Forudbestilling på DET RØVFØDTE GOLEM: BOGUDGAVEN

Brugeravatar
Thomas Schrøder
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3

Øl og signeringer

Indlæg af Thomas Schrøder »

Hvis d'herrer Becher og D-Cay vil tage hele turen ovre fra det mørkeste Afrika ... undskyld Jylland, så stiller jeg da helt klart op til noget øldrikning i vores dejlige hovedstad :P Bare sig tid og sted og jeg vil fluks være der! :P
Brugeravatar
Thomas S
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Geografisk sted: Plejehjemmet

Re: DRG: En bog bliver til

Indlæg af Thomas S »

D-Cay skrev: (og muligvis Hr. S.)
Jojo, jeg skal nok give mit bidrag til missionens fuldførelse, til trods for at jeg har hørt, at du igår undersøgte visse skumle steder nær Århus Harbour med det formål at tæve mig - heldigvis/uheldigvis missede du mig med nogle minutter og gik dermed glip af både slagsmålet OG at jeg gav kaffe med valgfrit præsidentkandidatsmotiv. Jeg regner med herr Becher giver mig nærmere instrukser om mine ordrer morgens. Synchronize watches...
Brugeravatar
Dan R. Knudsen
Administrator
Administrator
Geografisk sted: 8270 Højbjerg
Kontakt:

Indlæg af Dan R. Knudsen »

Thomas S skrev:
D-Cay skrev: (og muligvis Hr. S.)
Jojo, jeg skal nok give mit bidrag til missionens fuldførelse, til trods for at jeg har hørt, at du igår undersøgte visse skumle steder nær Århus Harbour med det formål at tæve mig - heldigvis/uheldigvis missede du mig med nogle minutter og gik dermed glip af både slagsmålet OG at jeg gav kaffe med valgfrit præsidentkandidatsmotiv. Jeg regner med herr Becher giver mig nærmere instrukser om mine ordrer morgens. Synchronize watches...
De vil modtage Deres instrukser i en skraldespande på hjørnet af Edvin Rarhsvej og ringgaden, når den store viser står på Snart og den lille viser står på Det haster. En høj mørk mand vil fortælle Dem at De snart vil komme ud på en længere rejse hvor De muligvis vil komme til at folde en djævelsk masse kopier...

Stand by for futher procedures...
Dan R. Knudsen
http://www.danrknudsen.dk

Tags: Aarhus, Højbjerg, tegner, illustrator, tegneserier, speeddrawing, speed drawing, tegnede film, film med hånd der tegner
Henrik Rehr
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Geografisk sted: ny york

Ka ikke!

Indlæg af Henrik Rehr »

Beklager at jeg ikke kan komme til signeringen, men Bertel Haarder mener at min kvota for Danmarksbesøg p.t. er opbrugt!
Nå, jeg tegner videre.
Brugeravatar
Thomas S
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6

Indlæg af Thomas S »

D-Cay skrev: De vil modtage Deres instrukser i en skraldespande på hjørnet af Edvin Rarhsvej og ringgaden, når den store viser står på Snart og den lille viser står på Det haster.
Edwin Rahrsvej går da kun ned til Ringvejen. Eller er det mig, der endnu engang ikke kan den grundlæggende århusianske geografi - til trods for der endda er talle om my own 'hood?
Henrik Rehr
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5

skæbne?

Indlæg af Henrik Rehr »

Jeg iagttager i øvrigt at D-Cays email adrsse begynder med "drk". Han hedder som bekendt Dan til fornavn og Knudsen til efternavn, men hvad står "r"et for? Rudolf? Rigormortis? Risteslambert? Richard? Eller..........Røvfødt!
Er det kun i mit sind tanker om predestination og sågar skæbne, indfinder sig?
Nå, jeg tegner videre.
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Øl og signeringer

Indlæg af Frank Madsen »

Thomas Schrøder skrev:Hvis d'herrer Becher og D-Cay vil tage hele turen ovre fra det mørkeste Afrika ... undskyld Jylland, så stiller jeg da helt klart op til noget øldrikning i vores dejlige hovedstad :P Bare sig tid og sted og jeg vil fluks være der! :P
Jeg ofrer mig også gerne for den gode sag! Jeg har ganske vist ikke bidraget til DRG, men øl kan jeg altid drikke.
henrik rehr skrev:Jeg iagttager i øvrigt at D-Cays email adrsse begynder med "drk". Han hedder som bekendt Dan til fornavn og Knudsen til efternavn, men hvad står "r"et for?
R'et står for "R" i Dan R. Knudsen. Lissom i "Roger Moore er James Bond" eller "Det ER jul!"

