En del har jeg stiftet bekendskab med, men der er også en del jeg slet ikke har læst eller kigget ret meget i.
Når jeg køber så køber jeg det fordi jeg regner med at det er mindst "sølv" og værd at læse og underholdende.
Men jeg har også noget som jeg har på fornemmelsen er noget jeg virkelig godt vil kunne lide.
Jeg nævner her tre serier som jeg regner med er "guld" og som jeg slet ikke har stiftet bekendskab med, andet end bladret og skimmet lidt.
1. Star Wars avisserierne af Russ Manning samt Al Williamson.
Jeg er vild med de tre gamle Star Wars film og det ser ud til at de har fanget en del af stemningen i disse samlebind og så er det tegnere som er helt i top. Det er hverdagssider i sort/hvid og søndagssider i farver. Det ser ud til at der er gjort noget mere ud af søndagssiderne rent tegnemæssigt (bedømt ud fra Russ Manning samlebindet).

2. Terry and the Pirates af Milton Caniff.
Jeg kender ikke noget til serien andet end tegningerne og at det foregår i fjernøsten og det handler om pirater samt der er nogle markante forbryderkvinder involveret. Jeg regner med at den starter lidt sløjt (har jeg fået fortalt), men at den efterhånden bliver virkelig god.

3. Steve Canyon af Milton Caniff.
Jeg kender lige så lidt til Steve Canyon, men tegningerne ser ud til at være endnu bedre og jeg regner også med at en flyverserie/eventyrserie vil falde i min smag. Så det er også en serie jeg ser frem til at læse og regner med vil være noget som jeg finder stærkt underholdende.

Hvilke serier ser DU frem til at læse?