Buck Danny intégrale fra Hachette

Diskussion og nyheder om Euroklassikere
Brugeravatar
Spærhage
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Geografisk sted: Boom-Town Vaarst

Re: Buck Danny intégrale fra Hachette

Indlæg af Spærhage »

ALT andet burde jo naturligvis blive ryddet af vejen for at udgive Jacobs. Men siden pøblen får hvad pøblen efterspørger 😉, må vi andre jo iklæde os vore bedste britiske manerer og pænt vente...
Jeg kan dog se at Faraos nu tilsyneladende har udsolgt af 'Kampen om verdensherredømmet' nr. 1. Hvis de ikke genoptrykker, så er det måske vejen til at få de 3 albums som en del af den KOMPLETTE Jacobske Blake og Mortimer?
Det ville jo være på sin plads med dét bind, samt tilhørende historie om seriens opståen, skitser mm. Det virker jo lidt mærkeligt at tage den del i det der vel reelt er et bind 2 (med Pyramidens hemmelighed)?
/Spærhage
"-nok er vi kujoner, men vi er HURTIGE kujoner... "
(Timon, fra 'Timon og Pumpa')
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Geografisk sted: København
Kontakt:

Indlæg af Carsten Søndergaard »

Kampen om verdensherredømmet skal nok komme som et samlebind, men vi lægger ud med pyramiderne.

Hvis du nægter at læse om noget som helst andet end seriens opståen som det første, må du så bare vente med at læse om pyramiderne til senere :-)
Brugeravatar
Mogens
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3

Indlæg af Mogens »

Carsten Søndergaard skrev: 13. sep 2023, 00:39
Mogens skrev: 12. sep 2023, 17:02Min fornemmelse siger mig, at et samlebind er lig med én udgivelse og dermed kun én tegneserie for mange folk
Det er vist mere end end fornemmelse.

Her kommentarer fra en Cobolt-annonce for Blueberry samlebind 7. Venlige mennesker prøver endda at forklare forholdene, men det hjælper ikke: "en tegneserie" er "en tegneserie" :lol:
Haha, jeg er spændt på, om denne person også køber biler ud fra den samme målestok. En bil er en bil. :lol: :lol:
Brugeravatar
Mogens
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3

Indlæg af Mogens »

Carsten Søndergaard skrev: 13. sep 2023, 00:43
Mogens skrev: 12. sep 2023, 17:07 Hvad er i øvrigt planen med Blake og Mortimer?

Taler vi om samlebind, i stil med Blueberry, mat papir og uhyggeligt meget ekstramateriale? Og hvad sigter man efter at udgive? Alt med Jacobs? Eller kigger man også længere frem?
Foreløbig handler det om at få de 9 album af Jacobs udgivet. Derefter må vi se videre frem, men de følgende kommer utvivlsomt også igen i en eller anden form.

Og ja, mat papir, 24 x 32 cm og passende meget ekstramateriale. Altså på mange måder ligesom Blueberry.
Fint skal det være. Engelske gentlemen lader heldigvis til at være garanti for høj kvalitet. :D
Besvar