Ja, selvfølgelig - Barks er den største det har vi jo selv afgjort i en forrygende afstemning herinde - med en top 10 - semifinale - og finale.Frank Madsen skrev:Så det er altså ikke på manusfronten, han sender Barks hjem og vugge.larsbvk skrev:Ja, jeg synes jo nok, at det var ham, men jeg turde ikke begynde at harcelere over det. Men det er faneme et lorte-album. Puha, hvor det stinker!Peter Becher skrev:Det ville jeg satme også gerne se. Jeg' VILD med mandens stil. "Peter O'Pencil" er et skodalbum, men hu-hej det er et forrygende skod!![]()
Cavazzano er bestemt en dygtig tegner, men jeg synes, der er langt mere fantasi og nerve i Barks' tegninger.
Giorgio Cavazzano kommer til komiks
- Antaeus
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø
- Frank Madsen
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Hvilke Disney-serier af Cavazzano er så mandens bedste?Antaeus skrev:Ja, selvfølgelig - Barks er den største det har vi jo selv afgjort i en forrygende afstemning herinde - med en top 10 - semifinale - og finale.Frank Madsen skrev:Cavazzano er bestemt en dygtig tegner, men jeg synes, der er langt mere fantasi og nerve i Barks' tegninger.
- Christian Aarestrup
- Brugerniveau 6
- Geografisk sted: Nordsjælland
Dragonlords er en fin, men også temmelig atypisk udgivelse, så den ville jeg holde uden for mandens "normale" produktion. Som jeg uden at have haft mulighed for at læse noget nær alt af alligevel vil hive Mickey-historierne om "Tågefyrsten", Joakim-historierne om det strandede rumvæsen og især sammes kiwi-eventyr - det er efter min mening en udsøgt fornøjelse, at se JvA udfolde sig i sit rette element, nemlig big business.
CAa
Life is what happens to you while you're hoping for something else
Life is what happens to you while you're hoping for something else
- Christian Aarestrup
- Brugerniveau 6
- Geografisk sted: Nordsjælland