Vis mig din original.

Brugeravatar
Thomas S
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Geografisk sted: Plejehjemmet

Re: Los Originales

Indlæg af Thomas S »

Frank Madsen skrev:Jeg synes listen af navne klæder hinanden. Becher flasher sin sikre smag her.
Ja, der er lige ham der Peter Madsens lillebror, der falder udenfor, men ellers ser det fint ud (jeg har jo også set de fleste af dem).
Henrik Rehr
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Geografisk sted: ny york

Re: Til Henrik Rehr

Indlæg af Henrik Rehr »

Jan Erik Hedberg skrev: Flot gestus der, Henrik, hatten af for det... :wink:
Øh...altså, hvis der er andre af Seriehylerens faste brugere, der gerne vil ha' f.eks. en Ferd'nand original, så bare giv genlyd.
Nå, jeg tegner videre.
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Indlæg af Berti Stravonsky »

henrik rehr skrev:
Øh...altså, hvis der er andre af Seriehylerens faste brugere, der gerne vil ha' f.eks. en Ferd'nand original, så bare giv genlyd.
HER!
Brugeravatar
Christian Aarestrup
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Christian Aarestrup »

Frank Madsen skrev: Jeg synes listen af navne klæder hinanden. Becher flasher sin sikre smag her. Snejbjergs Manara-anmeldelse må være perlen i ovennævnte samling. En Seriejournalen Kult Klassiker fra før DRMs dage!
Når den nu er så kult, ville jeg da egentlig gerne læse den. Er der nogen mulighed for at gøre det over nettet?
CAa

Life is what happens to you while you're hoping for something else
Brugeravatar
Peter Becher Damkjær
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Geografisk sted: Svendborg

Indlæg af Peter Becher Damkjær »

Christian Aarestrup skrev:
Frank Madsen skrev: Jeg synes listen af navne klæder hinanden. Becher flasher sin sikre smag her. Snejbjergs Manara-anmeldelse må være perlen i ovennævnte samling. En Seriejournalen Kult Klassiker fra før DRMs dage!
Når den nu er så kult, ville jeg da egentlig gerne læse den. Er der nogen mulighed for at gøre det over nettet?
Jeg lægger den op her i tråden lidt senere i aften. Jeg skal bare lige have fundet bladet, den er i, frem. Og i øvrigt tak til altid elegante D'Cay (og ikke mindst dennes hustru) for denne brilliant i min samling.
There's always one who drinks too much but far more drink too little.
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Indlæg af Berti Stravonsky »

Hun er perlen i min samling.
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Geografisk sted: Back home in good ol' Hornbaek

Indlæg af Jan Erik Hedberg »

henrik rehr skrev:
Orv, vunår er man fast ? I'm fast, Henrik, I am not ?

Er man ikke fast, når Mr. Moderator hele tiden vil vide om man igen skriver SPAM, SPAM, SPAM and SPAM ?
med venlig hilsen Jan Erik
Henrik Rehr
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Geografisk sted: ny york

Indlæg af Henrik Rehr »

Jan Erik Hedberg skrev:
henrik rehr skrev:
Orv, vunår er man fast ? I'm fast, Henrik, I am not ?
Er Jan Erik, Hornbæk, Denmark nok eller har du en mere udførlig adresse (email den hvis du nødig vil poste den på et offentligt forum)?
Nå, jeg tegner videre.
Brugeravatar
Peter Becher Damkjær
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Geografisk sted: Svendborg

Indlæg af Peter Becher Damkjær »

Peter Becher skrev:
Christian Aarestrup skrev:
Jeg lægger den op her i tråden lidt senere i aften. Jeg skal bare lige have fundet bladet, den er i, frem. Og i øvrigt tak til altid elegante D'Cay (og ikke mindst dennes hustru) for denne brilliant i min samling.
Jeg lover og jeg lover. Men kan jeg finde en skid af det SJ, som anmeldelsen var i? Nøj! Kan du ikke være behjælpelig Frank? Du MÅ sgu' da have det blad liggende lige ved hånden! Var det ikke omkring nr. 15 - 17 stykker?

P.
There's always one who drinks too much but far more drink too little.
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Indlæg af Frank Madsen »

Peter Becher skrev:Jeg lover og jeg lover. Men kan jeg finde en skid af det SJ, som anmeldelsen var i? Nøj! Kan du ikke være behjælpelig Frank? Du MÅ sgu' da have det blad liggende lige ved hånden! Var det ikke omkring nr. 15 - 17 stykker?
Der er en lille tegning af Peter Snejbjerg (fra serien) på forsiden, anbragt nederst til højre (eller øverst?). Jeg tror, det var nummer 10 eller 11, eller sådan noget. Jeg har stakken af gamle SJ inde på Gimle.

Men du har jo originalen...? :lol:

I øvrigt: Denne tråd BEGYNDTE med at efterlyse dedikationer og småskitser fra tegnere, ikke originaltegninger fra deres udgivne værker. Så hold jer ikke tilbage med scanninger fra diverse albums og tegneserier, I har fået signeret... der må være MASSER af Mézières-, Eisner- og Walthéry-signeringer derude. I scanneren og ind på tråden her med dem!
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7

Indlæg af GoogaMooga »

Frank Madsen skrev: En Seriejournalen Kult Klassiker fra før DRMs dage!
Og hvad betyder DRM så? Jeg ville gerne poste min Linda, men har ikke nogen scanner.
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7

Indlæg af GoogaMooga »

Mine største "øjeblikke" må være da jeg mødte Barks og Kurtzman og fik deres autografer.
Sportoftycoons

Aargh!!

Indlæg af Sportoftycoons »

Jeg har både originale Carl Barks og Don Rosa tegninger samt en bog de begge har signeret. Alt dette vil jeg gerne vise jer, men kan bare ikke få det der upload-site til virke...er der andre måder at få billederne herind på?
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Aargh!!

Indlæg af Frank Madsen »

Sportoftycoons skrev:Jeg har både originale Carl Barks og Don Rosa tegninger samt en bog de begge har signeret. Alt dette vil jeg gerne vise jer, men kan bare ikke få det der upload-site til virke...er der andre måder at få billederne herind på?
Send dem til post@seriejournalen.dk så bliver de lagt op.
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Brugeravatar
Mathias Bøgh
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Geografisk sted: Nordjylland

Kli-k-toris

Indlæg af Mathias Bøgh »

Så har jeg fundet mit eksemplar af Seriejournalen nr. 10 frem, og nu prøver jeg så for første gang at bruge det der imageshack, så krydser vi fingre for at skidtet virker og at det er læseligt.
Og ja, anmeldelsen er sgu go'.

http://www.seriejournalen.dk/billeder/sjnyhed/snejbjerg_kliktoris2_anmeldelse.jpg
Besvar