Som en service for læserne af Seriejournalets forum er der nu mulighed for at læse side 34-37 af det nyligt udkomne Marianne-album. Marianne er betjent i den lille provinsby Mullebølle, og her er hun blevet sendt ud til nogle skrækkelige husspetakler - på hendes forældres adresse!!
Hvis I har lyst til at læse mere, så spørg efter Marianne - Mareridt i Mullebølle hos jeres lokale boghandler, eller send en mig en mail på serie@inakorneliussen.com. Prisen er beskedne 50 kroner plus porto (13,50)
Det varmer mig at se at selv Berti har lovord til dig, Ina. Jeg brugte ganske vist de samme ord om Donut og Planke, da vi snakkede sammen til Comics06 - så for at det ikke skal lyde som en floskel, sir jeg bare : "Godt gået Ina og Simon - jeg glæder mig til læsningen!"
(:smiley som lægger sin must-read bunke til side og løber ned til bladpusheren;)
@Frank : er der nogen speciel grund til at man ikke selv kan rette i sine indlæg?!
Det er tit at det først at efter man har trykket "submit" at man ser stave-/trykfejl - og direkte nonsens - i sine (mine) tekster.
udgang99 skrev:@Frank : er der nogen speciel grund til at man ikke selv kan rette i sine indlæg?!
Der er den specielle grund, at forummet to gange har oplevet, at et medlem i surhed har slettet alle sine indlæg og dermed ødelagt alle de diskussioner, vedkommende har deltaget i. Derfor blev funktionen fjernet.
Brug vis prøve-funktionen, så kan du nå at fange stavefejl, inden du sender indlægget.
Jeg købte albummet på udgivelsesdagen og slugte det i én mundfuld. Og, wauw, det er bare SÅ godt gået! Jeg grinte højt ud i luften flere gange undervejs, og måtte straks lige læse et par scener højt for min kæreste da hun kom hjem!
Jeg er, kort sagt, imponeret over at både dig og Simon bliver ved med at udvikle jer! Det gælder for jer begge to at Marianne er det bedste i har sat jeres fingeraftryk på indtil videre!
Jeg er glad for at se at Simon har lagt nogen af sine kæpheste og idiosynkratier på hylden (det er fedt at se hvor godt styr han har på en mere eller mindre lige-ud-af-landevejen-fortælling) og er imponeret over hvor solid en historiefortæller du er blevet Ina!
Mine eneste kritik er at slutningen var lige lovigt let at regne ud, men det gjorde den nu ikke mindre tilfredsstillende. Det var mere på sådan det "plot-mæssige" plan.
Jeg håber i bliver ved med at arbejde sammen, og ser frem til næste gang!
Kim Larsens album er kommet i postkassen her til morgen - god fornøjelse med det
Cav, mange tak for rosen. Ved lejlighed vil jeg gerne høre mere om, hvor du grinede, hvad du læste højt og hvad vi kunne have gjort bedre. Selvom jeg godt selv kan se, hvordan jeg er meget bedre til at tegne i slutningen af albummet end jeg er i starten. :)Det er en dejlig ekstragevist ved at bruge så lang tid på en tegneserie.