Jerry Spring nr. 3
- Erling Søby
- Brugerniveau 4
Re: Jerry Spring nr. 3
Ja, det var også bare et umiddelbart bud fra mig. Men uanset hvor de så er fra, der er vel rigeligt at tage fra, så er det sammenklippede forsider. Men om det er den ene eller den anden tegning, det er ikke ligefrem ikoniske forsider, så gør det ikke det store forskel.
"Did you miss me?"
- Jim Moriarty
- Jim Moriarty
- Jack J
- Brugerniveau 2
- Geografisk sted: outside the norm
- Kontakt:
Ja, jeg har læst det hele. Min kommentar om penge var generel (om små forlag), og ikke lige stilet mod denne udgivelse. Tak for svar om de to bind.GoogaMooga skrev: ↑19. feb 2024, 16:20 Hej Jack J, tak for din støtte til Jerry Spring. Det er en forkert forside, problemet opstod fordi både bind 3 og 4 udkom samtidigt, og der derfor var to grafikere på. Bind 3 bruger bind 4's forsidemotiv, bare anderledes placeret og med grøn baggrund. Hvis jeg kunne have fået lov til at læse korrektur også på forsiderne, var det aldrig sket.
Jeg er klar over, at det er et penge-spørgsmål, men nå jeg nu har ydet et tilskud for at få det fikset. Har du læst hele denne tråd? 10.000 kr. er ikke den store udgift for at redde denne vigtige serie og have æren i behold.
- GoogaMooga
- Brugerniveau 7
Jack J, jeg tror nu økonomi spiller en rolle også hos de store forlag. Intégraler vil altid være en stor satsning, og går det galt, kan man godt sige, det går helt galt, alt efter hvordan man anskuer det.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
- GoogaMooga
- Brugerniveau 7
Har hørt fra Paw. Vi når i mål med Jerry 3 og 5. Så skal der tages selfie (victory spread)!
- Jack J
- Brugerniveau 2
- Geografisk sted: outside the norm
- Kontakt:
Genoptryk af #3!?GoogaMooga skrev: ↑1. mar 2024, 12:04 Har hørt fra Paw. Vi når i mål med Jerry 3 og 5. Så skal der tages selfie (victory spread)!

Har "man" hørt noget om en dato for #5?
Har du nogen ca. datoer?
Jeg er mest spændt på nr. 5. Men jeg køber også nr. 3 med den "rigtige" forside.
"...for mange stavefejl hæmmer læsningen. De får dygtige læsere til at se fejl i stedet for indhold, og de skader den skrivendes troværdighed."
(Citatet er fra en kollega, som ikke er interesseret i at få sit navn bekendtgjort her.)
(Citatet er fra en kollega, som ikke er interesseret i at få sit navn bekendtgjort her.)
- GoogaMooga
- Brugerniveau 7
Paw har lovet mig, at han vil gøre sit bedste til, at serien når i mål, inden jeg dør. Da lægerne har givet mig mindre end et år, kan jeg kun håbe på, at det bliver i år.
Det var dog trist. Hvilken sygdom?
"...for mange stavefejl hæmmer læsningen. De får dygtige læsere til at se fejl i stedet for indhold, og de skader den skrivendes troværdighed."
- GoogaMooga
- Brugerniveau 7
Tarmkræft, med metastaser til leveren.
Det er jeg ked af at høre, GoogaMooga. Jeg ønsker dig alt det bedste inkl. at lægernes prognoser bliver gjort til skamme.
Ja, jeg hedder Morten! Og skriver om tegneserier på Nummer9.dk - https://nummer9.dk/author/mortentjalve/
- GoogaMooga
- Brugerniveau 7
Tak, redneck. Jeg vil prøve at modbevise dem.
Det er den rigtige ånd! Lad os håbe det bedste.
Shit, det lyder godt nok slemt. Jeg ville ikke kunne være i mig selv, hvis jeg havde fået sådan en dødsdom. 
Det er vel malplaceret at ønske dig god bedring, for det er der jo ingen aspekter i, men jeg håber, at du formår at finde en uendelig kraft i dig selv til at holde denne ondsindede sygdom fra døren så længe som muligt.

Det er vel malplaceret at ønske dig god bedring, for det er der jo ingen aspekter i, men jeg håber, at du formår at finde en uendelig kraft i dig selv til at holde denne ondsindede sygdom fra døren så længe som muligt.

- GoogaMooga
- Brugerniveau 7
Ja, det er hårdt, tænker på det konstant. Ikke desto mindre fortsætter jeg med at samle, sælge, og få lukket nogle huller. Her til aften min sidste kassette til The Complete EC Library. 

- Carsten Søndergaard
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: København
- Kontakt:
For dælen, Googa, det er tungt at høre. Og naturligvis ubeskriveligt tungt for dig at bære på. En lillebitte smule trøst at vide, at du er en fighter, det ved vi alle. Må de højere skylag sende dig lys og udholdenhed og kærlighed.
Alt godt til dig, min gamle frænde.
Og ja, sådan skal det være.GoogaMooga skrev: ↑4. mar 2024, 23:13Ikke desto mindre fortsætter jeg med at samle, sælge, og få lukket nogle huller. Her til aften min sidste kassette til The Complete EC Library.![]()
Alt godt til dig, min gamle frænde.