Måske problemer med Komiks.dk hjemmesiden

Debat om tegneseriefestivaler, tips om byttemarkeder, udsalg og gode tegneserietilbud mm.
Besvar
Jan Robert Andersen
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Geografisk sted: København
Kontakt:

Måske problemer med Komiks.dk hjemmesiden

Indlæg af Jan Robert Andersen »

Fordi vores hjemmeside bliver rykket til en ny server kan der være problemer med at komme ind på den i løbet af torsdag og fredag.

Den skulle dog være helt oppe igen til weekenden og allerede i næste uge vil der være opdateringer.

Der vil komme nogle ændringer på gæstelisten (med enkelte aflysninger men også enkelte nye navne istedet).

Programmet vil også begynde at tage form og vi tager imod alle forslag om udstillinger, foredrag og paneler.
Kim Jensen
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Måske problemer med Komiks.dk hjemmesiden

Indlæg af Kim Jensen »

Komiks.dk hjemmesiden er nu blevet flyttet til den nye server.

Hvor hurtigt flytningen træder i kraft afhænger af jeres internet udbyder. Sædvanligvis tager det 24 til 48 timer men så skulle alting også fungere igen.

Kim Jensen
Kim Jensen
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Geografisk sted: Frederiksberg

Problemer med Komiks.dk hjemmesiden grundet serverskift

Indlæg af Kim Jensen »

Jeg er lige vendt tilbage fra Tegne- og Kunstmessen i Viborg og opdaget at serverskiftet ikke var gået så gnidningsfrit som jeg havde håbet idet siden stadig var nede.

Jeg beklager meget at der ikke er blevet rettet op på problemet før nu men håber I kan tilgive mig. Mens jeg finder ud af hvad der sker har jeg lavet en midlertidig løsning på problemet så det atter er muligt at komme ind på siden.

Kim Jensen
Besvar