Den sjoveste og mest lårklaskende morsomme tegneserie!!

Brugeravatar
Thopman
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Geografisk sted: Herlev

Indlæg af Thopman »

Thomas S skrev:
Thopman skrev: Der er så vidt jeg husker et kapitel som er identisk med et i Less than zero, det er der hvor han besøger sin mor og samtidig betragter det størknede blod under neglene.
De møder Bateman på en restaurant i Less, ikke? Er det den, du tænker på?
Ok! Det er længe siden jeg har læst den.
Jeg mener han sidder hjemme hos sin mor og overhører hvad hun egentligt siger til ham alt imens han betragter sine negle. det er et ganske kort kapitel, men er næsten ordret magen til et i Less...
"I couldn't repair your brakes, so I made your horn louder"
- Unknown

http://www.thopart.dk
Brugeravatar
Christian Aarestrup
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Christian Aarestrup »

Thomas S skrev:Og hold da op, hvor Glamorama bare enormt ufed. Den er ikke sjov.
Til gengæld er Lunar Park et glimrende - og morsomt - come-back.
CAa

Life is what happens to you while you're hoping for something else
Brugeravatar
Steffen Jensen
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Geografisk sted: Laaaaangt ude på landet.....

Indlæg af Steffen Jensen »

Vakse Viggo er min helt klare farvorit. Jeg har virkeligt grinet meget til de album. Et fantastiask persongalleri, med naturligvis Viggo selv, Blomme, Hr. Parker, Julius fra smiths-overfor. Det bliver ikke bedre.

En lige så sikker 2. plads indtages af Blondie, og på 3. pladsen, der kommer Steen og Stoffer.

Far side, har derimod ikke fanget mig. Er jeg så underlig ?
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Indlæg af Antaeus »

Steen & Stoffer er klart nr. 1 :D

Quark kan også være ganske sjov engang imellem, ligeledes Vakse Viggo, Anders And, Asterix, Lucky Luke og Wulf Morgentaler.

Min mor er helt tosset med Lucky Luke og kan grine højlydt når hun læser dem :lol:
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
blackno1
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Geografisk sted: Lyngby
Kontakt:

Indlæg af blackno1 »

Sir Steff skrev:Far side, har derimod ikke fanget mig. Er jeg så underlig ?
Ja :D

Sikkert ligeså mærkelig som mig når jeg siger at jeg ikke synes Blondie er specielt morsom.
Be alert. The wold needs more lerts.

http://verszou.blogspot.com/
Henrik Rehr
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Geografisk sted: ny york

Indlæg af Henrik Rehr »

Christian Aarestrup skrev:Til gengæld er Lunar Park et glimrende - og morsomt - come-back.
Årh, Lunar Park var RØVSYG, selv om den startede suverænt!

Glamorama fik jeg aldrig læst men både American Psycho og Less Than Zero var fe'e.
Nå, jeg tegner videre.
Brugeravatar
Thomas S
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Geografisk sted: Plejehjemmet

Indlæg af Thomas S »

Thopman skrev:
Thomas S skrev:
Thopman skrev: Der er så vidt jeg husker et kapitel som er identisk med et i Less than zero, det er der hvor han besøger sin mor og samtidig betragter det størknede blod under neglene.
De møder Bateman på en restaurant i Less, ikke? Er det den, du tænker på?
Ok! Det er længe siden jeg har læst den.
Jeg mener han sidder hjemme hos sin mor og overhører hvad hun egentligt siger til ham alt imens han betragter sine negle. det er et ganske kort kapitel, men er næsten ordret magen til et i Less...
Det er nok, dig der har ret - for det jeg tænker på er vist Rules of Attraction, hvor Patrick Bateman er hovedpersonen Sean Batemans storebror. Tror jeg nok. Hvor pokker er mine Ellis-bøger egentlig? Dem har jeg da ikke set siden jeg boede på Bornholm...
Brugeravatar
Thomas S
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6

Indlæg af Thomas S »

Christian Aarestrup skrev:
Thomas S skrev:Og hold da op, hvor Glamorama bare enormt ufed. Den er ikke sjov.
Til gengæld er Lunar Park et glimrende - og morsomt - come-back.
Jeg tror ikke på dig. Og jeg kommer ikke til at se det ved selvsyn. Siden side 400 i Glamorama har jeg straffet Ellis for at kede mig så voldsomt, at jeg ikke har læst et eneste af hans ord.
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7

Indlæg af GoogaMooga »

Frank Madsen skrev:Radiserne! Jeg husker en stribe, hvor Nuser ligger og sover på sit hundehus. Pludselig vågner han, går over til Søren Bruns hus og banker på. Søren Brun lukker op. "Nej!" siger Brun, hvorefter Nuser går tilbage til hundehuset i dybe tanker: "Mærkeligt! Jeg syntes ellers jeg hørte en chokoladeplesken kalde på mig..."

