Jojo, jeg skal nok give mit bidrag til missionens fuldførelse, til trods for at jeg har hørt, at du igår undersøgte visse skumle steder nær Århus Harbour med det formål at tæve mig - heldigvis/uheldigvis missede du mig med nogle minutter og gik dermed glip af både slagsmålet OG at jeg gav kaffe med valgfrit præsidentkandidatsmotiv. Jeg regner med herr Becher giver mig nærmere instrukser om mine ordrer morgens. Synchronize watches...D-Cay skrev: (og muligvis Hr. S.)
De vil modtage Deres instrukser i en skraldespande på hjørnet af Edvin Rarhsvej og ringgaden, når den store viser står på Snart og den lille viser står på Det haster. En høj mørk mand vil fortælle Dem at De snart vil komme ud på en længere rejse hvor De muligvis vil komme til at folde en djævelsk masse kopier...Thomas S skrev:Jojo, jeg skal nok give mit bidrag til missionens fuldførelse, til trods for at jeg har hørt, at du igår undersøgte visse skumle steder nær Århus Harbour med det formål at tæve mig - heldigvis/uheldigvis missede du mig med nogle minutter og gik dermed glip af både slagsmålet OG at jeg gav kaffe med valgfrit præsidentkandidatsmotiv. Jeg regner med herr Becher giver mig nærmere instrukser om mine ordrer morgens. Synchronize watches...D-Cay skrev: (og muligvis Hr. S.)
Edwin Rahrsvej går da kun ned til Ringvejen. Eller er det mig, der endnu engang ikke kan den grundlæggende århusianske geografi - til trods for der endda er talle om my own 'hood?D-Cay skrev: De vil modtage Deres instrukser i en skraldespande på hjørnet af Edvin Rarhsvej og ringgaden, når den store viser står på Snart og den lille viser står på Det haster.
Jeg ofrer mig også gerne for den gode sag! Jeg har ganske vist ikke bidraget til DRG, men øl kan jeg altid drikke.Thomas Schrøder skrev:Hvis d'herrer Becher og D-Cay vil tage hele turen ovre fra det mørkeste Afrika ... undskyld Jylland, så stiller jeg da helt klart op til noget øldrikning i vores dejlige hovedstadBare sig tid og sted og jeg vil fluks være der!
R'et står for "R" i Dan R. Knudsen. Lissom i "Roger Moore er James Bond" eller "Det ER jul!"henrik rehr skrev:Jeg iagttager i øvrigt at D-Cays email adrsse begynder med "drk". Han hedder som bekendt Dan til fornavn og Knudsen til efternavn, men hvad står "r"et for?
Eller den hvor Homer J. Simpson skal finde ud af, hvad J. (jay) hans navn egentlig står for. Det står for Jay. Haha.Frank Madsen skrev: R'et står for "R" i Dan R. Knudsen. Lissom i "Roger Moore er James Bond" eller "Det ER jul!"
Jeg har altid haft på fornemmelsen, at jeg burde ærgre mig over ikke at kunne se Simpsons på TV. Nu VED jeg, at jeg burde.Thomas S skrev:Eller den hvor Homer J. Simpson skal finde ud af, hvad J. (jay) hans navn egentlig står for. Det står for Jay. Haha.
Betyder det at hvis D-Cay emigrerer til England bliver han nødt til at ta' navneforandring til Dan B. Knudsen (udtales på engelsk, altså, hvordan man så end udtaler Knudsen på engelsk)Frank Madsen skrev:R'et står for "R" i Dan R. Knudsen. Lissom i "Roger Moore er James Bond" eller "Det ER jul!"
Simpsons plejede at være sjov. En af mine favoritter var da Homer måtte gemmes af vejen af FBI og rendte rundt med en "Witness Protection Program" t-shirt.Frank Madsen skrev:Jeg har altid haft på fornemmelsen, at jeg burde ærgre mig over ikke at kunne se Simpsons på TV. Nu VED jeg, at jeg burde.Thomas S skrev:Eller den hvor Homer J. Simpson skal finde ud af, hvad J. (jay) hans navn egentlig står for. Det står for Jay. Haha.
Er "Dan Bee" ikke et allerede registreret varemærke for en særlig fin engelsk honning?henrik rehr skrev:Betyder det at hvis D-Cay emigrerer til England bliver han nødt til at ta' navneforandring til Dan B. Knudsen (udtales på engelsk, altså, hvordan man så end udtaler Knudsen på engelsk)Frank Madsen skrev:R'et står for "R" i Dan R. Knudsen. Lissom i "Roger Moore er James Bond" eller "Det ER jul!"
Jeg har udfra tidligere Madsenske posteringer forstået, at mine københavnsbesøg ofte - for ikke at sige altid - indebærer øldrikning på Hr. Madsens regning. Skal ovenstående linier tolkes således, at Frank "Spendérbuks" Madsen vil købe Golemvægringsaflad via ølkøb.Frank Madsen skrev:Jeg ofrer mig også gerne for den gode sag! Jeg har ganske vist ikke bidraget til DRG, men øl kan jeg altid drikke.
Jo, men efter gymnastiktimen gik han altid under navnet "Borgmesterstangen" et par frikvarterer.Peter Becher skrev: ps. Eller var Kleine Frank blot det navn, skolegårdens vilde knægte gav bagerens fede søn?