Forudbestilling på DET RØVFØDTE GOLEM: BOGUDGAVEN

Brugeravatar
Ole Damgaard
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Geografisk sted: Aarhus N

Re: Braecher vs. Brecker

Indlæg af Ole Damgaard »

Spøg til side: Kan man købe et signeret eksemplar, selvom man ikke kommer til the golem experience? Jeg har andet for den dag, og desuden er der temmelig langt...
Jeg har selvfølgelig for længst downloadet en kopi af lortejulekalenderen, men det kunne da være fedt at have den fine trykte udgave...
Brugeravatar
Peter Becher Damkjær
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Geografisk sted: Svendborg

Indlæg af Peter Becher Damkjær »

Supermule skrev:
D-Cay skrev:Når Braecher Bros går i aktion er der no limits..
Hvem af jer spiller så trompet og hvem spiller sax? :)
Jeg er ikke med, men jeg er dog ret sikker på, der ét eller andet sted i din post ligger en svær fornærmelse. Så kom forbi Sørens Værtshus på fredag, og få en omgang læsterlige klø.

Peter (på sax)
There's always one who drinks too much but far more drink too little.
Brugeravatar
Peter Becher Damkjær
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5

Supermule skrev:Spøg til side: Kan man købe et signeret eksemplar, selvom man ikke kommer til the golem experience? Jeg har andet for den dag, og desuden er der temmelig langt...
Jamen se'føli' ka' det det. Din bestilling ER noteret.

Peter
Brugeravatar
Ole Damgaard
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4

Indlæg af Ole Damgaard »

Peter Becher skrev:
Supermule skrev:
D-Cay skrev:Når Braecher Bros går i aktion er der no limits..
Hvem af jer spiller så trompet og hvem spiller sax? :)
Jeg er ikke med, men jeg er dog ret sikker på, der ét eller andet sted i din post ligger en svær fornærmelse. Så kom forbi Sørens Værtshus på fredag, og få en omgang læsterlige klø.

Peter (på sax)
Mig? Fornærmelse? Jeg hentydede bare til de rigtige Brecker brothers.

trut!

Ole.
Brugeravatar
Dan R. Knudsen
Administrator
Administrator
Geografisk sted: 8270 Højbjerg
Kontakt:

Knæk og Breck

Indlæg af Dan R. Knudsen »

Nu kan Hr Becher jo hurtigt komme til at lyde unaturligt agressiv grundet hans højt anlagte testesteronspejl, men jeg tror ikke han er så musikalsk velbevandret som han er velbevandret i stort set al anden form for populærkultur og i og med at Braecher Bros er mit indfald (som har haft en funkbassist i mit brød) må Hr. Becher være undskyldt...

http://www.soulwalking.co.uk/Brecker%20Brothers.html

Billede

I øvrigt er det jo tydeligvis mig til højre...

trut i lige måsen
Dan R. Knudsen
http://www.danrknudsen.dk

Tags: Aarhus, Højbjerg, tegner, illustrator, tegneserier, speeddrawing, speed drawing, tegnede film, film med hånd der tegner
Brugeravatar
Dan R. Knudsen
Administrator
Administrator
Kontakt:

Re: Knæk og Breck

I øvrigt har jeg hørt rygter om et re-release-party i Århus med indlagt bonusoverraskelse...så der bliver nok en mulighed for et frisksigneret eksemplar...mere derom senere (måske?)
Dan R. Knudsen

Tags: Aarhus, Højbjerg, tegner, illustrator, tegneserier, speeddrawing, speed drawing, tegnede film, film med hånd der tegner
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Indlæg af Frank Madsen »

D-Cay skrev:I øvrigt har jeg hørt rygter om et re-release-party i Århus med indlagt bonusoverraskelse...
En penseltusch??
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Brugeravatar
Ole Damgaard
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4

Indlæg af Ole Damgaard »

D-Cay skrev:I øvrigt har jeg hørt rygter om et re-release-party i Århus med indlagt bonusoverraskelse...så der bliver nok en mulighed for et frisksigneret eksemplar...mere derom senere (måske?)
Lyder spændende...
Brugeravatar
Dan R. Knudsen
Administrator
Administrator
Kontakt:

Frank Madsen skrev:
D-Cay skrev:I øvrigt har jeg hørt rygter om et re-release-party i Århus med indlagt bonusoverraskelse...
En penseltusch??

