Ugens Gang

Brugeravatar
blackno1
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Geografisk sted: Lyngby
Kontakt:

Indlæg af blackno1 »

Thomas S skrev:
blackno1 skrev: Var det ikke Cinder & Ashe? Den kunne jeg også godt lide :D
Jo, præcis. Jeg kunne huske det var noget, der var rødt - jeg kunne bare ikke huske hvad (et af de læserbreve, der nåede at komme i, brokkede sig over det ret usandsynlige i, at en halvvietnameser, halv neger var rødhåret).
Ja det så ret cool ud :D ... ok, ud over stramtsiddende kostumer har jeg også en svaghed for piger med sjove hårfarver :D Siden da er det jo blevet så almindeligt med at farve så der sikkert ikke ville være en kat der gøede over det idag.
Be alert. The wold needs more lerts.

http://verszou.blogspot.com/
Henrik Rehr
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Geografisk sted: ny york

Indlæg af Henrik Rehr »

Thomas S skrev:et af de læserbreve, der nåede at komme i, brokkede sig over det ret usandsynlige i, at en halvvietnameser, halv neger var rødhåret
Mange, ræddi mange, asiatiske piger (især i Asien) farver håret. Jeg havde en japansk kunde for nogle år siden, der blev lettere fortørnede over at alle pigerne på mine tegninger havde sort hår!
Nå, jeg tegner videre.
Brugeravatar
Thomas S
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Geografisk sted: Plejehjemmet

Indlæg af Thomas S »

henrik rehr skrev:
Thomas S skrev:et af de læserbreve, der nåede at komme i, brokkede sig over det ret usandsynlige i, at en halvvietnameser, halv neger var rødhåret
Mange, ræddi mange, asiatiske piger (især i Asien) farver håret. Jeg havde en japansk kunde for nogle år siden, der blev lettere fortørnede over at alle pigerne på mine tegninger havde sort hår!
Nu mener jeg, at man så hende som barn - og navnet var hendet jo også givet pga. hårfarven. Jeg tror ret sikkert, at det var meningen, at hun havde naturligt rødt hår. Og det må man sige, ville være ganske usædvanligt.
Brugeravatar
blackno1
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Kontakt:

Indlæg af blackno1 »

Der er ikke noget some en rask lille feber og en weekend i sengen til at bringe en up to date med sin tegneserielæsning:

New X-Men TPB #7 Here Comes Tomorrow
Infinite Crisis HC
NYX Wannabe
Ultimate X-Men TPB #14 Phoenix?
Spike: Asylum #2
Vampirella halloween special 2006 #1
Batman and the mad monk #3
Lady Death Dark Horizons
Lady Death vs. War Angel
Lady Death Annual #1
Angel: Masks
Lady Death: Blacklands #1

Næste uge skulle så gerne ende med at der blev skrevet mere end der blev læst :D

Brugeravatar
Christian Aarestrup
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Christian Aarestrup »

"Kage" i Ole Comolls "Kage og andre historier" - han er en rigtig namse-lamse-tegner :)
CAa

Life is what happens to you while you're hoping for something else
Brugeravatar
Ole Damgaard
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Geografisk sted: Aarhus N

Indlæg af Ole Damgaard »

Thomas S skrev:Lava og Aske - det var dem.
Er det ikke dem fra Bamses Billedbog?
Brugeravatar
Gaston
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2

Indlæg af Gaston »

Læst: 1001 nights of Snowfall (tpb)... Endelig noget nyt fra Fables serien (selvom det ikke er en direkte fortsættelse af hovedserien). Her får man nogle af fablernes historier fortalt af Snow White, som holdes fanget af en arabisk konge/prins (kan ikke lige huske det), og det er de klassiske eventyr fortalt med et twist. Kan anbefales på det VARMESTE! Super fortalt og lækre illustrationer.
Brugeravatar
blackno1
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Kontakt:

Indlæg af blackno1 »

Gaston skrev:Kan anbefales på det VARMESTE! Super fortalt og lækre illustrationer.
Du har jo talt længe og varmt for dem, så man begynder jo at blive nysgerrig :D

Brugeravatar
Gaston
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2

Indlæg af Gaston »

blackno1 skrev:
Gaston skrev:Kan anbefales på det VARMESTE! Super fortalt og lækre illustrationer.
DO IT! :wink: Jeg blev ihvertfald så positivt overrasket, da jeg i sin tid købte den første, at jeg strøg ned den næste dag og købte de to næste og dagen efter de to næste osv, indtil jeg havde dem alle! Så du ska´ nok sætte nogle penge til side (jeg er overbevist om at det vil gå på samme måde for de fleste der begynder på serien :) ). Men du må lige gi lyd fra dig hvis du får læst nogle og skrive hvad du syn´s
Brugeravatar
blackno1
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Kontakt:

Indlæg af blackno1 »

Gaston skrev:
blackno1 skrev:
DO IT! :wink: Jeg blev ihvertfald så positivt overrasket, da jeg i sin tid købte den første, at jeg strøg ned den næste dag og købte de to næste og dagen efter de to næste osv, indtil jeg havde dem alle! Så du ska´ nok sætte nogle penge til side (jeg er overbevist om at det vil gå på samme måde for de fleste der begynder på serien :) ). Men du må lige gi lyd fra dig hvis du får læst nogle og skrive hvad du syn´s
Endnu en afhængighedsskabende tegneserier - lige hvad jeg har brug for :roll:

Nej jeg synes faktisk at udgangspunktet lyder ret sjovt, jeg elsker eventyr og myter... går ud fra at jeg ligesom Neil Gaiman engang er blevet "bitten by a radioactive myth" :D

Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Indlæg af Antaeus »

Har fået læst lidt Tintin i denne uge:

*Enhjørningens Hemmelighed
*Rackham Den Rødes Skat (halvt fædig)

Der er nu engang en god historie - holder især af førstnævnte.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
Gaston
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2

Indlæg af Gaston »

blackno1 skrev:
Gaston skrev:
blackno1 skrev: Du har jo talt længe og varmt for dem, så man begynder jo at blive nysgerrig :D
Endnu en afhængighedsskabende tegneserier - lige hvad jeg har brug for :roll:

Nej jeg synes faktisk at udgangspunktet lyder ret sjovt, jeg elsker eventyr og myter... går ud fra at jeg ligesom Neil Gaiman engang er blevet "bitten by a radioactive myth" :D
Så overrasker det mig da at du ikke har fået læst Fables??
mags
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Geografisk sted: Oslo

Indlæg af mags »

Will Eisner - Contract with God-trilogy. Jeg må si at Eisner fremdeles fascinerer - både storyene (jevnt over) og tegningene er fantastisk gode.
Brugeravatar
blackno1
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Kontakt:

Indlæg af blackno1 »

Gaston skrev:Så overrasker det mig da at du ikke har fået læst Fables??
Den har sneget sig ind under radaren... jeg havde godt set navnet et par gange i Previews men ikke fået læst omtalen, så det var først da jeg fik læst din omtale at det gik op for mig hvad det var.

Men jeg har de mest bizarre huller i min dannelse, ind imellem er der også film jeg ikke har set som helt får folk til at tabe underkæben af forbavselse :D

Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Indlæg af Antaeus »

mags skrev:Will Eisner - Contract with God-trilogy. Jeg må si at Eisner fremdeles fascinerer - både storyene (jevnt over) og tegningene er fantastisk gode.
Sjovt, jeg har flere gange forsøgt mig med Spirit og keder mig altid ihjel så det stopper altid før jeg når midtvejs ind i albumet.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Besvar