Marianne - Mareridt i Mullebølle

Publicér dine webcomics i dette forum og lad andre læse med
Ina
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Geografisk sted: Sydhavn

Marianne - Mareridt i Mullebølle

Indlæg af Ina »

Som en service for læserne af Seriejournalets forum er der nu mulighed for at læse side 34-37 af det nyligt udkomne Marianne-album. Marianne er betjent i den lille provinsby Mullebølle, og her er hun blevet sendt ud til nogle skrækkelige husspetakler - på hendes forældres adresse!!

Billede

Billede

Billede

Billede

Hvis I har lyst til at læse mere, så spørg efter Marianne - Mareridt i Mullebølle hos jeres lokale boghandler, eller send en mig en mail på serie@inakorneliussen.com. Prisen er beskedne 50 kroner plus porto (13,50)

Der er flere billeder på: http://www.inakorneliussen.com/marianne

Billede
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Indlæg af Berti Stravonsky »

Sejt - der ER noget Thorfinn over det hele...

Og det er ikke så ringe.
Brugeravatar
Jan Erik Hedberg
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Geografisk sted: Back home in good ol' Hornbaek

Indlæg af Jan Erik Hedberg »

Det varmer mig at se at selv Berti har lovord til dig, Ina. Jeg brugte ganske vist de samme ord om Donut og Planke, da vi snakkede sammen til Comics06 - så for at det ikke skal lyde som en floskel, sir jeg bare : "Godt gået Ina og Simon - jeg glæder mig til læsningen!"

(:smiley som lægger sin must-read bunke til side og løber ned til bladpusheren;)
med venlig hilsen Jan Erik
Brugeravatar
Dan R. Knudsen
Administrator
Administrator
Geografisk sted: 8270 Højbjerg
Kontakt:

Indlæg af Dan R. Knudsen »

Flot at du har fået ført projektet helt igennem til færdigt album. REspeeeeeect.

Men du har glemt et a i marianne i linket....
Dan R. Knudsen
http://www.danrknudsen.dk

Tags: Aarhus, Højbjerg, tegner, illustrator, tegneserier, speeddrawing, speed drawing, tegnede film, film med hånd der tegner
Ina
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1

Indlæg af Ina »

Tak skal I have. Det er dejligt at høre, at der er andre end os selv, der synes, det ser godt ud. :)

(og ja - det var da irriterende med det manglende a, men det er heldigvis til at gætte sig frem til.)
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Indlæg af Frank Madsen »

Ina skrev:(og ja - det var da irriterende med det manglende a, men det er heldigvis til at gætte sig frem til.)
Det er rettet nu.
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Brugeravatar
Kim Larsen
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kim Larsen »

@Frank : er der nogen speciel grund til at man ikke selv kan rette i sine indlæg?!
Det er tit at det først at efter man har trykket "submit" at man ser stave-/trykfejl - og direkte nonsens - i sine (mine) tekster.
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Indlæg af Frank Madsen »

udgang99 skrev:@Frank : er der nogen speciel grund til at man ikke selv kan rette i sine indlæg?!
Der er den specielle grund, at forummet to gange har oplevet, at et medlem i surhed har slettet alle sine indlæg og dermed ødelagt alle de diskussioner, vedkommende har deltaget i. Derfor blev funktionen fjernet.

Brug vis prøve-funktionen, så kan du nå at fange stavefejl, inden du sender indlægget.
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Brugeravatar
Thopman
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Geografisk sted: Herlev

Indlæg af Thopman »

Det ser godt ud Ida. Pøj pøj med albummet.
"I couldn't repair your brakes, so I made your horn louder"
- Unknown

http://www.thopart.dk
Brugeravatar
Thopman
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Geografisk sted: Herlev

Indlæg af Thopman »

Thopman skrev:Det ser godt ud Ida. Pøj pøj med albummet.
Undskyld!...INA!...Dooh! :roll:
"I couldn't repair your brakes, so I made your horn louder"
- Unknown

http://www.thopart.dk
Brugeravatar
Hans Chr. Vang
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Geografisk sted: Nørrebro
Kontakt:

Indlæg af Hans Chr. Vang »

Det er et skægt lille album. Donut og Planke var også underholdende. :)
Hans Christian Vang
Vang Creative
www.vangcreative.dk
Cav
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Geografisk sted: Gammel Kongevej

Indlæg af Cav »

Jeg købte albummet på udgivelsesdagen og slugte det i &eacuten mundfuld. Og, wauw, det er bare SÅ godt gået! Jeg grinte højt ud i luften flere gange undervejs, og måtte straks lige læse et par scener højt for min kæreste da hun kom hjem!

Jeg er, kort sagt, imponeret over at både dig og Simon bliver ved med at udvikle jer! Det gælder for jer begge to at Marianne er det bedste i har sat jeres fingeraftryk på indtil videre!
Jeg er glad for at se at Simon har lagt nogen af sine kæpheste og idiosynkratier på hylden (det er fedt at se hvor godt styr han har på en mere eller mindre lige-ud-af-landevejen-fortælling) og er imponeret over hvor solid en historiefortæller du er blevet Ina!

Mine eneste kritik er at slutningen var lige lovigt let at regne ud, men det gjorde den nu ikke mindre tilfredsstillende. Det var mere på sådan det "plot-mæssige" plan.

Jeg håber i bliver ved med at arbejde sammen, og ser frem til næste gang!
Brugeravatar
Kim Larsen
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kim Larsen »

Bestilt og betalt - nu glæder jeg mig til den dukker op med posten !
Ina
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1

Indlæg af Ina »

Kim Larsens album er kommet i postkassen her til morgen - god fornøjelse med det :)

Cav, mange tak for rosen. Ved lejlighed vil jeg gerne høre mere om, hvor du grinede, hvad du læste højt og hvad vi kunne have gjort bedre. Selvom jeg godt selv kan se, hvordan jeg er meget bedre til at tegne i slutningen af albummet end jeg er i starten. :)Det er en dejlig ekstragevist ved at bruge så lang tid på en tegneserie.
Cav
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Geografisk sted: Gammel Kongevej

Indlæg af Cav »

"Superstrisseren Marianne tjkker for alt hvad der er værd at tjekke ud på gerningsstedet. Dør der er sparket ind. Marks røv! Seddel på vandrør"

Den, blandt mange andre, fik mig til at knække sammen! Den anden joke om Marks røv var også vidunderlig! Yess! :lol:

Dejligt træk at man aldrig får Marks ansigt at se by the way? Hvordan fandt i på det?
Besvar