Har læst en ordenlig bunke Amerikanere- Tpb´ere her på det sidste so here goes:
Tom Strong 1-2: Ikke det bedste Moore har begået synes jeg, men det er stadig Moore og han kan ikke lave noget der er dårligt! 4/6. Usagi Yojimbo 1-2: startede lidt svagt men er begyndte at fænge henad vejen: 4/6. Lucifer: Havde meget store forventninger til den og måske endda FOR store, for den kunne jeg ikke lide: 2/6. Walking dead 5: Kirkman fortsætter bare derud af! En af de mest underholdene serier der udkommer for tiden! 6/6. Battle pope 1: lidt for wacky, men ok underholdning til drengerøven: 3/6. Invincible 1-2 (de store "luksus" udgaver): endnu en super serie! Det er godt nok den klassiske "spiderman" historie om en dreng der pludselig får superkræfter og de problemer/glæder der følger med kræfterne (selvfølgelig med en masse twists og anderledes tilgang), men har aldrig set det fortalt bedre.. 6/6. The Goon 1-3: Også lidt wacky (fedt ord!) men bedre end Pope. 4/6. Savage Dragon 1-3: ikke ret meget at sige her, historierne er meget lige til og nok det der kan betegnes som en typisk superhelte historie. Men var da underholdt. 3/6. Gotham central 1-2: historier der handler om politiet i gotham og hvordan det er at stå i Flagermus Mandens skygge. Eminent! 5/6. Transmetropolitan 1: Tror man skal læse flere bind af denne serie for at få noget ud af den. Den er meget anderledes (på den gode måde), men da jeg nok var lidt for hurtigt igennem den vil jeg undlade karakter. Avengers disambled: der foregår alt for meget tju-bang indtil man for forklaret noget som helst, og jeg var tæt på at falde af et par gange, men kæmpede mig igennem og synes det var en fin afslutning. 3,5-4/6. Ex Machina 1-3: Super serie om verdens første super helt som opgiver karrireren for at blive politiker! Fed idé og vel fortalt! 5/6. Y the last man 1-7: alle mænd (både mennesker og dyr) på jorden er udryddet pga en mystisk virus (?), undtagen en ung knøs og hans abe... Spændende idé og meget veludført! 5/6. Fables 1-7: Endnu en af mine yndlings serier for tiden. Har vidst skrevet en del om den i forum i forvejen

6/6. House of M: endnu et af de her "alternativ- univers-historier", men en af de bedre af slagsen.. Eller den starter ihvertfald fint men daler lidt mod slutningen syns jeg og er lidt for hurtigt færdig. Men ok der er stadig en del fra House of M verdenen jeg endnu ikke har læst. Men som enkeltstående album... 3/6. Ultimate Spiderman 1-2: den klassiske historie genfortalt (igen igen) men det her er faktisk en af de mere vellykkede.. 3,5-4/6.