Verden efter Saxo

Besvar
Brugeravatar
Karl-E.
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 25. maj 2012, 15:34
Geografisk sted: Lidt nord for Horsens

Verden efter Saxo

Indlæg af Karl-E. »

Hvad sætter vi i stedet for Saxo? Jeg er med på at Brexit kan give en helt ny virkelighed, men sådan som det ser ud lige nu; hvor handler I de amerikanske udgivelser?

Er der nogen der har erfaringer med BOOKSetc?

De er rimeligt med priserne, og kan måske være et godt supplement til de hjemlige Faraos og Fantask.

Jeg har lige afgivet en bestilling på en Tim Sale bog, så er jeg spændt på indpakning, leveringstid og sån'.

http://www.booksetc.co.uk/
Vedhæftede filer
sale.jpg
sale.jpg (23.32 KiB) Vist 2549 gange
Karl-Erik Thomsen

"Always be yourself! - Unless you can be a pirate. Then always be a pirate!"
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Verden efter Saxo

Indlæg af Antaeus »

Jeg har handlet en del gange på booksetc. Det har fungeret fint.

De danske udgaver tænker jeg at jeg henter hjem hvor de er billigst: fx Gucca, iMusic, Saxo på billigdag (uden premium) og så henter jeg også direkte i Faraos.

Hvis Brexit og ingen UK aftale: De udenlandske udgivelser har jeg ikke tænkt over endnu.
Det tager jeg når det kommer.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Verden efter Saxo

Indlæg af GoogaMooga »

Jeg har tænkt over det, måske droppe amazon third party, og så bestille stort hjem fra selve amazon. De er normalt dyrere, men så kan man jo sprede de 160 kr. over flere bøger, så er det ikke så slemt.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Verden efter Saxo

Indlæg af GoogaMooga »

Brugte er en anden sag, men der skal man jo alligevel til lommerne ved de dyre ting.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
D@niel
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 26. feb 2015, 22:34

Re: Verden efter Saxo

Indlæg af D@niel »

Har også handlet flere gange på booksetc. De har leveret på et sted mellem 10 og 20 dage (du kan logge ind og se, hvornår bøgerne er afsendt, der kan godt gå en uge, inden de afsender). Indpakningen var ok, ca. som Saxo. Nogle gange kommer alle bøger i en pakke. Andre gange i en pakke til hver bog.
Brugeravatar
D@niel
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 26. feb 2015, 22:34

Re: Verden efter Saxo

Indlæg af D@niel »

Karl-E. skrev:Tim Sale
Jeg forstår udmærket din fascination af Sale. Jeg læste Long Halloween, som jeg synes er glimrende. Dark Victory er en opfølger, så vidt jeg forstår. Har du læst den?
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Verden efter Saxo

Indlæg af Antaeus »

D@niel skrev:
Karl-E. skrev:Tim Sale
Jeg forstår udmærket din fascination af Sale. Jeg læste Long Halloween, som jeg synes er glimrende. Dark Victory er en opfølger, så vidt jeg forstår. Har du læst den?
Tim Sale tegner fint, men hans stil er ikke en der virkelig trækker i mig.
Jeg har heller aldrig rigtig syntes at Frank Millers tegninger er fantastiske.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
Karl-E.
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 25. maj 2012, 15:34
Geografisk sted: Lidt nord for Horsens

Re: Verden efter Saxo

Indlæg af Karl-E. »

D@niel skrev:
Karl-E. skrev:Tim Sale
Jeg forstår udmærket din fascination af Sale. Jeg læste Long Halloween, som jeg synes er glimrende. Dark Victory er en opfølger, så vidt jeg forstår. Har du læst den?
Sale er fremragende, med sin helt egen stil! - og jeg har sæføli' rigtigt meget af hans serier.
Én af dem jeg samler i de bedst mulige udgaver. :)
Antaeus skrev: Tim Sale tegner fint, men hans stil er ikke en der virkelig trækker i mig.
Jeg har heller aldrig rigtig syntes at Frank Millers tegninger er fantastiske.
Det overrasker mig ikke, stilen er jo langt fra Foster, Raymond og Haldaway. :wink:
Karl-Erik Thomsen

"Always be yourself! - Unless you can be a pirate. Then always be a pirate!"
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Verden efter Saxo

Indlæg af Antaeus »

Karl-E, jeg kan lide så mange andre tegnere og med andre stile end dem du her nævner.
Tim Sale er bestemt ikke dårlig, men han er bare ikke helt deroppe hvor hans stil virkelig trækker.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
Karl-E.
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 25. maj 2012, 15:34
Geografisk sted: Lidt nord for Horsens

Re: Verden efter Saxo

Indlæg af Karl-E. »

Antaeus skrev:Karl-E, jeg kan lide så mange andre tegnere og med andre stile end dem du her nævner.
Tim Sale er bestemt ikke dårlig, men han er bare ikke helt deroppe hvor hans stil virkelig trækker.
Jeg ved ikke hvad jeg kan bruge den mening til.....Jeg har vist nævnt det før, men jeg vil langt hellere høre din mening om hvad der så "tænder dig"..... gerne om noget fra dette årtusinde, om muligt. :)
Karl-Erik Thomsen

"Always be yourself! - Unless you can be a pirate. Then always be a pirate!"
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Verden efter Saxo

Indlæg af Antaeus »

Karl-E. skrev:
Antaeus skrev:Karl-E, jeg kan lide så mange andre tegnere og med andre stile end dem du her nævner.
Tim Sale er bestemt ikke dårlig, men han er bare ikke helt deroppe hvor hans stil virkelig trækker.
Jeg ved ikke hvad jeg kan bruge den mening til.....Jeg har vist nævnt det før, men jeg vil langt hellere høre din mening om hvad der så "tænder dig"..... gerne om noget fra dette årtusinde, om muligt. :)
Jeg skriver ikke for at du skal kunne bruge det til noget.
Jeg kommenterer når jeg har lyst til at skrive noget og så må folk selv om de kan bruge det til noget.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
D@niel
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 26. feb 2015, 22:34

Re: Verden efter Saxo

Indlæg af D@niel »

Jeg finder Sale super interessant. Det er altid spændende med den slags kunstnere, hvor det ikke giver mening, at sige "ham kan jeg li'" eller "ham kan jeg ikke li'". Der er alt for stor variation i hans arbejde.

Jeg må have læst alt deres Batman i år.

Du har da også den der Challengers of the Unknown, de lavede sammen. Det bliver bibliotekslæsning for mig. Ellers bliver jeg da snart ruineret :roll:
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Verden efter Saxo

Indlæg af GoogaMooga »

Sale er sin egen, men jeg tilslutter mig Antaeus' dom, kan heller ikke se det helt store i Sale. Men jo, han er i det mindste original, og jeg forstår godt, hvorfor han har fans.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Karl-E.
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 25. maj 2012, 15:34
Geografisk sted: Lidt nord for Horsens

Re: Verden efter Saxo

Indlæg af Karl-E. »

D@niel skrev: Du har da også den der Challengers of the Unknown, de lavede sammen. Det bliver bibliotekslæsning for mig. Ellers bliver jeg da snart ruineret :roll:
Ja den har jeg da også, men det er det første Loeb/Sale lavede sammen for DC, men den kan man nu godt undvære, med mindre man er "superfan"

Senere i dag tager jeg lige lidt billeder af det jeg har og smider op i en ny tråd. :)
Karl-Erik Thomsen

"Always be yourself! - Unless you can be a pirate. Then always be a pirate!"
Besvar