Fede Mina ved noget!

Debat om tegneseriefestivaler, tips om byttemarkeder, udsalg og gode tegneserietilbud mm.
Besvar
Brugeravatar
Peter Becher Damkjær
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Geografisk sted: Svendborg

Fede Mina ved noget!

Indlæg af Peter Becher Damkjær »

Jeg kom forleden GANSKE UFORVARENDE til at kaste et blik i et eksemplar af livsstils- og hæklemagasinet "Femina", hvor der saft'susme var en artikel/interview med Sussi Bech. Se det er jo i sig selv spas nok, men de havde samtidig scoret et MEGA-SCOOP, nemlig at der sidste weekend i april vil blive afholdt tegeseriemesse i Kedelhallen!!!!
Og så er det jo, at jeg bliver nødt til at spørge: Var vi i Nørd Nyt/Breacherbros-standen virkelig SÅ forfærdelige, at alle har besluttet sig for at holde dette arrangement hemmeligt for os, for at undgå, vi tropper op.

ELLER:

Har journalisten fået et årstal eller to i gale hals?

Det sidste kan jeg lære at leve med, men hvis det er det første, der er tilfældet....OY VEY!!!
There's always one who drinks too much but far more drink too little.
Brugeravatar
Frank Bruun Madsen
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Fede Mina ved noget!

Indlæg af Frank Bruun Madsen »

Den artikel har vist ligget på hylden i et stykke tid. Sussi havde helt glemt det. Hvilket nummer af Femina var det?
Brugeravatar
Peter Becher Damkjær
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Geografisk sted: Svendborg

Indlæg af Peter Becher Damkjær »

Frank Bruun Madsen skrev:Den artikel har vist ligget på hylden i et stykke tid. Sussi havde helt glemt det. Hvilket nummer af Femina var det?
Nummer...øh....det, der udkom i sidste uge.
Tjek mit store Femina-index, der gerne skulle udkomme en gang i løbet af efteråret, hvis du vil være HELT sikker.
There's always one who drinks too much but far more drink too little.
Henrik Rehr
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Geografisk sted: ny york

Indlæg af Henrik Rehr »

Peter Becher skrev:Tjek mit store Femina-index, der gerne skulle udkomme en gang i løbet af efteråret, hvis du vil være HELT sikker.
Du siger bare til hvis du er på udkig efter en billedredaktør. Femina giver Hendes Verden og Familiejournalen SÅ meget baghjul!
Nå, jeg tegner videre.
Besvar