Når Braecher Bros går i aktion er der no limits....henrik rehr skrev:Fedt banner, drenge!!!![]()
![]()
![]()
Dyrt i fartbøder
Men et godt grin kan jo ikke købes for penge...
Når Braecher Bros går i aktion er der no limits....henrik rehr skrev:Fedt banner, drenge!!!![]()
![]()
![]()
Det tør siges: 82 Kb! Nå, men det er jo kun en dråbe i vandet m.h.t. hvad det i øvrigt koster i båndbredde at hente en side af Seriejournalen ned.D-Cay skrev:Når Braecher Bros går i aktion er der no limits....henrik rehr skrev:Fedt banner, drenge!!!![]()
![]()
![]()
Hey - man kan jo ikke lave spillefilm uden at det har bare LIDT omkostninger...og som du selv siger - et sandkorn i sahara...Frank B. Madsen skrev:Det tør siges: 82 Kb! Nå, men det er jo kun en dråbe i vandet m.h.t. hvad det i øvrigt koster i båndbredde at hente en side af Seriejournalen ned.D-Cay skrev:Når Braecher Bros går i aktion er der no limits....henrik rehr skrev:Fedt banner, drenge!!!![]()
![]()
![]()
Jeg kan kun tilslutte mig Henriks ord. Fedt banner, drenge!!!henrik rehr skrev:Fedt banner, drenge!!!![]()
![]()
![]()
Desværre har Henrik måtte melde afbud, da han i dagene omkring udgivelsen har gjort uopsættelige aftaler med en række af Amerikas førende lyd- og fjernhealere for een gang for alle at få bugt med en kedelig tennisalbue, der har drillet ham siden jul.Horneman skrev:Jeg kan kun tilstutte mig horden som synes at banneret er skideflot. Jeg skal gøre hvad der står i min magt for at være rigtig trængende til jeres fernisering! Jeg læser i indbydelsen at "Alle de forfattere og tegnere, der bidrog til historien i Det Røvfødte Golem, vil være til stede". Fedt at Henrik kommer helt fra NY for at være med.
Vi ses...
Lars Horneman
Horneman skrev:Fedt at Henrik kommer helt fra NY for at være med.
Som Peter skrev: Go for it!Horneman skrev:I efterlyser underholdning til ferniseringen. Jeg har jo i mange år forgæves ledt efter et sted hvor jeg kunne optræde med mit lavement-show, jeg tænkte om vi måske kunne få det klemt ind i det stramme program for festlighedern? Der bliver nok brug for en hel del frivillige…
Horneman
..og gulvspand og moppe...Thomas Schrøder skrev:Som Peter skrev: Go for it!Horneman skrev:I efterlyser underholdning til ferniseringen. Jeg har jo i mange år forgæves ledt efter et sted hvor jeg kunne optræde med mit lavement-show, jeg tænkte om vi måske kunne få det klemt ind i det stramme program for festlighedern? Der bliver nok brug for en hel del frivillige…
Horneman
Mit spørgsmål er bare, om man selv skal medbringe gummihandsker?
Husk gummistøvler og body-armor! Det var faktisk Hornys lavement-show, der inspirerede navnet til den tegnestue, hvor han sidder.Horneman skrev:I efterlyser underholdning til ferniseringen. Jeg har jo i mange år forgæves ledt efter et sted hvor jeg kunne optræde med mit lavement-show, jeg tænkte om vi måske kunne få det klemt ind i det stramme program for festlighedern? Der bliver nok brug for en hel del frivillige…
Horneman
Det skal posten da ikke ustraffet gå rundt og tro. Jeg ville klage til Århus Postgård.D-Cay skrev:posten der PÅSTÅR at det er Henrik.
Thomas S skrev:Det skal posten da ikke ustraffet gå rundt og tro. Jeg ville klage til Århus Postgård.D-Cay skrev:posten der PÅSTÅR at det er Henrik.
Hvem af jer spiller så trompet og hvem spiller sax?D-Cay skrev:Når Braecher Bros går i aktion er der no limits..