Peter Bagge: Apocalypse Nerd

Henrik Rehr
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Geografisk sted: ny york

Re: Det bedste fra Previews kataloget august '07

Indlæg af Henrik Rehr »

GoogaMooga skrev:
Je kan ikke huske det præcist, men det er enten to eller tre måneder, minus selvfølgelig forsinkede titler og titler, der aldrig udkommer.
To til toogenhalv maaned, alt efter tryk og transport.

Hvad laver Thorjulius i oevrigt i Toronto? Jeg sidder lige nu hos svigermekanikken i Etobicoke efter en ferie ved Lake Muskoka, og kommer forbi T'ronto cirkus en gang om aaret.
Nå, jeg tegner videre.
Brugeravatar
Thorjulius
Geografisk sted: Toronto, Canada
Kontakt:

Indlæg af Thorjulius »

Hej Henrik, Det er da skaegt. Jeg har selv lige vaeret i Algonqiun park og ro i kano denne weekend (grunden til at det tog mig saa lang tid at svare), og snuppede en Weber burger paa vejen hjem, - har du proevet dem? Var selv en weekend i Muskoka ved soeen for to maaneder siden, det var skoent.

Jeg arbejder paa det danske generalkonsulat i Toronto for tiden, og har vaeret her 8 maaneder nu. Er meget glad for Toronto, men regner kun med at blive aaret ud, da jeg har nogle studier der nok skal afsluttes derhjemme. Vi faar se... Har du selv base i det canadiske?

Hvis du er Toronto i loebet af aaret, saa kast da en besked. Har du vaeret i The Beguiling paa Markham street? En vidunderlig tegneseriebutik.
Popkulthor - Nørderier om Tegneserier, Tegnefilm, Manga, Anime, Asian Cinema osv...
Henrik Rehr
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Geografisk sted: ny york

Indlæg af Henrik Rehr »

Min uforbeholdne mening om Webers er at det er en okay burger, men altså ikke til at springe ud af vinduet og drikke sig fuld over (jeg vil hellere ha' en Harvey til enhver tid).
Jeg boede et par år på Spadina Avenue (lige syd for Bloor, bygningen mellem posthuset og the Beer Store, meeeeget belejligt.) midt i halvfemserne, og var tit forbi The Beguiling. Dengang lå det danske konsulat henne i nærheden af Bay, ved ikke om det stadig gør det.
Ellers blev jeg gift i Toronto (Old Mill) og har generelt et fint forhold til byen, også selvom hele svigermekanikken bor der :wink: Nogle gange overvejer vi at flytte tilbage, det er sgu så dejligt civiliseret i Canada, og vi har fået et par unger i mellemtiden. Hvis ikke det var for de satans kolde vintre! Californien virker mere tiltrækkende på den konto. Nå, who knows og det må tiden vise og alt det der.
Tror ikke jeg kommer forbi T'ronto før allertidligst til næste sommer, men hvis det sker, kan vi da se om det ikke ku' la' sig gi' sig at mødes over et par Upper Canada Lagers eller syv. Go, Jays, go!
Nå, jeg tegner videre.
Brugeravatar
Peter Becher Damkjær
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Geografisk sted: Svendborg

Indlæg af Peter Becher Damkjær »

Og så blev Apocalypse Nerd sgu' rundet af. For de, der har fulgt med i serien, byder de to sidste numre på en ret så overraskende drejning i Perrys måde at girbe tingene an på. Manden bliver i SANDHED en overlever.

Hele serien anbefales på det varmeste.
There's always one who drinks too much but far more drink too little.
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Indlæg af Frank Madsen »

Peter Becher skrev:Og så blev Apocalypse Nerd sgu' rundet af. For de, der har fulgt med i serien, byder de to sidste numre på en ret så overraskende drejning i Perrys måde at girbe tingene an på. Manden bliver i SANDHED en overlever.

Hele serien anbefales på det varmeste.
Det kræver næsten af samlet anmeldelse af hele serien...
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Besvar