Eller også står "drk" for "dørk", jfr. det aktuelle sømandstema. Ø er som bekendt ikke tilladt i e-mailadresser, derfor er det fjernet. Eller p.t. udlånt til albummet "Faraos Cigarer Ø".
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Brugeravatar
Thomas S
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6

Indlæg af Thomas S »

Frank Madsen skrev: R'et står for "R" i Dan R. Knudsen. Lissom i "Roger Moore er James Bond" eller "Det ER jul!"
Eller den hvor Homer J. Simpson skal finde ud af, hvad J. (jay) hans navn egentlig står for. Det står for Jay. Haha.
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Indlæg af Frank Madsen »

Thomas S skrev:Eller den hvor Homer J. Simpson skal finde ud af, hvad J. (jay) hans navn egentlig står for. Det står for Jay. Haha.
Jeg har altid haft på fornemmelsen, at jeg burde ærgre mig over ikke at kunne se Simpsons på TV. Nu VED jeg, at jeg burde.
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Henrik Rehr
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5

Indlæg af Henrik Rehr »

Frank Madsen skrev:R'et står for "R" i Dan R. Knudsen. Lissom i "Roger Moore er James Bond" eller "Det ER jul!"
Betyder det at hvis D-Cay emigrerer til England bliver han nødt til at ta' navneforandring til Dan B. Knudsen (udtales på engelsk, altså, hvordan man så end udtaler Knudsen på engelsk)
Nå, jeg tegner videre.
Henrik Rehr
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5

Indlæg af Henrik Rehr »

Frank Madsen skrev:
Thomas S skrev:Eller den hvor Homer J. Simpson skal finde ud af, hvad J. (jay) hans navn egentlig står for. Det står for Jay. Haha.
Jeg har altid haft på fornemmelsen, at jeg burde ærgre mig over ikke at kunne se Simpsons på TV. Nu VED jeg, at jeg burde.
Simpsons plejede at være sjov. En af mine favoritter var da Homer måtte gemmes af vejen af FBI og rendte rundt med en "Witness Protection Program" t-shirt.
Nå, jeg tegner videre.
Brugeravatar
Peter Becher Damkjær
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Geografisk sted: Svendborg

Indlæg af Peter Becher Damkjær »

henrik rehr skrev:
Frank Madsen skrev:R'et står for "R" i Dan R. Knudsen. Lissom i "Roger Moore er James Bond" eller "Det ER jul!"
Betyder det at hvis D-Cay emigrerer til England bliver han nødt til at ta' navneforandring til Dan B. Knudsen (udtales på engelsk, altså, hvordan man så end udtaler Knudsen på engelsk)
Er "Dan Bee" ikke et allerede registreret varemærke for en særlig fin engelsk honning?

Og så lige ang. denne her:
Frank Madsen skrev:Jeg ofrer mig også gerne for den gode sag! Jeg har ganske vist ikke bidraget til DRG, men øl kan jeg altid drikke.
Jeg har udfra tidligere Madsenske posteringer forstået, at mine københavnsbesøg ofte - for ikke at sige altid - indebærer øldrikning på Hr. Madsens regning. Skal ovenstående linier tolkes således, at Frank "Spendérbuks" Madsen vil købe Golemvægringsaflad via ølkøb.
I så fald: Kom i faders barm, du ere ganske tilgivet kleine Frank.

Peter

ps. Eller var Kleine Frank blot det navn, skolegårdens vilde knægte gav bagerens fede søn?
There's always one who drinks too much but far more drink too little.
Brugeravatar
Dan R. Knudsen
Administrator
Administrator
Geografisk sted: 8270 Højbjerg
Kontakt:

Indlæg af Dan R. Knudsen »

Edwin Rahrsvej varer lige til påske, Hvem er Kundsen? Dan R. Knudsen! Hvem redder Knudsen? Dan Ræder Knudsen! (I skal få historien når vi ses til øller)...men er der andre der kan prale af et våbenskjold?

Å resten i håret...(og dem der ikke har på hovdet må tage andre kropsdele i brug...)
Dan R. Knudsen
http://www.danrknudsen.dk

Tags: Aarhus, Højbjerg, tegner, illustrator, tegneserier, speeddrawing, speed drawing, tegnede film, film med hånd der tegner
Henrik Rehr
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5

Indlæg af Henrik Rehr »

Peter Becher skrev: ps. Eller var Kleine Frank blot det navn, skolegårdens vilde knægte gav bagerens fede søn?
Jo, men efter gymnastiktimen gik han altid under navnet "Borgmesterstangen" et par frikvarterer.
Nå, jeg tegner videre.
Brugeravatar
Peter Becher Damkjær
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Geografisk sted: Svendborg

Indlæg af Peter Becher Damkjær »

Dan og Thomas S!
Vi mødes på Dans "arbejde" kl 21 tonight.
Jæ har lidt øller med.

Peter
There's always one who drinks too much but far more drink too little.
Besvar