Kom SÅ Frank, jeg får sgu gøjseren...

Debat om tegneseriefestivaler, tips om byttemarkeder, udsalg og gode tegneserietilbud mm.
Brugeravatar
Dan R. Knudsen
Administrator
Administrator
Geografisk sted: 8270 Højbjerg
Kontakt:

Kom SÅ Frank, jeg får sgu gøjseren...

Indlæg af Dan R. Knudsen »

...hvis vi ikke snart ser nogen billeder fra det hersens projekt - især det der fællesbillede med NørdNyts eget svar på snorkfrøkenen - Jesper Thestrup - sovende i forgrunden...

Det er mandag og klokken er over 10?!? Hvor lang tid kan det tag'???

Og er der nogen der kan huske hvem det var jeg lovede en pensltusch??

d.rønnert
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Kom SÅ Frank, jeg får sgu gøjseren...

Indlæg af Frank Madsen »

D-Cay skrev:...hvis vi ikke snart ser nogen billeder fra det hersens projekt - især det der fællesbillede med NørdNyts eget svar på snorkfrøkenen - Jesper Thestrup - sovende i forgrunden...

d.rønnert
De skal nok komme online, så snart Peter Becher og Jakob Hallin får sendt de festivalfotos, jeg aftvang dem løfte om, på sjovebillederfraweekendenstegneseriefestival@seriejournalen.dk - jeg havde selv kun medbragt et gammeldags (men så meget desto mere retrohype) analogt kamera, der kræver en tur forbi fotohandleren med filmen.
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Brugeravatar
Peter Becher Damkjær
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Geografisk sted: Svendborg

Indlæg af Peter Becher Damkjær »

Frank Madsen skrev:
D-Cay skrev:...hvis vi ikke snart ser nogen billeder fra det hersens projekt - især det der fællesbillede med NørdNyts eget svar på snorkfrøkenen - Jesper Thestrup - sovende i forgrunden...

d.rønnert
De skal nok komme online, så snart Peter Becher og Jakob Hallin får sendt de festivalfotos, jeg aftvang dem løfte om, på sjovebillederfraweekendenstegneseriefestival@seriejournalen.dk - jeg havde selv kun medbragt et gammeldags (men så meget desto mere retrohype) analogt kamera, der kræver en tur forbi fotohandleren med filmen.
Jeg prøver lige at gribe fat Ole og Søren, der jo rigtig knipsede løs, og beder dem sende til den noget så mundrette mailadresse.

Peter
There's always one who drinks too much but far more drink too little.
Brugeravatar
Peter Becher Damkjær
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Geografisk sted: Svendborg

Indlæg af Peter Becher Damkjær »

Men derudover er det vel også tænkeligt, at Jan, Thomas, Kim og resten af slænget selv ligge nogle billeder på KOMIKS.DK's egen hemsita...ellers hva'?

Peter
There's always one who drinks too much but far more drink too little.
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Kontakt:

Indlæg af Frank Madsen »

Peter Becher skrev:Men derudover er det vel også tænkeligt, at Jan, Thomas, Kim og resten af slænget selv ligge nogle billeder på KOMIKS.DK's egen hemsita...ellers hva'?

Peter
Husk, at indlevering af digitale fotos fra Komiks.dk giver ret til GRATIS bannerannoncering på Seriejournalen, efter først til mølle-princippet ("vi maler, De betaler").

Jeg så også Thomas Thorhauge knipse løs med en smart lille sag, der ikke fyldte mere end en pakke cigaretter, så mon ikke www.rackham.dk er værd at tjekke ud.
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Brugeravatar
Dan R. Knudsen
Administrator
Administrator
Kontakt:

Frank Madsen skrev:eg havde selv kun medbragt et gammeldags (men så meget desto mere retrohype) analogt kamera, der kræver en tur forbi fotohandleren med filmen.

Siger ordet: "One hour photo" dig noget Frank - (og jeg ved sgu da godt det er tre ord...)

Nu er den over 13 og der er sket NADA. Jeg er fandme ved at få en Løjsel over det her....

d.unhammer
Kim Jensen
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Geografisk sted: Frederiksberg

Tak til alle og en lille bonus

Indlæg af Kim Jensen »

D-Cay skrev:Nu er den over 13 og der er sket NADA. Jeg er fandme ved at få en Løjsel over det her....
Mens du venter kan du gå ind på Komiks.dk og nyde tegningen af Le Boys' Band lavet af en kendt dansk tegner.

Den første der gætter hvem, har vundet æren af at være den første :)

Inden jeg smutter i seng (fik heller ikke særlig meget søvn i nat) vil jeg lige udbringe en kæmpe tak til ALLE for at være med til at gøre festivalen en enorm success.

Nu vil jeg få lidt søvn inden jeg skal til at finde ud af om vi rent faktisk formåede at holde udgifterne nogenlunde under kontrol.

