Er det mon slut med Saxo's pluspriser?

Johansen
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1

Re: Er det mon slut med Saxo's pluspriser?

Indlæg af Johansen »

Jeg kan se alle mine ordrer inklusive dem som først kommer i løbet af sommeren.
Brugeravatar
Karl-E.
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Geografisk sted: Lidt nord for Horsens

Indlæg af Karl-E. »

Nå....Jeg har lige haft ringet til dem.

De er klar over problemerne, både med hensyn til priser der ikke harmonerer fra man søger til den reelle pris, og jeg blev beroliget med at mine forudbestillinger ikke bare forsvinder, og at plusmedlemskabet fortsat vil blive opkrævet med 49,- for os der har været med siden denne intropris blev tilbudt.

Deres IT afdeling arbejder efter sigende hårdt på at få sagerne i orden, men kunne ikke love hvor hurtigt det vil gå.
Karl-Erik Thomsen

"Always be yourself! - Unless you can be a pirate. Then always be a pirate!"
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Indlæg af Antaeus »

lolsen skrev:Antaeus, TAK!

Men hvornår i alverden er Bookdepository begyndt at sender til Danmark igen gennem amazon marketplace? oO

Ps. Jeg kender dog intet til Crepax ig havde aldrig hørt om den/ham, førend Karl-E købte den for noget tid siden. Men nu overvejer jeg om den skal ryge med på sommer ordren :D
Førhen var markedplace nærmest det eneste sted jeg handlede på nettet fordi det altid var billigst, men så ville de jo pludselig ikke sende til Danmark - i hvert fald til de billige priser. For nogle dage siden skulle jeg have Marvel Covers Artist's Edition og den var billig på Amazon uk og kunne ikke rigtig fås så mange andre steder så jeg tjekkede om jeg kunne købe den og det kunne jeg til min overraskelse (for det så ud som altid når man ellers ikke plejer at kunne købe dem). Jeg tænkte det kunne være man også kunne med Complete Crepax og det kunne man også så det kan være at Amazon Markedplace igen er værd at tjekke.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
lolsen
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4

Indlæg af lolsen »

Antaeus, Fantastisk! :D

Selv handlede jeg nærmest udelukkende på marketplace indtil de for nogle år siden
fuldstænding og alle over en kam, droppede lille Danmark... :(

Men, så kom Saxo også var alt godt igen, lige indtil... priserne steg og kun blev fordelagtige ganske få dage om året. Men hvis marketplace igen er oppe at køre, så er det jo herligt :D

Des flere steder at vælge mellem, des bedre :D
lolsen
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4

Indlæg af lolsen »

Ang. medlemsprisen, så fremstår den sammen med den almene pris, når man tilgår siden vha.en computer, men desværre ikke når det foregår vha. en telefon... Det er alligevel ret træls og et meget mystisk design valg, om ikke andet burde man have favoriseret medlems prisen, fremfor den almene såfremt kunden er logget ind og at to priser af visuelle årsager har været vurderet som overkill.
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7

Indlæg af Antaeus »

Saxo Plus var fantastisk for et par år siden og er stadig fremragende når det er de "rigtige" billigdage. Så nu handler det selvfølgelig om de bliver ved at have disse billigdage og hvor mange gange.

Og så har Saxo den fordel at man kan få danske udgaver. Det er en hel del danske udgaver jeg køber og især siden Zoom også kom på markedet. Det er jo kun Donovans og Faraos som ikke kan købes fra Saxo og Donovan er ude af spillet og vi har fået en langt bedre spiller, nemlig et forlag der sender udgivelser på markedet, Zoom, modsat Donovan som jo udkom med meget få.

På et tidspunkt havde jeg også Plusbog medlemskab da de danske udgivelser nogle gange var usædvanlig billige, men de blev også dårligere og det endte ofte med at når Saxo virkelig var billige så kunne de ofte matche eller endda nogle gange være billigere. Og Plusbog kunne ikke stå alene fordi de var kun gode på danske udgivelser og endda ikke engang altid, mens de ikke havde ret meget engelsk materiale inden for tegneserier. Plusbog havde også et dyrt abonnement og kunne i længden ikke betale sig.
Mbund
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1

Indlæg af Mbund »

Et godt tip - tjek http://www.booksetc.co.uk

Jeg har flere gange bestilt fra dem til ganske fornuftige priser. Og portoen er lav.

Fx koster den Crepax-tingest I snakker om 642 kr inkl forsendelse. Altså noget mindre end hos Book Depository...

You're welcome! :wink:
lolsen
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4

Indlæg af lolsen »

Mbund, Wauw! Det her er ved at blive den bedste dag længe! :D

Tusind tak :D
lolsen
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4

Indlæg af lolsen »

Så blev den bestilt, jeg skulle lige prøve Books etc. det lyder jo næsten for godt til at være sandt :D

Så må vi håbe Karl-E's vanlige gode smag holder, er spændt på at se hvad det er for en størrelse :D
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7

Indlæg af Antaeus »

Mbund skrev:Et godt tip - tjek http://www.booksetc.co.uk

Jeg har flere gange bestilt fra dem til ganske fornuftige priser. Og portoen er lav.

Fx koster den Crepax-tingest I snakker om 642 kr inkl forsendelse. Altså noget mindre end hos Book Depository...

Wauw, det må jeg nok sige. Det er godt med så mange spillere på markedet som muligt.
Nogle gange har jeg også benyttet cheap-comics fra Holland, som kan kan have fine priser på nogle udgivelser, men de har dyr forsendelse så de er typisk kun gode hvis man skal have flere tegneserier.
marius
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4

Indlæg af marius »

Mbund skrev:Et godt tip - tjek http://www.booksetc.co.uk

Jeg har købt Crepax for 320 kr inkl forsendelse gennem Saxo på en rigtig god dag med rabatkode!
lolsen
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4

Indlæg af lolsen »

marius, er det pr. album eller for bokssættet (vol. 1-2)?

For er det for boksen er det en mega fantastisk pris! :D
marius
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4

Indlæg af marius »

lolsen skrev:marius, er det pr. album eller for bokssættet (vol. 1-2)?

For er det for boksen er det en mega fantastisk pris! :D
Okay, nu forstår jeg bedre. Mine køb er pr album og jeg har givet 340kr for bind 1 og 2 og 320 for bind 3. 642 inc forsendelse for bokssættet lyder billigt!
lolsen
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4

Indlæg af lolsen »

Hvis historien er god, håber jeg de fortsætter med den pris, for der skulle komme et bokssæt mere i november engang :D
Brugeravatar
Karl-E.
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Geografisk sted: Lidt nord for Horsens

Indlæg af Karl-E. »

lolsen skrev:Så blev den bestilt, jeg skulle lige prøve Books etc. det lyder jo næsten for godt til at være sandt :D

Så må vi håbe Karl-E's vanlige gode smag holder, er spændt på at se hvad det er for en størrelse :D
Hov, hov! Jeg har altså ikke givet Crepaxerne min anbefaling endnu, jeg har blot købt den første af ren og skær nysgerrighed. :wink: Har kun lige bladret den løsligt igennem, er faktisk slet ikke sikker på at det er noget for mig.
Burde have læst den men er p.t. i gang med en Rip Kirby marathon. Det er til gengæld helt fabelastisk! :)
Karl-Erik Thomsen

"Always be yourself! - Unless you can be a pirate. Then always be a pirate!"
Besvar