAK!
Men hvornår i alverden er Bookdepository begyndt at sender til Danmark igen gennem amazon marketplace? oO
Ps. Jeg kender dog intet til Crepax ig havde aldrig hørt om den/ham, førend Karl-E købte den for noget tid siden. Men nu overvejer jeg om den skal ryge med på sommer ordren :D
Men hvornår i alverden er Bookdepository begyndt at sender til Danmark igen gennem amazon marketplace? oO
Ps. Jeg kender dog intet til Crepax ig havde aldrig hørt om den/ham, førend Karl-E købte den for noget tid siden. Men nu overvejer jeg om den skal ryge med på sommer ordren :D
- Karl-E.
- Brugerniveau 4
- Geografisk sted: Lidt nord for Horsens
Arrgh! Jeg står også til 69,- nu, og jeg kan stadigvæk kun se ca. 3 ordre for hvert år.
Havde en stor portion forudbestillinger (til små priser) hvis de bare er slettede nu - så bliver jeg altså rasende!

Havde en stor portion forudbestillinger (til små priser) hvis de bare er slettede nu - så bliver jeg altså rasende!
Karl-Erik Thomsen
Vi ÆLSKER ændringer - NOT!
mvh.
mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Chatten er den blå "Brug for hjælp"-fane i højre side. Jeg tror faktisk at den popper op, når de er på/tænder for den om morgenen (efter 9-10 stykker).
Damen forklarede at de har lidt udfordringer med Huskelisten, men at der arbejdes på sagen. Så nu må vi se.
Damen forklarede at de har lidt udfordringer med Huskelisten, men at der arbejdes på sagen. Så nu må vi se.