Genialt og absurd character gag.
Jeg har dog aldrig været så heldig at se og smage en chokolade-plesken. Hvor fås de og kan de defineres?
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Thomas S
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6

Indlæg af Thomas S »

GoogaMooga skrev: Jeg har dog aldrig været så heldig at se og smage en chokolade-plesken. Hvor fås de og kan de defineres?

Plæsken, en. ['plTegn, der ikke kan visesl med cirkel underæsg(∂)n] (ofte skrevet Ple(d)sken. – kors Pletsken. Sucker-Pletskener. Kogeb.(1710).174). flt. plæsk(e)ner. (fra ty. plätzchen, dim. til ty. platz, flad, tynd kage; jf. holl. pletske, lille flad, sød kage; bag. ell. kog.) lille kage af æggehvide og sukker, der hældes paa en plade ell. pande med en ske og bages i den form, den faar ved at flyde ud; sukkerplæsken. *bage Pleskener og Mandler, Sukkerbrød. ChrBorup. PM.336. Leop.MadamMangor.(1925).112.

Ordbogen gav endda så godt som opskriften.
Brugeravatar
blackno1
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Geografisk sted: Lyngby
Kontakt:

Indlæg af blackno1 »

GoogaMooga skrev:Jeg har dog aldrig været så heldig at se og smage en chokolade-plesken. Hvor fås de og kan de defineres?
Jeg har set alm pleskner flere gange på kagehylderne i div. supermarkeder, men aldrig varianten med chocolade. Måske skal man have fat i den lokale bager.

Måske er der tale om en ren mytologisk plesken som slet ikke findes, måske er den en belønning som venter de der har levet et retskaffent liv i denne verden når de skal videre til den næste :D
Be alert. The wold needs more lerts.

http://verszou.blogspot.com/
Sopranos
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2

Indlæg af Sopranos »

Jeg elsker også Vakse Viggo, Men sidst jeg slog mig på lårene af grin (Hvilket sker sjældent) var da jeg læste 12 usandfærdige beretninger fra det vilde vesten. af Lauzier og Alexis. Det album er simpelthen bare super.
Henrik Rehr
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Geografisk sted: ny york

Indlæg af Henrik Rehr »

Sopranos skrev:Jeg elsker også Vakse Viggo, Men sidst jeg slog mig på lårene af grin (Hvilket sker sjældent) var da jeg læste 12 usandfærdige beretninger fra det vilde vesten. af Lauzier og Alexis. Det album er simpelthen bare super.
"En neger! På munden!"
Nå, jeg tegner videre.
Brugeravatar
Christian Aarestrup
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Christian Aarestrup »

henrik rehr skrev:
Christian Aarestrup skrev:Til gengæld er Lunar Park et glimrende - og morsomt - come-back.
Årh, Lunar Park var RØVSYG, selv om den startede suverænt!

Glamorama fik jeg aldrig læst men både American Psycho og Less Than Zero var fe'e.
Så sy's jeg bare, at der er tale om meget lang start - selv om jeg indrømmer, at slutningen er lidt dum...
CAa

Life is what happens to you while you're hoping for something else
Jesper
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Geografisk sted: København

Indlæg af Jesper »

Jamen både Radiserne og Steen og Stoffer er sjove, men måske ikke lårklaskende. Når de er bedst er de også rørende.
Selv er jeg jo velsignet med en teenager så Zits er nogen gange så rent påkornet at jeg helt klart griner.
Sidste gang jeg grinte højlydt over en tegneserie (OK konen synes at man er tosset, men det kommer jo bare af at læse tegneserier) var det mangaen Ranma 1/2 der er tilpas tosset til at have et forsøg påen handling og tusinde af gale indskud.
Jesper, Læser siden -72
Besvar