Kim Jensen
En træt Komiks.dk'er
Brugeravatar
Dan R. Knudsen
Administrator
Administrator
Kontakt:

Re: Tak til alle og en lille bonus

Kim Jensen skrev:
D-Cay skrev:Nu er den over 13 og der er sket NADA. Jeg er fandme ved at få en Løjsel over det her....
Mens du venter kan du gå ind på Komiks.dk og nyde tegningen af Le Boys' Band lavet af en kendt dansk tegner.

Den første der gætter hvem, har vundet æren af at være den første :)

Inden jeg smutter i seng (fik heller ikke særlig meget søvn i nat) vil jeg lige udbringe en kæmpe tak til ALLE for at være med til at gøre festivalen en enorm success.

Nu vil jeg få lidt søvn inden jeg skal til at finde ud af om vi rent faktisk formåede at holde udgifterne nogenlunde under kontrol.

Kim Jensen
En træt Komiks.dk'er

Det skulle vel aldrig være vores allesammens Ivar "Det trækker koldt af intellekt på gangene" Gjørup - jo jeg tror det jo jeg tror det...

Sov godt - det er sgu fortjent. Hvis økonomien ikke hænger sammen har NørdNyt nogen få ikke-uddelte Kurt Dunder certifikater, som jeg er sikker på de gerne udlodder med donation for øje...

d.underboy
Henrik Rehr
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Geografisk sted: ny york

Olfax Alfax Informationstjeneste

Indlæg af Henrik Rehr »

D-Cay skrev: Ivar "Det trækker koldt af intellekt på gangene" Gjørup
Ikke et ondt ord om Ivar, der opklarede noget om navnet Europa for mig, som jeg har gået og luret på siden jeg prøvede at skrive mit første album i 1985 (paratviden om Herodot er en forskrækkelig mangelvare i dagens samfund!).
Nå, jeg tegner videre.
Brugeravatar
Dan R. Knudsen
Administrator
Administrator
Kontakt:

Re: Olfax Alfax Informationstjeneste

henrik rehr skrev:
D-Cay skrev: Ivar "Det trækker koldt af intellekt på gangene" Gjørup
Ikke et ondt ord om Ivar, der opklarede noget om navnet Europa for mig, som jeg har gået og luret på siden jeg prøvede at skrive mit første album i 1985 (paratviden om Herodot er en forskrækkelig mangelvare i dagens samfund!).

Hvem siger onde ord??? Ud over samtlige tilstædeværende - det er skam Ivars egne ord der forklarede hvorfor han skiftede avis i sin tid...

d.afdaf
Brugeravatar
Thomas Schrøder
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3

Indlæg af Thomas Schrøder »

Peter Becher skrev:Men derudover er det vel også tænkeligt, at Jan, Thomas, Kim og resten af slænget selv ligge nogle billeder på KOMIKS.DK's egen hemsita...ellers hva'?

Peter
:oops: Det fik vi ikke rigtigt gjort, da jeg får mit eget vedkommende var så snotforvirret, at jeg trykkede på den gale knap, men kom til den konklussion, at kameraet nok var i stykker :oops: Udover det så havde vi så pissetravlt - men også skidesjovt - at vi ikke lige havde tid til det. Martin tog dog nogen billeder om fredagen. Vi opfordrer derfor stærkt til, at man sender billeder og film til seriejournalens adresse og også til Komiks.dk selv, så vi kan få det hele med :P
Tak for at I alle var med til at gøre festivalen Megafed!
En meget meget træt - men lykkelig - Komiks.dk'er
Brugeravatar
Dan R. Knudsen
Administrator
Administrator
Kontakt:

SÅ er der fotoalbum!

Takket være Jørgen G. er det nu muligt at (gen)se "the many memorial memorys"

http://www.jgn.dk

Take it away bojz

d.
Brugeravatar
AC
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Geografisk sted: Vildbjerg, Vestjylland
Kontakt:

Vedr. fotos fra Komiks.dk

Indlæg af AC »

Synes ikke vi kan forlange at de travle arrangører skulle skøjte rundt og tage snapshots - og når vi andre gjorde det, så... Jeg regner med at vi får nogle billeder lagt op fra DDF(R) også snart...

AC
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Kontakt:

Re: Vedr. fotos fra Komiks.dk

Indlæg af Frank Madsen »

AC skrev:Synes ikke vi kan forlange at de travle arrangører skulle skøjte rundt og tage snapshots - og når vi andre gjorde det, så... Jeg regner med at vi får nogle billeder lagt op fra DDF(R) også snart...

AC
På Raptus-festivalen delte man engangskameraer ud til de officielle gæster med en anmodning om at knipse løs og aflevere kameraerne til arrangørerne, inden man tog hjem. Jeg har ikke set nogen af disse fotos, så jeg kan ikke sige, om resultatet blev godt, men det er da en ide, man kan overveje at tage op i 2006.
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Brugeravatar
Ulrik Hansen
Geografisk sted: Nørrebro
Kontakt:

Engangskameraer

Indlæg af Ulrik Hansen »

Det er jo i fremtiden og der har vi vel robotter til den slags :-)

Vh Ulrik
Mere streg - mindre indhold
Besvar