Ja, der er lige ham der Peter Madsens lillebror, der falder udenfor, men ellers ser det fint ud (jeg har jo også set de fleste af dem).Frank Madsen skrev:Jeg synes listen af navne klæder hinanden. Becher flasher sin sikre smag her.
Vis mig din original.
Re: Los Originales
-
- Brugerniveau 5
- Geografisk sted: ny york
Re: Til Henrik Rehr
Øh...altså, hvis der er andre af Seriehylerens faste brugere, der gerne vil ha' f.eks. en Ferd'nand original, så bare giv genlyd.Jan Erik Hedberg skrev: Flot gestus der, Henrik, hatten af for det...![]()
Nå, jeg tegner videre.
- Berti Stravonsky
- Administrator
- Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
- Kontakt:
HER!henrik rehr skrev:Øh...altså, hvis der er andre af Seriehylerens faste brugere, der gerne vil ha' f.eks. en Ferd'nand original, så bare giv genlyd.Jan Erik Hedberg skrev: Flot gestus der, Henrik, hatten af for det...![]()
- Christian Aarestrup
- Brugerniveau 6
- Geografisk sted: Nordsjælland
Når den nu er så kult, ville jeg da egentlig gerne læse den. Er der nogen mulighed for at gøre det over nettet?Frank Madsen skrev: Jeg synes listen af navne klæder hinanden. Becher flasher sin sikre smag her. Snejbjergs Manara-anmeldelse må være perlen i ovennævnte samling. En Seriejournalen Kult Klassiker fra før DRMs dage!
CAa
Life is what happens to you while you're hoping for something else
Life is what happens to you while you're hoping for something else
- Peter Becher Damkjær
- Brugerniveau 5
- Geografisk sted: Svendborg
Jeg lægger den op her i tråden lidt senere i aften. Jeg skal bare lige have fundet bladet, den er i, frem. Og i øvrigt tak til altid elegante D'Cay (og ikke mindst dennes hustru) for denne brilliant i min samling.Christian Aarestrup skrev:Når den nu er så kult, ville jeg da egentlig gerne læse den. Er der nogen mulighed for at gøre det over nettet?Frank Madsen skrev: Jeg synes listen af navne klæder hinanden. Becher flasher sin sikre smag her. Snejbjergs Manara-anmeldelse må være perlen i ovennævnte samling. En Seriejournalen Kult Klassiker fra før DRMs dage!
There's always one who drinks too much but far more drink too little.
- Berti Stravonsky
- Administrator
- Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
- Kontakt:
Det forstår jeg. Hils, ha' en god weekend og spørg om hun alligevel ikke er frisk den 28.?Hun er perlen i min samling.
- Geografisk sted: Back home in good ol' Hornbaek
Orv, vunår er man fast ? I'm fast, Henrik, I am not ?henrik rehr skrev:Øh...altså, hvis der er andre af Seriehylerens faste brugere, der gerne vil ha' f.eks. en Ferd'nand original, så bare giv genlyd.Jan Erik Hedberg skrev: Flot gestus der, Henrik, hatten af for det...![]()
Er man ikke fast, når Mr. Moderator hele tiden vil vide om man igen skriver SPAM, SPAM, SPAM and SPAM ?
med venlig hilsen Jan Erik
-
- Brugerniveau 5
- Geografisk sted: ny york
Er Jan Erik, Hornbæk, Denmark nok eller har du en mere udførlig adresse (email den hvis du nødig vil poste den på et offentligt forum)?Jan Erik Hedberg skrev:Orv, vunår er man fast ? I'm fast, Henrik, I am not ?henrik rehr skrev:Øh...altså, hvis der er andre af Seriehylerens faste brugere, der gerne vil ha' f.eks. en Ferd'nand original, så bare giv genlyd.Jan Erik Hedberg skrev: Flot gestus der, Henrik, hatten af for det...![]()
Nå, jeg tegner videre.
- Peter Becher Damkjær
- Brugerniveau 5
- Geografisk sted: Svendborg
Jeg lover og jeg lover. Men kan jeg finde en skid af det SJ, som anmeldelsen var i? Nøj! Kan du ikke være behjælpelig Frank? Du MÅ sgu' da have det blad liggende lige ved hånden! Var det ikke omkring nr. 15 - 17 stykker?Peter Becher skrev:Jeg lægger den op her i tråden lidt senere i aften. Jeg skal bare lige have fundet bladet, den er i, frem. Og i øvrigt tak til altid elegante D'Cay (og ikke mindst dennes hustru) for denne brilliant i min samling.Christian Aarestrup skrev:Når den nu er så kult, ville jeg da egentlig gerne læse den. Er der nogen mulighed for at gøre det over nettet?Frank Madsen skrev: Jeg synes listen af navne klæder hinanden. Becher flasher sin sikre smag her. Snejbjergs Manara-anmeldelse må være perlen i ovennævnte samling. En Seriejournalen Kult Klassiker fra før DRMs dage!
P.
There's always one who drinks too much but far more drink too little.
- Frank Madsen
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Der er en lille tegning af Peter Snejbjerg (fra serien) på forsiden, anbragt nederst til højre (eller øverst?). Jeg tror, det var nummer 10 eller 11, eller sådan noget. Jeg har stakken af gamle SJ inde på Gimle.Peter Becher skrev:Jeg lover og jeg lover. Men kan jeg finde en skid af det SJ, som anmeldelsen var i? Nøj! Kan du ikke være behjælpelig Frank? Du MÅ sgu' da have det blad liggende lige ved hånden! Var det ikke omkring nr. 15 - 17 stykker?
Men du har jo originalen...?

I øvrigt: Denne tråd BEGYNDTE med at efterlyse dedikationer og småskitser fra tegnere, ikke originaltegninger fra deres udgivne værker. Så hold jer ikke tilbage med scanninger fra diverse albums og tegneserier, I har fået signeret... der må være MASSER af Mézières-, Eisner- og Walthéry-signeringer derude. I scanneren og ind på tråden her med dem!
- GoogaMooga
- Brugerniveau 7
Og hvad betyder DRM så? Jeg ville gerne poste min Linda, men har ikke nogen scanner.Frank Madsen skrev: En Seriejournalen Kult Klassiker fra før DRMs dage!
- GoogaMooga
- Brugerniveau 7
-
Aargh!!
Jeg har både originale Carl Barks og Don Rosa tegninger samt en bog de begge har signeret. Alt dette vil jeg gerne vise jer, men kan bare ikke få det der upload-site til virke...er der andre måder at få billederne herind på?
- Frank Madsen
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Re: Aargh!!
Send dem til post@seriejournalen.dk så bliver de lagt op.Sportoftycoons skrev:Jeg har både originale Carl Barks og Don Rosa tegninger samt en bog de begge har signeret. Alt dette vil jeg gerne vise jer, men kan bare ikke få det der upload-site til virke...er der andre måder at få billederne herind på?
- Mathias Bøgh
- Brugerniveau 1
- Geografisk sted: Nordjylland
Kli-k-toris
Så har jeg fundet mit eksemplar af Seriejournalen nr. 10 frem, og nu prøver jeg så for første gang at bruge det der imageshack, så krydser vi fingre for at skidtet virker og at det er læseligt.
Og ja, anmeldelsen er sgu go'.
http://www.seriejournalen.dk/billeder/sjnyhed/snejbjerg_kliktoris2_anmeldelse.jpg
Og ja, anmeldelsen er sgu go'.
http://www.seriejournalen.dk/billeder/sjnyhed/snejbjerg_kliktoris2_anmeldelse.jpg