henrik rehr skrev:Under punkt 3 (forslag til næste gang) foreslår jeg en stand, der måske hedder "Live, The Real Thing" elelr noget i den stil. Her sidder tegnere, en af gangen i en times tid, og arbejder på f.eks. et billede i deres næste album, en del af en dagstribe, der snart kommer i avisen eller en tegning der dukker op i Freecomics i næste måned, situationen sat op, så man kan følge tegnerens arbejde på en storskærm ovenover (og samtidig er der selvfølgelig live feed til et webcam, som kører på festivalens website). Hver tegner layouter, skitser og rentegner, så meget som vedkommende nu mener han/hun kan nå på den afmålte tid, og når Peter Madsens nye album så kommer på gaden eller folk åbner for Politiken og ser Egoland , kan alle gæsterne nikke genkende og sige, "hæ hæ, det billede så jeg ham sgudda tegne på Komiks.dk."
Nogle flere forslag:
Der manglede lidt flere aktiviteter for samlere, synes jeg i bakspejlet. Hvad med at lave en tegneserie-auktion af 1-2 timers varighed, hvor publikum bød på en række spændende effekter, som antikvariaterne/forlagene/tegnerne havde indleveret i forvejen og evt. havde lavet et katalog over. En anden ide kunne være at invitere nogle storsamlere til at vise deres samling eller holde foredrag om at samle på tegneserier. Eventuelt kunne man i forvejen alliere sig med DRs tv-program "Hvad er det værd?"
Som samler er jeg også enig i at det kunne være vildt fedt med et gedemarked i den store hal og et samlermarked i en mindre hal. Men da der jo også skal være en sal til paneler (scene m. stole, osv.) kræver det lidt mere plads næste gang. Men mon ikke det også er planen at det hele skal være lidt større i 2006?
Tue Sørensen skrev:Som samler er jeg også enig i at det kunne være vildt fedt med et gedemarked i den store hal og et samlermarked i en mindre hal. Men da der jo også skal være en sal til paneler (scene m. stole, osv.) kræver det lidt mere plads næste gang. Men mon ikke det også er planen at det hele skal være lidt større i 2006?
Det skal være BEDRE, ikke nødvendigvendigvis større - medmindre at Rehr bliver gode venner med Donald Trump igen, så sponsorstøtten er på plads
Det var nok bare vildt fedt til den festival, selvom jeg var frivillig, det gjorde det endnu mere fedt Yihaa! Er meget glad for at jeg tog med, og ikke blev hjemme! Men jeg skulle vist have vundet i lotto inden jeg tog derover! Så mange gode tegneserier har jeg aldrig nogensinde set WOW! Det må jeg sige.
Festivalen var altså fantastisk! Det må jeg sige. Stort klap på skuldrende til personalet.. Nemlig
Og de Xbox var da bare for fede. Og alle de spil Wehuuu! Så fedt..
Thomas Schrøder skrev:Tak for de pæne ord Og tusind tak for hjælpen! Uden de frivilliges kanonstore indsats var det aldrig gået så godt. Så tak for hjælpen, Nickie
Xbox? Spil?? Hvor dælen kommer de ind i billedet på en tegneseriefestival?????
Vel ikke som tak for indsatsen til de frivillge. I så fald er det sgu da for trist at man skal fundere en festival om tegneserier på arvefjenden....hvad bliver det næste? Mobilotelefoner....prrrrrrr
D-Cay skrev:
Vel ikke som tak for indsatsen til de frivillge. I så fald er det sgu da for trist at man skal fundere en festival om tegneserier på arvefjenden....hvad bliver det næste? Mobilotelefoner....prrrrrrr
Hvis vi kan lokke nogle uskyldige børn ind i tegneseriens fordærv ved hjælp af computerspil og film (altså tegneserierelaterede spil og film), så ville vi gøre det. Og vi gjorde det!
D-Cay skrev:
Hvis vi kan lokke nogle uskyldige børn ind i tegneseriens fordærv ved hjælp af computerspil og film (altså tegneserierelaterede spil og film), så ville vi gøre det. Og vi gjorde det!
P.S. Tillykke med de 400 indlæg, mr. D-Cay
You’r evil incarnate...og tak. Desværre blev jeg så revet med af min debat med d'herre s og madsen at jeg glemte at lave en passende selvfejrende 400...nå skidt der er kun 92 til 500. Og med mit nuværende iondlægstempo på 2,4 pr. dag betyder det jo at jeg burde have jubilæum den 2. marts. Det kan jo passende fejres med en tur til Kbh og signering af DRG?