mvh.
I min optik er det et af verdens bedste album, et mesterværk.Gimli skrev: ↑1. sep 2022, 09:24 August måneds bedste tegneserieoplevelse er:
Det gule mærke.jpg
Dette fremragende album er - i min optik - en af 50'ernes allerbedste album. Den er dog i hård konkurrence med; Splint & Co.; I murænens gab, men vinder fordi der er tale om en helstøbt stemningsoplevelse - som virkelig får 50'ernes London til at "tegne" sig for læseren. Og selv om det er en tegneserie med mange - mange ord, er det først ret sent, at "trætheden" sætter ind, fordi stemningen holder læseren fanget.
Jeg har ikke købt noget i august - men sender min efterårsordre i september. Den er dog næppe fremme før medio oktober - måske først november, hvis der er album, som skal bestilles.
Nu skrev jeg jo så ikke det var verdens bedste album, men et af verdens bedste album.
Nu skrev jeg jo så ikke det var verdens bedste album, men et af verdens bedste album.Antaeus skrev: ↑2. sep 2022, 00:26 [quote=Gimli post_id=224636 time=<a href="tel:1662070635">1662070635</a> user_id=18944]
Det er virkelig fremragende album - men ikke verdens bedste album - som jeg oplever det.Albummet er - trods alt - for "omstændelig" når det skal sammenlignes med nogle af de lidt nyere klassikere. Men smag er jo svært at måle på objektive kriterier.![]()