Da jeg læste Mortens anmeldelser blev jeg forbavset da der kun er en vinkel det bliver set fra og det en DB fans, ja morten skulle tage og kigge mere i dybten og evt. spørge andre fans om hvad de syntes om manga'en
her er et lille citat..
her er nogle anmeldelser fra min side:Fire ord, One Piece of shit.
Dragonball:
Dragonball har en god karakter udvikling og har en god komik.
4 af 10 stjerner
Dragonball Z:
Denne serie er ikke meget hver da det er en serie de omfatter det samme hele vejen igennem "Åhh nej en fjende der er stærkere end os og goku døde vi må skynde os at finde drage kuglerne og genoplive ham" en uge/måned/år senere goku er igen levende og alle er meget stærkere og de banker fjenden og redder dermed jorden... det er noget af det værste bras jeg har set længe lige før at pokemon overgår den. men min vurdering.
2 af 10 stjerner.
Naruto:
Naruto handler om en dreng ved navnet Naruto han er elev på ninja akademiet i en ninja landsby som hedder konoha. han er forældreløs og bliver ikke lagt mærke til da han har en grum hemmelighed spæret inde i sig det var meningen han skulle have været en helt men blev i stedet noget man ikke talte om. til anmeldelsen naruto er nu ved kapitel 224 og jeg læser den hver uge og indtel videre er der sket meget med naruto men for ikke at ødelægge det for jeg kan jeg sige at karakter udviklingen er udemærket og fyldig naruto mangaen er meget bedre end anime'en men animeen er også blevet langtrukken og kedelig og dårligere pga. et koreansk eller thailansk firma har overtaget animations arbejdet men anime'en er top notch atlså super god til og med "Mist Country Mission"
6 af 10 stjerner.
alle disse anmeldelser er baseret på manges meninger og så videre men jeg siger altid "Lad ikke hver med at se en anime eller læse en manga fordi en person siger den er dårlig, tag og se/læs den og få din egen mening" dette siger jeg fordi mange går glip af meget godt pga de hører for meget på andres fordomme osv. men som man siger mennesker har forskellige synpunkter på ting. så bliv ikke skremt af hans anmeldelser fordi han siger de er dårlige de kan være værd at læse.
Mike