D-Cay skrev:FANtastisk hjemmeside Dar....et sandt eldorado...mæææænnn...det ser ud til at være almindelige blyanter og ikke stifter....iøvrigt tror jeg nok at den hårdhed der hedder F er den der kommer tættest på de blå...
Vi prøvede på et tidspunkt nogle stifter, hvorfra de kom ved jeg ikke, men de var bare super nederen ! De knækkede hvert andet sekund, så vi gik hurtigt tilbage til animations-blyanterne (COL-ERASE) !
Golem: "Do you expect me to talke?" Brownfinger: "No Mr. Golem.... I expect you to FLUSH !"
Alm. 0,5-stifter err til at lukke op og skide i. Har du en holder sender jeg gerne en stift - har du ingen holder kan jeg da osse sende såen en hvis du er flink at sende den tilbage...
D-Cay skrev:Alm. 0,5-stifter err til at lukke op og skide i. Har du en holder sender jeg gerne en stift - har du ingen holder kan jeg da osse sende såen en hvis du er flink at sende den tilbage...
Jeg vil meget gerne prøve en stift D-Cay !!!, Jeg har ingen holder, men jeg kan låne herude !!!
Du har addressen... Ikk ?
Golem: "Do you expect me to talke?" Brownfinger: "No Mr. Golem.... I expect you to FLUSH !"
Ja, JEG sværger til BANTEX SCHOOL HB = 2½, især efter at jeg fornylig ved en fejl kom til at bestille 1.440 stk. fra Malling-Becks katalog i den tro, at det var 120 blyanter og ikke 120 æsker á 12 stk. Med den nuværende fart er der til et par års forbrug.
Frank Madsen skrev:Ja, JEG sværger til BANTEX SCHOOL HB = 2½, især efter at jeg fornylig ved en fejl kom til at bestille 1.440 stk. fra Malling-Becks katalog i den tro, at det var 120 blyanter og ikke 120 æsker á 12 stk. Med den nuværende fart er der til et par års forbrug.
Hæ hæ, men heldigvis er de gode. Vi bruger dem også på Herlev Billedskole.
Jeg arbejdede i mine "unge" dage på et lager der hed Rudolph Schmidt. Der var en kunde som skulle bruge 10 x 100m ledning. Han ringede et par dage senere og spurgte hvor de sidste 990 meter blev af !