En stressende arbejdsdag, hvor en stor del af tiden bruges til at skære ansigter, ha ha...
Du har fortalt mig, at du bruger musik ret meget som inspiration!
Jeg undrer mig, om du så ikke har lyttet til "Small Faces" her på det sidste, eller videoer med Mick Jagger (Stones) eller Steven Tyler (Aerosmith) Alvin Lee (Ten Years After) eller vores hjemlige rubberface Kim Larsen (of Gasolin' fame)
Jan Erik Hedberg skrev:Tak til Claus, for den indsigtsfulde jobbeskrivelse.
En stressende arbejdsdag, hvor en stor del af tiden bruges til at skære ansigter, ha ha...
Du har fortalt mig, at du bruger musik ret meget som inspiration!
Jeg undrer mig, om du så ikke har lyttet til "Small Faces" her på det sidste, eller videoer med Mick Jagger (Stones) eller Steven Tyler (Aerosmith) Alvin Lee (Ten Years After) eller vores hjemlige rubberface Kim Larsen (of Gasolin' fame)
MÅ JEG FÅ ET SVAR?
OK Jan...
Jeg hører da også alm. musik, eller ihvertfald alm. for mig, såsom : Enigma, Madonna, Enya, Mike Oldfield samt andre. Stones og de andre du nævner har dog aldrig rigtigt fænget hos mig. Jeg kan dog godt lide "Paint it black" tror jeg nok den hedder med Stones ?!
Hilsen Claus...
Golem: "Do you expect me to talke?" Brownfinger: "No Mr. Golem.... I expect you to FLUSH !"