Largo Winch

Diskussion og nyheder om Euroklassikere
Besvar
Brugeravatar
superboy
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 819
Tilmeldt: 24. jun 2005, 16:59

Largo Winch

Indlæg af superboy »

Largo Winch nr 11 kom fra Donovan i 2015. Så ga Faraos Cigarer ut nr 12 i 2019. Og siden har det vært stille. Betyr det at vi ikke får flere album på dansk?
Vedhæftede filer
largo winch.jpg
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Largo Winch

Indlæg af Antaeus »

Det spørgsmål skal du nok stille til Faraos eller i det mindste gå ind og kigge på deres forlag og se om den er planlagt.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Largo Winch

Indlæg af GoogaMooga »

Ellers er der jo Cinebook. Mon de har censureret den? Jeg samler ikke selv på den.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Largo Winch

Indlæg af Antaeus »

GoogaMooga skrev: 23. jan 2022, 23:39 Ellers er der jo Cinebook. Mon de har censureret den? Jeg samler ikke selv på den.
Jeg købte for langt tid siden et par Largo Winch "album" fra Cinebook.
De var i bladstørrelse og med pap forside og bagside og censureret. Jeg har ikke kigget i dem siden eller købt noget fra Cinebook siden.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Largo Winch

Indlæg af GoogaMooga »

Antaeus skrev: 24. jan 2022, 00:40 Jeg har ikke kigget i dem siden eller købt noget fra Cinebook siden.
:lol:
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Largo Winch

Indlæg af GoogaMooga »

Det er nok kun euroklassikere som "Boule et Bill" eller "Buck Danny", der ikke er censureret. De var jo i forvejen underlagt streng censur.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Mesterius
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1837
Tilmeldt: 19. maj 2018, 01:13

Re: Largo Winch

Indlæg af Mesterius »

GoogaMooga skrev: 24. jan 2022, 01:33 Det er nok kun euroklassikere som "Boule et Bill" eller "Buck Danny", der ikke er censureret. De var jo i forvejen underlagt streng censur.
Det tror jeg er litt sterkt sagt. Har aldri hørt om at Iznogoud-albumene deres er sensurert, for eksempel. Og Lucky Luke er kun moderert på forsidene, tegningene inni er uberørte.

Det er sikkert alt i alt mye av det Cinebook utgir som er usensurert. Og brorparten av utgivelsene deres er også i skikkelig albumformat, ikke bladformat som det Antaeus kjøpte.
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Largo Winch

Indlæg af GoogaMooga »

Mesterius skrev: 24. jan 2022, 10:18
GoogaMooga skrev: 24. jan 2022, 01:33 Det er nok kun euroklassikere som "Boule et Bill" eller "Buck Danny", der ikke er censureret. De var jo i forvejen underlagt streng censur.
Det tror jeg er litt sterkt sagt. Har aldri hørt om at Iznogoud-albumene deres er sensurert, for eksempel. Og Lucky Luke er kun moderert på forsidene, tegningene inni er uberørte.

Det er sikkert alt i alt mye av det Cinebook utgir som er usensurert. Og brorparten av utgivelsene deres er også i skikkelig albumformat, ikke bladformat som det Antaeus kjøpte.
Du læser mig forkert, jeg mente de gamle euroklassikere. Jeg skulle nok have skrevet: euroklassikere som f.eks. "Boule et Bill" og "Buck Danny".
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Mesterius
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1837
Tilmeldt: 19. maj 2018, 01:13

Re: Largo Winch

Indlæg af Mesterius »

GoogaMooga skrev: 24. jan 2022, 11:49
Mesterius skrev: 24. jan 2022, 10:18
GoogaMooga skrev: 24. jan 2022, 01:33 Det er nok kun euroklassikere som "Boule et Bill" eller "Buck Danny", der ikke er censureret. De var jo i forvejen underlagt streng censur.
Det tror jeg er litt sterkt sagt. Har aldri hørt om at Iznogoud-albumene deres er sensurert, for eksempel. Og Lucky Luke er kun moderert på forsidene, tegningene inni er uberørte.

Det er sikkert alt i alt mye av det Cinebook utgir som er usensurert. Og brorparten av utgivelsene deres er også i skikkelig albumformat, ikke bladformat som det Antaeus kjøpte.
Du læser mig forkert, jeg mente de gamle euroklassikere. Jeg skulle nok have skrevet: euroklassikere som f.eks. "Boule et Bill" og "Buck Danny".
Ahhh, ok, jeg forstår. Men jeg har inntrykk av at også mange av deres utgivelser av nyere serier er uberørte.
Brugeravatar
superboy
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 819
Tilmeldt: 24. jun 2005, 16:59

Re: Largo Winch

Indlæg af superboy »

GoogaMooga skrev: 24. jan 2022, 11:49
Mesterius skrev: 24. jan 2022, 10:18
GoogaMooga skrev: 24. jan 2022, 01:33 Det er nok kun euroklassikere som "Boule et Bill" eller "Buck Danny", der ikke er censureret. De var jo i forvejen underlagt streng censur.

Du læser mig forkert, jeg mente de gamle euroklassikere. Jeg skulle nok have skrevet: euroklassikere som f.eks. "Boule et Bill" og "Buck Danny".
Lucky Luke og Iznogoud er gamle euroklassikere. Og Cinebook gir ikke ut album på dansk.
Besvar