Dansk Donaldist-forening afholder vinter-kongres for vinteren 2007/2008. Datoen er 2.-3. februar 2008 og adressen er Middelfartvej 242, Stegsted, 5200 Odense V.
Seneste tilmeldingsfrist er 25. januar til acs[at]ddfr.dk. Du må gerne komme og se hvad der foregår, hvis du f.eks. overvejer at blive medlem. Men husk tilmelding.
Mødet begynder lørdag klokken 13 med generalforsamling, og derefter vil der foregå ting og sager resten af weekenden. Skrappe donaldistiske quizzer, diskussioner, vistnok nogle auktioner/bytninger af tegneserier og en masse andet.
Vildt, hva'?
Arrangement med Dansk Donaldist-Forening vinter 2008
- Ole Damgaard
- Brugerniveau 4
- Geografisk sted: Aarhus N
- Frank Madsen
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Re: Arrangement med Dansk Donaldist-Forening vinter 2008
Vi ser frem til løbende fotoopdatering weekenden igennem i denne tråd.Ole Damgaard skrev:Dansk Donaldist-forening afholder vinter-kongres for vinteren 2007/2008. Datoen er 2.-3. februar 2008 og adressen er Middelfartvej 242, Stegsted, 5200 Odense V.
Seneste tilmeldingsfrist er 25. januar til acs[at]ddfr.dk. Du må gerne komme og se hvad der foregår, hvis du f.eks. overvejer at blive medlem. Men husk tilmelding.
Mødet begynder lørdag klokken 13 med generalforsamling, og derefter vil der foregå ting og sager resten af weekenden. Skrappe donaldistiske quizzer, diskussioner, vistnok nogle auktioner/bytninger af tegneserier og en masse andet.
Vildt, hva'?
- Ole Damgaard
- Brugerniveau 4
- Geografisk sted: Aarhus N
Jeg skal se om jeg kan nasse mig til brug af en internetforbindelse på stedet. Men BEWARE; det bliver sikkert ikke noget kønt syn.Frank Madsen skrev:Vi ser frem til løbende fotoopdatering weekenden igennem i denne tråd.
- Frank Madsen
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Ellers kan vi sætte noget mobil-noget op, hvis der er nogen, der har mobiler ned netadgang.Ole Damgaard skrev:Jeg skal se om jeg kan nasse mig til brug af en internetforbindelse på stedet. Men BEWARE; det bliver sikkert ikke noget kønt syn.Frank Madsen skrev:Vi ser frem til løbende fotoopdatering weekenden igennem i denne tråd.