HAHA! Tror du jeg har havde glemt den?!? Det er jo vores lille hemmelighed Hr. Madsen - så den tæller ikke som en overraskelse - desuden regner jeg med at den ER fyret af under The Golem Experience i KbH...

Næ du - det er større, fantastiskere og mere almennyttigt.... sååå trop op og bliv amazed.
Dan R. Knudsen

Brugeravatar
Peter Becher Damkjær
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5

D-Cay skrev:
Frank Madsen skrev:
En penseltusch??

HAHA! Tror du jeg har havde glemt den?!? Det er jo vores lille hemmelighed Hr. Madsen - så den tæller ikke som en overraskelse - desuden regner jeg med at den ER fyret af under The Golem Experience i KbH...
hehehehe...HAHAHAAHAAAHAA...BWUAHAHAHAHAHAAAA...æh, hva'?
krags
Geografisk sted: Sønderborg

Sender I ud af huset?

Indlæg af krags »

Jeg er nødt til at være helt sikker på, om denne bogudgivelse ligeledes kan sendes helt til Sønderborg. Signeret!

KBH ligger desværre lidt for langt ude, i forhold til Europas navle :roll:

Min mail er: jomfrusti@mail.dk

Krags
Brugeravatar
Bonney
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Geografisk sted: Mørke
Kontakt:

Re: Sender I ud af huset?

Indlæg af Bonney »

Nu har jeg jo for længst bestilt et eksemplar, men synes at kunne læse mellem linierne at man alligevel selv skal møde op med dinero!?

Kan dog ikke lige sådan smutte til belgisk Kongo, men holdes der evt. det senere re-release party i Jyllands hovedstad (Århus), så er jeg klar. Aflyses et sådant party afhenter jeg dog gerne 1 stk. eksemplar hos hr. Becher, hvis det er muligt?? (Min Skoda er en camoufleret K.I.T. og den kan sagtens huske vejen fra sidst jeg kiggede forbi).

Er forsiden virkelig en B&B-agtig forside som det fremgår af banneret her på SJ?? Det vil virkelig være STOR fryd at fremvise et sådant blasfemisk B&B eksemplar til brormand (som er hardcore B&B samler)
Brugeravatar
Dan R. Knudsen
Administrator
Administrator
Kontakt:

Re: Sender I ud af huset?

Bonney skrev:Nu har jeg jo for længst bestilt et eksemplar, men synes at kunne læse mellem linierne at man alligevel selv skal møde op med dinero!?

Kan dog ikke lige sådan smutte til belgisk Kongo, men holdes der evt. det senere re-release party i Jyllands hovedstad (Århus), så er jeg klar. Aflyses et sådant party afhenter jeg dog gerne 1 stk. eksemplar hos hr. Becher, hvis det er muligt?? (Min Skoda er en camoufleret K.I.T. og den kan sagtens huske vejen fra sidst jeg kiggede forbi).

Er forsiden virkelig en B&B-agtig forside som det fremgår af banneret her på SJ?? Det vil virkelig være STOR fryd at fremvise et sådant blasfemisk B&B eksemplar til brormand (som er hardcore B&B samler)
Du er naturligvis skrevet op til et eksemplar - signeringen kommer bare til at finde sted i Kbh da det er lettest at samle folk der...vi får signeret og sendt et eksemplar til dig. Og vi satser på et re-releaseparty i Århus inden Hr. Becher går i selvvalgt Ærøsk eksil...derom senre mere hvis det ellers bliver til noget..

Og YES - forsiden er som den du ser (medmindre der bliver nedlagt fogedforbud inden fredag...)
Dan R. Knudsen

Brugeravatar
Dan R. Knudsen
Administrator
Administrator
Kontakt:

Frank Madsen skrev:
En penseltusch??
Jeg faldt lige over dette gamle løfte - anse det for så godt som indfriet

D-Cay skrev:Penseltusch kommer når vi ses til Golemâ„¢træf 2005
Dan R. Knudsen

Besvar