Raptus rykker efter danske gæster

Debat om tegneseriefestivaler, tips om byttemarkeder, udsalg og gode tegneserietilbud mm.
Besvar
Jan Robert Andersen
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Geografisk sted: København
Kontakt:

Raptus rykker efter danske gæster

Indlæg af Jan Robert Andersen »

Til alle interesserede,

På trods af sommerferie har Raptus rykket os for navne på danske tegneserieskabere som vil med op til deres festival i weekenden den 8-10/10.

Sussi og Frank samt Allan Haverholm, Free Comics og et par stykker mere har vist interesse. Men lad os se om vi ikke kan overraske vores nordiske modstykker med flere navne.

Skriv her på SJO eller til min email og jeg vil sende jeres henvendelser videre til Raptus.
Jan Robert Andersen
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Kontakt:

Forleøbig liste på den danske delegation til Norge

Ovenpå det sidste opråb her i ferietiden så er vi efterhånden en god håndfuld som ville være interesserede i at tage op til vores søsterfestival i Olso den 8-10/10.

Jan Robert Andersen, repræsenterende Komiks.dk men også forlagene Fahrenheit og G. Floy

Kim Jensen, repræsenterende Komiks.dk

Torben Hansen, repræsenterende Free Comics

Og alfabetisk opstillet:

Sussi Bech, tegneserieskaber
Ole Comoll Christensen, dansk tegneserieskaber
Alan Haverholm, dansk tegneserieskaber
Frank Madsen, dansk tegneserieskaber

Jeg har haft ringet til både Pinligt Selskab, Gimle og andre tegnestuer men er ikke helt sikker på min besked er nået videre.

Lad mig dog lige slå fast at jeg og Kim selv betaler turen derop men regner (læs håber) vi får stillet logering til rådighed gratis eller får hotel betalt af Raptus.

Som et minimum regner jeg med det samme for den øvrige delegation. De fleste vil hvis de er momsregistrerede kunne trække en sådan tur fra (men skal så også svare moms for solgte varer).

Men alligevel kunne jeg nu godt tænke mig at se flere danske tegneserieskabere i vores delegation (men der er jo immervæk nogle måneder endnu).
Cav
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Geografisk sted: Gammel Kongevej

Count me in (hvis i har lyst?)

Indlæg af Cav »

Som du siger er festivalen jo stadig nogle måneder væk, men hvis i er interesserede i at ha' mig med, vil jeg da også gerne med til Raptus! :D

Imidlertidig kan jeg ikke love noget, da jeg ikke er helt klar over hvordan mit program ser ud så mange måneder inde i fremtiden. Er det et problem? :?:

Skriver du lige tilbage?

GRTZ!
Cav :D
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Forleøbig liste på den danske delegation til Norge

Indlæg af Frank Madsen »

Hej Jan Robert,

Jeg har lagt din invitation ud på Danske Tegneseriskaberes åbne forum og sendt den rundt på Tegnestuen Gimles interne mailing liste. Sussi og jeg regner stadig med at tage med. Lad høre, så snart der er nyt om indkvarteringsmulighederne. Vi regner med at tage vores søn med.
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Jan Robert Andersen
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Kontakt:

Svar til Cav

Du skal være meget velkommen Cav også selv om jeg jo ikke rigtig helt ved hvem du er.

selvfølgelig er det noget som ikke alle kan planlægge så langt ude i tiden og vi skal også lige have tingene på plads med logering/hotel.

Alle umiddelbart interesserede kan jo blot skive til mig direkte og så finder vi måske ud af noget.
Jan Robert Andersen
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Kontakt:

Til Frank (og dermed også Sussi)

Det lyder da smadder hyggeligt I vil tage jeres afkom med. Sådan en fiks lille familietur op til det norske.

Måske skulle jeg tage min kæreste og søn med også og så kunne det blive en dansk familieenklave a la 70ernes hippifestivaler.

Spøg til side så vil det da være alletiders og i hvert fald give festivalen yderligere karakter som famileorienteret festival.
Bjarne

Re: Til Frank (og dermed også Sussi)

Indlæg af Bjarne »

"Afkom"?!
Henrik Rehr
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Geografisk sted: ny york

Indlæg af Henrik Rehr »

Bjarne skrev:"Afkom"?!
Bjarne, lige inden du bliver voksen, forklarer din far dig sikkert ALT om afkom. :wink:
Nå, jeg tegner videre.
Bjarne

Indlæg af Bjarne »

henrik rehr skrev:
Bjarne skrev:"Afkom"?!
Bjarne, lige inden du bliver voksen, forklarer din far dig sikkert ALT om afkom. :wink:
Jeg samler på tegneserier - jeg bliver sgu' aldrig voksen :)
Besvar