Er du nogensinde blevet seksuelt pirret af en tegneserie?

ultindenstore
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 394
Tilmeldt: 8. apr 2020, 16:58
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Re: Er du nogensinde blevet seksuelt pirret af en tegneserie

Indlæg af ultindenstore »

Jeg lader mig bestemt ikke pirre af tegneserier, men den forside med splint og Co, hvor de bliver modtaget af deres veninde og journalist, hvor hun sider på en lænestol i dagligstuen og ser ret så flot og indbydende ud, den synes jeg faktisk er ret så..........................interessant og lidt mere til. Hun ser ret så dejlig ud.

Det kan spirillen også godt medgive og skrive under på!!

HUUBUBBAAAHHH!!!!

Er det ikke sådan, den siger. Det er jo længe siden, jeg har læst Splint og Co, men jeg tror det er sådan noget i den stil.
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9423
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Er du nogensinde blevet seksuelt pirret af en tegneserie

Indlæg af Antaeus »

ultindenstore skrev:Jeg lader mig bestemt ikke pirre af tegneserier, men den forside med splint og Co, hvor de bliver modtaget af deres veninde og journalist, hvor hun sider på en lænestol i dagligstuen og ser ret så flot og indbydende ud, den synes jeg faktisk er ret så..........................interessant og lidt mere til. Hun ser ret så dejlig ud.

Det kan spirillen også godt medgive og skrive under på!!

HUUBUBBAAAHHH!!!!

Er det ikke sådan, den siger. Det er jo længe siden, jeg har læst Splint og Co, men jeg tror det er sådan noget i den stil.
Og det er jo bare en fake.
Optimized-spirou.jpg
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
ultindenstore
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 394
Tilmeldt: 8. apr 2020, 16:58
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Re: Er du nogensinde blevet seksuelt pirret af en tegneserie

Indlæg af ultindenstore »

Vedr.:

"Og det er jo bare en fake"


Det regnede jeg ogå med, at det var. Jeg tror ikke ligefrem, at det er Franquin, der skulle have fundet på den forside.

Men hun ser altså ret interessant ud alligevel, hende på fakecoveret, synes jeg selv. :lol:
Besvar