Gæt en gæst er tilbage...
-
- Brugerniveau 1
- Geografisk sted: Frederiksberg
Gæt en gæst er tilbage...
Så er tiden atter kommet til at vi skal til at offentligøre nogle nye udenlandske gæster.
Som med vore to første navne vil vi igen give jer muligheden for at prøve at gætte hvilke udenlandske gæster man vil kunne møde på Komiks.dk 2006.
Den der først gætter navnet på gæsterne vil blive offentliggjort her på siden i forbindelse med offentliggørelsen af gæsten.
1. Ledetråd: Vore næste 2 gæster er rimelig nye i branchen og gift (men har ikke samme efternavn)
Som med vore to første navne vil vi igen give jer muligheden for at prøve at gætte hvilke udenlandske gæster man vil kunne møde på Komiks.dk 2006.
Den der først gætter navnet på gæsterne vil blive offentliggjort her på siden i forbindelse med offentliggørelsen af gæsten.
1. Ledetråd: Vore næste 2 gæster er rimelig nye i branchen og gift (men har ikke samme efternavn)
Re: Gæt en gæst er tilbage...
Tom Gauld og Simone Lia? Er et ægteskab det, der ligger bag Aben Malers eufemistiske at de "mødte hinanden på Londons Royal College of Art"?
-
- Brugerniveau 2
- Kontakt:
Toms og Simones partnerskab er strictly business.
Jeg kan kun komme i tanke om de totalt ukendte Raina Telgemeier og Dave Roman, som har vist os, hvordan de blev forlovet.
(For ægtepar no. 1, Art & Francoise, er ikke så nye i branchen...)
Jeg kan kun komme i tanke om de totalt ukendte Raina Telgemeier og Dave Roman, som har vist os, hvordan de blev forlovet.
(For ægtepar no. 1, Art & Francoise, er ikke så nye i branchen...)
-
- Brugerniveau 1
Ledetråd nr. 2
Aben sælger? Den var i hvert tilfælde med i den første historie af en af de to gæster.
-
- Brugerniveau 1
Re: Ledetråd nr. 3
Kom nu. Jeg havde forventet lidt meere af jer.
Ledetråd nr. 3: De startede med humor og er på vej med noget sprængfyldt underholdning...
Ledetråd nr. 3: De startede med humor og er på vej med noget sprængfyldt underholdning...
Mit gæt
Det eneste ægtepar som jeg kan komme i tanke om er Wendy Pini og Richard Pini. Nu er det forhåbenligt ikke dem
Okay det kunne være meget sjovt at gætte rigtigt - det er bare ikke de to som ville lokke mig til det mørke Kbh. fra det H.C.A-eventyrlige Odense
Frank Madsen og Sussi Bech er jo blevet afsløret - hvis de da stadig er et par
Håber ikke jeg har rodet mig ud i noget.........rod
Til gengæld kunne både Frank Madsen og Sussi Bech lokker mig derover. Så kan jeg også plage/irritere Frank om en fortsættelse på Stegte Striber og derved en fortsættelse på Indlandsisens hemmelighed og Frikadellemanden. Det er en fortsættelse som jeg har manglet/savnet i henved 20 år

Okay det kunne være meget sjovt at gætte rigtigt - det er bare ikke de to som ville lokke mig til det mørke Kbh. fra det H.C.A-eventyrlige Odense

Frank Madsen og Sussi Bech er jo blevet afsløret - hvis de da stadig er et par

Håber ikke jeg har rodet mig ud i noget.........rod

Til gengæld kunne både Frank Madsen og Sussi Bech lokker mig derover. Så kan jeg også plage/irritere Frank om en fortsættelse på Stegte Striber og derved en fortsættelse på Indlandsisens hemmelighed og Frikadellemanden. Det er en fortsættelse som jeg har manglet/savnet i henved 20 år

-
- Brugerniveau 2
- Kontakt:
Hope Larson og Bryan Lee O'Malley er relativt nye i branchen, men dem er det sgu nok heller ikke.
Jessica Abel og Matt Madden er til gengæld gamle i gårde...
(Men muntr jer med linkene - det er fire fine tegneserieskabere.)
- Peter Becher Damkjær
- Brugerniveau 5
- Geografisk sted: Svendborg
Øv! Jeg læste det lige som Jessica Alba....Snyd, Steffen. SNYYYYDSteffen P. Maarup skrev:Hope Larson og Bryan Lee O'Malley er relativt nye i branchen, men dem er det sgu nok heller ikke.
There's always one who drinks too much but far more drink too little.
-
- Brugerniveau 5
- Geografisk sted: ny york
- Frank Madsen
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
De resultater man får, hvis man billedgoogler på de to Jessica'er, er også vidt forskellige! Jessica Abel sidder og arbejder, mens Jessica Alba... ja, jeg kan ikke lige se, hvad det er, hun laver, men jeg håber ikke, det er arbejde.henrik rehr skrev:Tro mig, lige præcis de to Jessica'er ligner IKKE hinanden!Peter Becher skrev: Øv! Jeg læste det lige som Jessica Alba....Snyd, Steffen. SNYYYYD

-
- Brugerniveau 1
Plop! Endnu en ledetråd...
Nu laver Alba desværre ikke tegneserier og er så vidt vides ikke gift med den gæst jeg tænker på. I så tilfælde vil konen sku nok blive sur.Peter Becher skrev:Øv! Jeg læste det lige som Jessica Alba....Snyd, Steffen. SNYYYYD
Nej, I må tilbage og lede lidt i tegneseriens ABC.
Ledetråd nummer 4: Familien tæller andre tegneserieskabere
P.S. I tror da ikke at der KUN er ledetråde i mine ledetråde gør I???
-
- Brugerniveau 2
- Kontakt:
-
- Brugerniveau 1
Nu var det ikke lige plakaten/postkortene jeg tænkte på når jeg mente at der var flere clues end dem jeg havde skrevet i ledetrådene, men de skader heller ikke...Steffen P. Maarup skrev:Nååååå ja, jeg har jo forresten haft Komiks.dk-plakaten liggende i et par måneder, hvorpå tre unge mennesker læser tegneserier: En Teen Titans (Wolfman), en Flipkompaniet (Shelton) og en... - nåja, så var det ikke spor svært at google.